Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?

Vierailija
20.02.2015 |

Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona? 

Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.

Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:

Kommentit (237)

Vierailija
201/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät oli kutsuttu kahville klo 14. Menimme sovittuna aikana. Isäntäväki oli unohtanut kutsunsa. Isäntä heräs päiväunilta, emäntä tuli pesutuvasta, lapset oli kavereillaan.

Vierailija
202/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tyh.miä kyllä olette, kun istuskelette softalla menkkojen aikaan. Minä en ikinä mene edes omalle soffalle silloin. En todellakaan tahdo mitään veritahroja uuteen tulokkaaseeni. Minulla menee aina veret ohi, olen jo tottunut.

Tuo "uusi tulokas" kuulosti vähän oudolta, kuin puhuisit lapsesta tai lemmikistä. 

Mä en kyllä keksi, miten vieraillessa voisi sanoa että kiitos en halua istua sohvalle enkä nojatuoliin. Jos ollaan olohuoneessa, niin harvoin siellä mitään vähemmän imukykyisiä tuoleja on. Sitten pitäisi sanoa että mulla on menkat ja voi vuotaa ohi, ja se taas on kiusallista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tyh.miä kyllä olette, kun istuskelette softalla menkkojen aikaan. Minä en ikinä mene edes omalle soffalle silloin. En todellakaan tahdo mitään veritahroja uuteen tulokkaaseeni. Minulla menee aina veret ohi, olen jo tottunut.

Tuo "uusi tulokas" kuulosti vähän oudolta, kuin puhuisit lapsesta tai lemmikistä. 

Mä en kyllä keksi, miten vieraillessa voisi sanoa että kiitos en halua istua sohvalle enkä nojatuoliin. Jos ollaan olohuoneessa, niin harvoin siellä mitään vähemmän imukykyisiä tuoleja on. Sitten pitäisi sanoa että mulla on menkat ja voi vuotaa ohi, ja se taas on kiusallista. 

Ei toisten sohvia ja patjoja saa silti verisellä p__a sotkea!!

Vierailija
204/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus peruskouluaikoina luokkakaverin luona kylässä, meininki oli lisätä sokeria puolukkapuuroon, mutta onnistuinkin kaatamaan pöydälle koko sokeriastian sisällön :/

Vierailija
205/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kenelläkään niin ei mitään.

Sitähän sää kysyit?

Vierailija
206/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin vessassa istua pöntön reunalla niin että pissa ei lorisisi vaan valuisi pöntön etureunaa hiljaa veteen. Pissasin vahingossa pöntön etupuolelle ja kastelin vessan maton :-/

Olen mies ja kylässä yritin olla tosi kohtelias, pissasin istualtaan normaalin seisomisen sijasta.

Eikös sieltä jostakin istuinrenkaan raosta iso osa lentänyt suoraan housuilleni ja lattialle.

Ei voinut kuin korvat häpeästä lepattaen kertoa totuuden ja käydä lähimmässä kaupassa ostamassa jotkin puhtaat housut.

Tästä on 17 vuotta ja silti yhä näen välillä painajaisia tulvivista tai vuotavista pöntöistä ja niihin liittyvistä häpeällisistä tilanteista.

Vierailija
207/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yläaste ikäinen ja ensimmäisiä kertoja tamppooni käytössä. Olin ystäväni luona ja menin vessaan vaihtamaan sitä ja jotenkin onnistuin sotkemaan verellä valkoisen pienen nukkamaton joka oli pöntön edessä. Koitin heti putsata sitä vessapaperilla mutta sotkin lisää. No, hoidin vessahommat, avasin oven ja huhuilin nolona ystäväni äidille että tuli sotkua.

Hän tuli paikalle ja purskahdin itkuun. Hän lohdutteli ja laittoi maton kylmän veden alle. Onneksi se veri irtosi.

