Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?

Vierailija
20.02.2015 |

Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona? 

Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.

Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:

Kommentit (237)

Vierailija
181/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poikakaverin luona käymässä toisessa kaupungissa, olimme 17-vuotiaita joten poika asui tietysti vanhemmillaan. Juoksimme bussiin jolloin kaaduin ja polvi pamahti sijoiltaan , poikaystävän isä kantoi minut kiroilevana ja kirkuvana myttynä autoon ja eikun päivystykseen. Sain tuhdit kipulääkkeet, polvi  rusautettiin paikoilleen ja pääsin kotiin.. tai siis poikakaverin kotiin..  Ja aivan kuin siinä ei olisi ollut tarpeeksi häpeän aihetta, että olin ulvonut naama punaisena vituperkelettä ketarat ojossa takapenkillä vaan minun piti vielä ruveta sekoilemaan lääkepöhnässä! En tiedä, mitä kankkuuni iskettiin päivystyksessä mutta nuppi siitä meni sekaisin.  Kikatin ja osoittelin ikkunasta ulos "kato kato", yritin juoda kahvia ja kaadoin puolet rinnuksille ja kun minut koetettiin saada nukkumaan poikakaverin huoneeseen,  konkkasin alusvaatteisillani kädet levällään vessaan ja huusin olevani lepakko, iso lepakko, batman ! Poikakaverin äiti talutti minut takaisin  petiin  ja  antoi pojalleen tiukan käskyn : Nyt pidät Maijan sängyssä! Tarkoitus oli hyvä, mutta minähän päätin sitten että otan poikakaveriltani suihin ja kun tämä kieltäytyi huusin " Anna perkele mun ottaa suikkiin !"  Yritin repiä pojan housut väkisin auki, tipuin sängystä (suoraan sen polven päälle jee) ja ulvoin kivusta sekä oksensin. Kun poikakaverin äiti vei minut suihkuun, kyselin " onko mulla hyvät tissit?"

Ja viimeisenä aamuna sitten itkin aamukahvipöydässä että " mua hävettää, te varmaan vihaatte mua, byhyy".. Olin tuossa vaiheessa jo "selvä" ja kilttinä, yleensä hyvät käytöstavat omaavana tyttönä minua hävetti psykoottinen kaksoissiskoni jonka lääkkeet olivat tuoneet esiin! Häpesin niin, että jätin poikakaverini pian tämän reissun jälkeen. ...

Vierailija
182/237 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/237 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä tuli paha pieruhätä ja vessa varattu. Siinä pidätellessä pääsi sitten tiivisteet pettämään ja kuului räjähdysmäinen lyhyt paukahdus, vähän kuin räjähtävä ilmapallo. Kaikki ihmettelivät että mitä täällä tapahtuu, ja olin vaan, että jaaa, en osaa sanoa. Onneksi ei haissut... mutta kyllä nolotti!

Vierailija
184/237 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin linja-autoon nuorena kun en ollut tottunut alkoholiin. Vihainen bussikuski käski mut itse siivoomaan oksennuksen. Pyyhin sen päälläni olleeseen villapaitaan.

Vierailija
185/237 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt puhuin unissani kaikenlaisia tuhmuuksia! Saivat sukulaisperhe kuulla kiinnostavimmat fantasiani... aamukahveilla kyselivät kuka tämä, sanotaan vaikka "Topi" on! Nolotti

Vierailija
186/237 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin vessan tukkoon

Vierailija
187/237 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskansin vessan tukkoon

No et ole ainoa! Muista jatkossa väliveto!

Vierailija
188/237 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin punaviiniä uudelle valkoiselle pöytäliinalle (oli ensimmäinen ja viimeinen lasillinen sillä illallisella)

Vierailija
189/237 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysmenkat tulivat läpi kesämekosta ja suoraa hienostelevan tätini valkoiseen nahkasohvaan, tätini huusi kuin syötävä ja äiti yritti että sattuuhan sitä...

Vierailija
190/237 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesänä kaverini luona kylässä, ja menimme yhdessä vessaan. Sitten ehdotin, että tehdään ristipissat (siis silleen että kustaan pönttöön eri sivuilta) ja sitten kaverin äiti koputti vessan oveen ja sanoi että: "ette te nyt samaan aikaan mene sinne vessaan" kaverin äidin edessä vähän nolotti, mutta kaverin kanssa oli ihan huvittavaakin :D

Vierailija
191/237 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin kännissä verisen tamponin vessan vaaleansiniselle matolle, miehen siskon  asunnolla. 

Vierailija
192/237 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva ketju, mutta jätättehän kuukaustis- ja menkkatarinat pois.

mies

Nykyisen aviomieheni kanssa vastarakastuneena alettiin p a n eskelemaan hänen uudessa autossaan. Olin päällä ja kun nousin ylös asentoa vaihtaaksemme, huomasimme, että menkat eli kuukautiset olivat alkaneet etuajassa. Ja kauheat menkat olikin, hirveitä hyytyneitä ve ri klön t t e j ä oli valunut joka paikkaan.

Onnistuttiin silti kampeamaan ulos autosta niin ettei uusi auto sotkeentunut.

Jatkettiin hommia ulkona, hellekesä kun oli.

Itse kyllä oltiin molemmat ihan ve ri mössössä tämän jälkeen.

Olepa hyvä, ei kestä kiittää 😀

Nainen

Vierailija
193/237 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverillani yötä koirani kanssa, oltiin seuraavana aamuna lähdössä isommalla porukalla koiranäyttelyyn ja siksi siis koirakin kyläreissulla mukana. Yöllä sitten tämä nuori koirani ei malttanut millään asettua aloilleen vieraassa paikassa ja en itse uskaltanut liikkua edes vessaan yöllä kun pelkäsin että koirani lähtee perääni tai herättää koko talonväen kun alkaa haukkua jos poistun huoneesta. Kului tunteja ja useamman kerran kun koiraa komensin nukkumaan ja rauhoittumaan alkoi koiralla stressikäyrä nousta ja koira paskoi kaverini huoneen lattialle. En jostain syystä tajunnut ottaa sitä kakkaa esim. paperiin ja kiikuttaa vessanpönttöön, vaan nappasin laukustani nenäliinan ja käärin tuotoksen siihen ja nakkasin sen kaverini paperiroskakoriin työpöydän alle.. Arvatkaa vain, unohdinko aamulla sitten mainita siitä kakasta, kun oli kamala stressi ja kiire näyttelyihin lähdön kanssa.. En tiedä kauanko tuo ylläri ehti kaveriani odottaa, mutta voin sanoa että edelleen 10v myöhemminkin hävettää kun juttu muistuu mieleen.. Terkkuja tutuille :D

Vierailija
194/237 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kaverin luo kahville ja istahdin kuistin aurinkotuoliin,kuului rits ja mulla persus kankaasta läpi, jalat ilmassa,kahvit sylissä!

Vierailija
195/237 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tyttöystävän luona käymässä. Siellä oli myös tämän 14 vuotias pikkusisko, jonka kanssa mulle jostain syystä tuli riitaa. Tää riita jatkui siihen pisteeseen että tämä tyttö alkoi tönimään mua, johon sitten vastasin tönimällä takasin. Lopulta alettiin tappeleen. Mutta noloin asia on se että mää sain turpiin siltä.

Ei oo kovin kiva tunne kun tyttöystävä katselee vieressä kuinka sen 14 vuotias pikkusisko laittaa hänen poikaystävänsä mattoon ja lopulta potkasee tätä vielä munille.

Ja olin siis 23 vuotias silloin. Tämä kyseinen nainen kyllä jätti mut vähän tämän tapauksen jälkeen, hän haluaa kuulemma itselleen miehen joka pystyy suojeleen häntä, ei miestä joka ottaa teinitytöltä turpaan 🙈

Vierailija
196/237 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut tarjottiin hienoille päivällisille erittäin moderniin taloon. Menin käymään vessassa päivällisen jälkeen ja kun kaikki oli niin modernia, en ymmärtänyt että vesi lopettaa tulemasta hanasta ilman erityistä sulkemista. Kyllä vieläkin hävettää kun jouduin kysymään isännältä miten sulkea hana. 

Vierailija
197/237 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ravintolan ulkoterassilla uudet aurinkotuolit.Eräs paksuperse istuutui tuoliin joka oli lämmennyt auringosta ja hän istuutui lattialle , koska tuolin paino ei kestänyt häntä.. Kyllä meitä nauratti!

Vierailija
198/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin poikakaverin luona käymässä toisessa kaupungissa, olimme 17-vuotiaita joten poika asui tietysti vanhemmillaan. Juoksimme bussiin jolloin kaaduin ja polvi pamahti sijoiltaan , poikaystävän isä kantoi minut kiroilevana ja kirkuvana myttynä autoon ja eikun päivystykseen. Sain tuhdit kipulääkkeet, polvi  rusautettiin paikoilleen ja pääsin kotiin.. tai siis poikakaverin kotiin..  Ja aivan kuin siinä ei olisi ollut tarpeeksi häpeän aihetta, että olin ulvonut naama punaisena vituperkelettä ketarat ojossa takapenkillä vaan minun piti vielä ruveta sekoilemaan lääkepöhnässä! En tiedä, mitä kankkuuni iskettiin päivystyksessä mutta nuppi siitä meni sekaisin.  Kikatin ja osoittelin ikkunasta ulos "kato kato", yritin juoda kahvia ja kaadoin puolet rinnuksille ja kun minut koetettiin saada nukkumaan poikakaverin huoneeseen,  konkkasin alusvaatteisillani kädet levällään vessaan ja huusin olevani lepakko, iso lepakko, batman ! Poikakaverin äiti talutti minut takaisin  petiin  ja  antoi pojalleen tiukan käskyn : Nyt pidät Maijan sängyssä! Tarkoitus oli hyvä, mutta minähän päätin sitten että otan poikakaveriltani suihin ja kun tämä kieltäytyi huusin " Anna perkele mun ottaa suikkiin !"  Yritin repiä pojan housut väkisin auki, tipuin sängystä (suoraan sen polven päälle jee) ja ulvoin kivusta sekä oksensin. Kun poikakaverin äiti vei minut suihkuun, kyselin " onko mulla hyvät tissit?"

Ja viimeisenä aamuna sitten itkin aamukahvipöydässä että " mua hävettää, te varmaan vihaatte mua, byhyy".. Olin tuossa vaiheessa jo "selvä" ja kilttinä, yleensä hyvät käytöstavat omaavana tyttönä minua hävetti psykoottinen kaksoissiskoni jonka lääkkeet olivat tuoneet esiin! Häpesin niin, että jätin poikakaverini pian tämän reissun jälkeen. ...

Tämä oli aivan mahtava. Ymmärrän että sua nolottaa, mutta ainakin olet hyvä kirjoittaja. 

Vierailija
199/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ravintolan ulkoterassilla uudet aurinkotuolit.Eräs paksuperse istuutui tuoliin joka oli lämmennyt auringosta ja hän istuutui lattialle , koska tuolin paino ei kestänyt häntä.. Kyllä meitä nauratti!

Tarkoitus oli kertoa itselle tapahtuneita noloja juttuja kyläpaikassa, eikä irvailla toisten paksusta perseestä. 

Vierailija
200/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyh.miä kyllä olette, kun istuskelette softalla menkkojen aikaan. Minä en ikinä mene edes omalle soffalle silloin. En todellakaan tahdo mitään veritahroja uuteen tulokkaaseeni. Minulla menee aina veret ohi, olen jo tottunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan