Noloin asia mitä sinulle on tapahtunut kyläpaikassa?
Mikä on nolointa, mitä sinulle on käynyt vieraillessasi jonkun kotona?
Minulla ehkä se kun olin eka kertaa ystävän luona kesäisissä puutarhajuhlissa ja vessassa käydessäni (oli pieni ja ahdas vessa) huitaisin pytyltä noustessani seinältä alas huteran irtohyllyn jonka päällä oli mm. hajuvesipulloja, kauneusvoiteita ja jotain hiuspantoja yms. Suurin osa niistä lensi vessanpyttyyn, jota en ollut ehtinyt vetää. Siinä sitten nostin hyllyn kauniisti takaisin seinälle ja kun kukaan ei tullut kyselemään mikä vessassa rymisee niin ongin ne tavarat pytystä ja pesin ne huolellisesti käsisaippualla, kuivasin vessapaperiin ja laitoin kauniisti hyllylle takaisin toivoen ettei kukaan huomaisi mitään. Ei kai huomannutkaan.
Onneksi oli vain pieni asia pöntössä. D:
Eksän siskolla käymässä,mulla ärtyvä suoli ja sanoin että otan vain teetä mutta tämä eksän sisko tyrkytti kääretorttua ja keksejä että eihän pieni pala nyt mitään tee. No mulla tuli sitten pierun mukana liejut harmaaseen nojatuoliin,ohut hame välissä ei paskatsunamia paljon hidastanut. Kun siistin itseäni vessassa,kuulin miten eksä sanoi siskolleen että itse pakotit sen syömään kääretorttua!
Tuosta on 15 vuotta,nykyään olen rohkeampi ja sanon napakasti että ei kiitos nyt oikeasti.