Nuo vaaleat matot vessassa pitäisi lailla kieltää. Olen siisti ja kokenut noissa tamppoonihommissa mutta näin kävi pari vuotta sitten tutun kesämökin ulkohuuskassa: onnistuin siten että verta tipahti ulkohuuskan vaalealle matolle. Vettähän ulkohuuskassa ei ole. Käsidesillä yritin sitä poistaa mutta se vain levisi. Menin pesemään maton samoin tein saunalle ja ilmoitin isäntäväelle että jotain kuraa tuli mattoon niin paljon että kävinkin tuosta ohimennen pesemässä sen. Hirvittävän noloa, isäntäväki ei ollut kovin tuttua porukkaa edes, olin siellä puolisoni sukulaisilla. 

Ja tämä tapahtui siis selvinpäin, tarkennettakoon. Ylipäänsä tuo ulkohuuska ja menkat on oudossa paikassa mielenkiintoinen yhdistelmä.

Vierailija
208/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän toisenlainen tarina:

Olin kyläilemässä isäni eläkkeelle jääneen naispuolisen työkaverin ja hänen pojantyttärensä luona heidän kesämökillään. Tämä pojantytär oli samanikäinen kuin minä. Olin silloin ehkä noin 15. No, tämä ei sinänsä ole kovin oleellista asian kannalta, mutta halusin kuitenkin jättää positiivisen vaikutelman.

Tällä tytöllä oli kanitarha tai lemmikkikanien lisääntyminen oli muuten vain karannut käsistä. Kun tämä mummo esitteli pyynnöstä kanitarhaa minulle (pojantytär oli sattumalta muualla juuri sillä hetkellä), kävi ilmi, että kaneja aiottiin laittaa lihoiksi seuraavalla viikolla. Tähän totesin nuorena eläinystävänä, että sitä toimitusta EN halua olla seuraamassa.

Jostakin syystä mummo alkoi selittää miten kanien lahtaaminen tapahtuu noin niinkuin yksityiskohtaisesti. Samalla hän selitti, ettei hän osaa sanoa tarkkaa päivää ja aikaa, jona kanit pääsevät hengestään. Tätä selittäessään munmo oli aavistuksen vaivaantuneen oloinen.

Myöhemmin kävi ilmi, että tältä mummolta oli huonokuuloisena jäänyt lauseesta kuulematta tärkeä kieltosana "EI". En tiedä, mitä jonkin aikaa ajattelivat. Onneksi oli mahdollisuus lopulta korjata vahingossa syntynyt kiusallinen vaikutelma.

Vierailija
209/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehen veljen syntymäpäivillä. Heillä kotosalla, viralliset "hienot" juhlat. Koin oloni vieraaksi suvun keskellä, joten menin olohuoneen jatkeena olevaan takkanurkkaukseen ja istuin kahdenistuttavalle sohvalle.

Huomasin heti että se oli virha. Kyseessä oli talon 50kg emännän luku-ja lepäilysohva, pehmeä sellainen. Minulla painoa toistasataa kiloa, ja kun istuin painui pylly alas ja polvet jäivät korkealle.

Sitten jaettiin onnittelumaljat, ja kaikki nousivat seisomaan, sankarin 98v serkkua myöten. Minä viisikymppinen kohottelin maljaa asiaankuuluvasti hymyillen istuen sohvan pohjalla..

Tuska jatkui kun huomasin etten oikeasti tule pääsemään myöhemminkään sohvalta ylös! Lähellä oli ainoana mahdollisena tukena vain pieni kevytrakenteinen sohvapöytä...miten noloa!!

Vierailija
210/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuin saunaan kylässä, jossa en edes tuntenut hyvin isäntäväkeä - ja kaiken muun lisäksi olin kussut lauteille.

Tapahtui Jyväskylässä 1995 ja oli noloa - ai että oli noloa.

Vierailija
211/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuttavapariskunnan luona käymässä ja vahingossa paskoin bideeseen. Luulin sitä pytyksi. 

Vierailija
212/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et vieläkään osaa ennakoida kuukautisten alkamisajankohtaa, vuotomäärää ja varautua siihen käymällä säännöllisin väliajoin vessassa vaihtamassa sidettä/tamponia/kuukuppia, niin kanna mukanasi peflettiä tai muuta istuinsuojaa. Ällöttää että aikuiset ämmät kuvittelee olevan soveliasta vapaasti vuotaa verensä julkisissa penkeille tai vieraiden sohville. Nykyään on myös myynnissä menkkapikkareita kaltaisillesi free bleeding-tyypeille. Kotonasi voit sitten vapaasti vuotaa minne haluat, mutta varaudu sielläkin putsaamaan veresi jos on vuokrakämppä ja olet muuttamassa pois.

Vierailija
213/237 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystävän luota yötä ja hän sanoi että jos tulee nälkä voin lämmittää jääkaapista milloin vain ruokaa. Noh, menin ja lämmitin jotain herkullisen näköistä lihapataa annoksen.

Selvisi hieman myöhemmin että se oli hänen koiransa ruokaa :'D, oli kyllä ihan sellaista jota ihmisetkin voi syödä, oli jauhelihaa, vihanneksia, jotain ryynejä jne. Itsetehtyä eikä mitään kaupan koiranruokia.

Vierailija
214/237 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi ihmiset haluaa välttämättä pitää valkoisia sohvia? :D Kyllä niille pelottaa istua, jos on menkat tai odottelee niiden alkua, vaikkei kummassakaan tapauksessa yleensä tule mitään niin suurta ohivuotoa, että todellista riskiä olisi.

Vierailija
215/237 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää kirjoitti:

Olin tyttöystävän luona käymässä. Siellä oli myös tämän 14 vuotias pikkusisko, jonka kanssa mulle jostain syystä tuli riitaa. Tää riita jatkui siihen pisteeseen että tämä tyttö alkoi tönimään mua, johon sitten vastasin tönimällä takasin. Lopulta alettiin tappeleen. Mutta noloin asia on se että mää sain turpiin siltä.

Ei oo kovin kiva tunne kun tyttöystävä katselee vieressä kuinka sen 14 vuotias pikkusisko laittaa hänen poikaystävänsä mattoon ja lopulta potkasee tätä vielä munille.

Ja olin siis 23 vuotias silloin. Tämä kyseinen nainen kyllä jätti mut vähän tämän tapauksen jälkeen, hän haluaa kuulemma itselleen miehen joka pystyy suojeleen häntä, ei miestä joka ottaa teinitytöltä turpaan 🙈

Herrasmies ottaa teinitytöltä turpiin eikä pyri rökittämään tätä.

Vierailija
216/237 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin erään tutun luokse päiväkahville ja ajattelin ennen kahvipöytään siirtymistä käydä vessassa. Pesin kädet ja ihmettelin, miten tyyppi on ripustanut käsipyyhkeen jotenkin hassuun paikkaan. 

Ei siinä mitään, istuskeltiin ja rupateltiin ja jossain vaiheessa kaveri meni myös käymään vessassa. Ihmettelin, kun tuli sieltä hieman huvittuneena takaisin. Olin sitten epähuomiossa pyyhkinyt käteni hänen ns. intiimipyyhkeeseensä. Käsipyyhkeet olivat toisella seinällä...

Vierailija
217/237 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen parhaan kaverin ja hänen miesystävänsä tupaantuliaisten jatkoilla sattunutta... Sammuneeksi luulemamme kaverini yllätti minut ottamasta suihin mieheltään. :P

Kaveruus päättyi valitettavasti siihen. Pariskunta kuitenkin tiettävästi edelleen yhdessä näin reilua vuosikymmentä myöhemminkin.

Vierailija
218/237 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäsin vanhan oven kiinni terassille ja ikkuna meni rikki!

Kerran olin niin modernissa asunnossa että en osannut sulkea vesihanaa vessassa.... 

Vierailija
219/237 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt purkamassa ummetuspaskat vessassa, jonka pönttö oli poistettu käytöstä.

Tyttäresi taisi kertoa tämä aiemmin. 

Vierailija
220/237 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskaisin vessan oven kiinni,raollaan ollut ikkuna pamahti kiinni myös ja hajosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi