Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kielsi ostamasta tiskikonetta :(

Vierailija
20.02.2015 |

Olemme siis viisihenkinen perhe, meiltä hajosi tiskikone. En kuulemma tarvitse uutta, koska hoidan lapsia kotona ja ehdin kyllä hoitamaan käsin tiskitkin. Sama juttu kuivurin kanssa, uutta ei tule kun joudan kyllä ripustamaan pyykit. Kieltämättä fiilis on voi ei. Olenko nyt ihan tyhmä kun pyysin tiskikonetta? Ei ole siis rahasta kiinni vaan periaatteesta että minunhan ne kuuluu hoitaa.

Kommentit (243)

Vierailija
1/243 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:41"] [quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:39"] [quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:17"] [quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:56"] Mihin ihmeesee tiskikonetta oikein tarvitsee??? Täysi turhake koko laite. Tietysti jos astioita on vaikka muille jakaa ja aina ottaa kaapista uuden niin tiskivuori kasvaa sellaiseksi ettei konekaan siitä selviä. Meillä homma menee seuraavasti. Jokaista perheenjäsentä kohti on lautanen (syvä ja matala) lasi ja kuppi. 1xveitsi/haarukka/lusikka. Jokainen tiskaa omat astiansa heti käytön jälkeen. Ruokailun aloituksessa laitetaan lavuaariin tiskivesi jossa sitten ruokailun jälkeen kukin tiskaa omat astiansa. Vieraita varten otetaan sitten kaapinperältä astiat ja palautetaan ne sinne käytön jälkeen. (vieraat eivät tiskaa omia astioitaan) :) Tähän kun oppii niin turhia astioita ei loju missään ja kenenkään ei tarvitse murehtia tiskaamisesta. Eteenkään toisten astioiden tiskaamisesta. Liiallisen elitason tuote tämmöiset astianpesukoneet!! Kaikkea kun on liikaa niin mistään ei enää selvitä ilman koneiden apua!! Mielestäni tällätavalla homma on paljon helpompaa kuin astianpesukoneen kanssa! Kenenkään ei tavitse nähdä vaivaa koneen tyhjentämisessä/täyttämisessä kun paljon lyhyemmässä ajassa on itse käsin tiskannut omat astiansa... [/quote] Kuka teillä tiskaa kattilat, kauhat, vispilät, paistinpannut, leivontakipot, säilytysrasiat jne? Tiskaako teillä myös lapset omat astiansa (AP:llahan oli ainakin 6kk, 2v ja 4v), vauvatkin? [/quote] Lapset tiskaa omat astiansa heti kun siihen kykenevät. Kuinkas muuten?? Eikö lapsen pidä opetella kantamaan mitään vastuuta itsestään?? Minun mielestä lapselle vastuu omasta itsestä niin aikaisin kun sen pystyy ottamaan. Ei aikuiset ole mitään palvelijoita eikä lapset asu kotona missään hotellissa. Oma osuus pitää kantaa niinkuin muidenkin.. Vispilät, kauhat ym. tiskataan vuoron perään periaatteella ja lastenkin nimet on tällä "listalla" ihan kuten muidenkin.. [/quote] No kyllä meillä riittää että lapset laittaa tiskinsä koneeseen. [/quote] Lapsille kannattaisi opettaa kyllä myös käsintiskaaminen. Paljon muutakin myös, ettei tule uusavutonta. [/quote] Juuri näin!! Astianpesukone on enemmänkin karhunpalvelus lapselle. Eipähän tarvitse nuoren aikuisen hukuttaa itseään velkaan ekassa omassa asunnossa kun ei tarvitse ostella kakkia turhia koneita. Kun oppii elämään ilman turhakkeita niin ei nuorellakaan ole rahasta tiukkaa.. [/quote] Ja sitten se nuori lorottelee siellä omassa asunnossaan sitä vettä siinä tiskaillessa. Ellei vesi satu kuulumaan vuokraan niin se käsitiski tulee yllättävän helposti kalliimmaksi kuin koneen osto ja käyttö.

[/quote]

Jos käsintiski tuleee kalliimmaksi vedenkulutuksen takia niin kyseessä on iso tekniikkavirhe!!

Vierailija
2/243 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:02"]

H&M lopettakaa.

[/quote]

H&M?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/243 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aina jaksavat jäkättää kaikenmaailman turhista asioista. Mies hoitaa kaikki kodinhoitoon liittyvät ongelmat yhdellä ainoalla liikkeellä; Mies menee naimisiin.

Ei muutakuin huora tiskaamaan ja turpa tukkoon.

Vierailija
4/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:58"]Hei, mä tuun teille tiskaamaan! Olen mies ja tykkään tiskaamisesta...katotaan miten miehesi suhtautuisi asiaan ;-)
Terv. Komeaksikin kehuttu mies32v
[/quote]

Oi kuulostaa hyvältä! Haluatko auttaa myös pyykkien kanssa? ap
[/quote]

Voin minä niissäkin auttaa, no problem! Oon itse aika paljon pois kotoa joten minusta on ihan mukavaa tehdä tämmöisiä juttuja :-)
[/quote]

Oi miten loistavaa! Voin tarjota kahvit, mutta luultavasti kannattaa ottaa korvatulpat mukaan siltä varalta etten osaa enää keskustella mistään järkevästä saati miehen kanssa :) ap
[/quote]

Heh, äläs nyt itseäsi vähättele :-) Ja minähän tulisin tiskaamaan ja laittamaan pyykkejä kuivumaan, en juoruilemaan. Aika hiljainen oon muutenkin joten eiköhän jätetä korvatulpat kotiin ja puhutaan niinkuin aidot ihmiset konsanaan :-)
[/quote]

Kuulostaa valtavan mukavalta! Anytime. ap
[/quote]

Niin kuullostat sinäkin. Toivottavasti miehesi hemmottelee sua edes silloin tällöin, minusta ansaitsesit sen :-) Koeta jaksaa mut jos tiskivuori tuntuu mount everestiltä niin tuun jeesaa sua!
[/quote

Ei ole hemmottelua näkynyt... Melkoista hemmottelua oisi raivata mount everestiä yhdessä :) ap

Vierailija
5/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:58"]Hei, mä tuun teille tiskaamaan! Olen mies ja tykkään tiskaamisesta...katotaan miten miehesi suhtautuisi asiaan ;-)
[/quote]

[/quote]

Voin minä niissäkin auttaa, no problem! Oon itse aika paljon pois kotoa joten minusta on ihan mukavaa tehdä tämmöisiä juttuja :-)
[/quote]

Oi miten loistavaa! Voin tarjota kahvit, mutta luultavasti kannattaa ottaa korvatulpat mukaan siltä varalta etten osaa enää keskustella mistään järkevästä saati miehen kanssa :) ap
[/quote]

Heh, äläs nyt itseäsi vähättele :-) Ja minähän tulisin tiskaamaan ja laittamaan pyykkejä kuivumaan, en juoruilemaan. Aika hiljainen oon muutenkin joten eiköhän jätetä korvatulpat kotiin ja puhutaan niinkuin aidot ihmiset konsanaan :-)
[/quote]

[/quote]

Niin kuullostat sinäkin. Toivottavasti miehesi hemmottelee sua edes silloin tällöin, minusta ansaitsesit sen :-) Koeta jaksaa mut jos tiskivuori tuntuu mount everestiltä niin tuun jeesaa sua!
[/quote

Ei ole hemmottelua näkynyt... Melkoista hemmottelua oisi raivata mount everestiä yhdessä :) ap
[/quote]

Niin ja mies on omissa menoissaan viikonlopun. Vink vink. ap

Vierailija
6/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 15:53"]

Jos meillä kävisi noin, niin yhtäkään tiskiä en enää tiskaisi, jättäisin omanikin miehen tiskattaviksi. :D Vaan eipä meillä tuota tilannetta tulisi, sillä en ole naimisissa kusipään kanssa.

[/quote]

Kirjoituksestasi päätellen miehelläsi ei taida olla yhtä onnellinen tilanne kuin sinulla. Viimeistä kolmea sanaasi tarkoitan...

Vierailija
7/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:20"]

Ap, mitäpä mieltä olet tässä ketjussa vallitsevasta yksimielisyydestä siitä että miehesi on mulkku?

Miltä tuntuu olla alistettu tossukka? Oletko mielestäsi ansainnut koiranelämän? 

[/quote]

Eipä ollakaan ihan niin yksimielisiä tästä... Se että ei saa kaikkeeee mitä haluuuu niin ei tarkoita että kumppani on mulkku. Tai että elämä olisi koiranelämää... Hieman lapsellinen näkemys elämästä..

Vierailija
8/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:58"]Hei, mä tuun teille tiskaamaan! Olen mies ja tykkään tiskaamisesta...katotaan miten miehesi suhtautuisi asiaan ;-)
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote

[/quote]

[/quote]

Missäpäin se tiskivuori sijaitsee? Tiskijukka pyörii pk-seudulla wink-wink...

Vierailija
9/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mulkku ole edes viikonloppuna kotona? Oletsä aika yh.

Vierailija
10/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:58"]Hei, mä tuun teille tiskaamaan! Olen mies ja tykkään tiskaamisesta...katotaan miten miehesi suhtautuisi asiaan ;-)
[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote

[/quote]

[/quote]

Missäpäin se tiskivuori sijaitsee? Tiskijukka pyörii pk-seudulla wink-wink...
[/quote]

Tiskivuori löytyy myös pk-seudulta! Aww. ap

Vierailija
11/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:20"]Ap, mitäpä mieltä olet tässä ketjussa vallitsevasta yksimielisyydestä siitä että miehesi on mulkku? Miltä tuntuu olla alistettu tossukka? Oletko mielestäsi ansainnut koiranelämän?  [/quote] Mieheni taitaa tosiaan olla mulkku. Ja pahalta tuntuu, en ole ansainnut. ap

[/quote]

Miten me suomalaiset ollaan ansaittu tämä aivan törkeä hyvinvointi??? Vertaa miten suurimmassa osassa maailmaa asiat ovat suurimmalla osalla ihmisistä. Mitä ap on tehnyt jotta olisi "ansainnut" yhtään sen parempaa kuin suurin osa muista??

Vähän suhteellisuudentajua.. Kaikilla ei ole edes ruokaa! Eikö he ansaitsi sen ruoan ennemmin kuin sinä elintasossa rypevä ihminen lisää koneita?? Jos puhutaan että mitä sinä olet ansainnut niin paljon vähemmän mitä olet saanut. Meistä kukaan ei ole noin erinomainen että olisi varaa puhua tuolla tavalla.
[/quote]

Ai meidän pitää kieltäytyy ihan kaikest ku jotkut asuu ambomaalla vai? Herää pahvi!

Vierailija
12/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:20"]Ap, mitäpä mieltä olet tässä ketjussa vallitsevasta yksimielisyydestä siitä että miehesi on mulkku? Miltä tuntuu olla alistettu tossukka? Oletko mielestäsi ansainnut koiranelämän?  [/quote] Mieheni taitaa tosiaan olla mulkku. Ja pahalta tuntuu, en ole ansainnut. ap

[/quote]

Miten me suomalaiset ollaan ansaittu tämä aivan törkeä hyvinvointi??? Vertaa miten suurimmassa osassa maailmaa asiat ovat suurimmalla osalla ihmisistä. Mitä ap on tehnyt jotta olisi "ansainnut" yhtään sen parempaa kuin suurin osa muista??

Vähän suhteellisuudentajua.. Kaikilla ei ole edes ruokaa! Eikö he ansaitsi sen ruoan ennemmin kuin sinä elintasossa rypevä ihminen lisää koneita?? Jos puhutaan että mitä sinä olet ansainnut niin paljon vähemmän mitä olet saanut. Meistä kukaan ei ole noin erinomainen että olisi varaa puhua tuolla tavalla.
[/quote]

Tää on varmaan nyt se ap:n miehen systeri! Vastaa kuvausta!

Vierailija
13/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:42"] [quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:20"]Ap, mitäpä mieltä olet tässä ketjussa vallitsevasta yksimielisyydestä siitä että miehesi on mulkku? Miltä tuntuu olla alistettu tossukka? Oletko mielestäsi ansainnut koiranelämän?  [/quote] Mieheni taitaa tosiaan olla mulkku. Ja pahalta tuntuu, en ole ansainnut. ap [/quote] Miten me suomalaiset ollaan ansaittu tämä aivan törkeä hyvinvointi??? Vertaa miten suurimmassa osassa maailmaa asiat ovat suurimmalla osalla ihmisistä. Mitä ap on tehnyt jotta olisi "ansainnut" yhtään sen parempaa kuin suurin osa muista?? Vähän suhteellisuudentajua.. Kaikilla ei ole edes ruokaa! Eikö he ansaitsi sen ruoan ennemmin kuin sinä elintasossa rypevä ihminen lisää koneita?? Jos puhutaan että mitä sinä olet ansainnut niin paljon vähemmän mitä olet saanut. Meistä kukaan ei ole noin erinomainen että olisi varaa puhua tuolla tavalla. [/quote] Ai meidän pitää kieltäytyy ihan kaikest ku jotkut asuu ambomaalla vai? Herää pahvi!

[/quote]

Herääppä itse.. Kysymys oli siittä mitä ap on ansainnut.. Ei yhtään enempää kuin muutkaan maailman ihmiset... Kun kysymys on ansaitsemisesta niin me suomalaiset ei todellakaan ansaita tätä hyvinvointia..

On häpeä että me eletään tällätavalla eikä jaeta omastamme mitään muille. Toiset saa vaikka kuolla nälkään mutta me ei mitään omastamme jaeta.. Suurin häpeä on se että vielä kehdataan valittaa..

Vierailija
14/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n ensimmäinen romanssi roihahtamassa? :') <3

Vierailija
15/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:58"]Hei, mä tuun teille tiskaamaan! Olen mies ja tykkään tiskaamisesta...katotaan miten miehesi suhtautuisi asiaan ;-) Terv. Komeaksikin kehuttu mies32v [/quote] Oi kuulostaa hyvältä! Haluatko auttaa myös pyykkien kanssa? ap [/quote] Voin minä niissäkin auttaa, no problem! Oon itse aika paljon pois kotoa joten minusta on ihan mukavaa tehdä tämmöisiä juttuja :-) [/quote] Oi miten loistavaa! Voin tarjota kahvit, mutta luultavasti kannattaa ottaa korvatulpat mukaan siltä varalta etten osaa enää keskustella mistään järkevästä saati miehen kanssa :) ap [/quote] Heh, äläs nyt itseäsi vähättele :-) Ja minähän tulisin tiskaamaan ja laittamaan pyykkejä kuivumaan, en juoruilemaan. Aika hiljainen oon muutenkin joten eiköhän jätetä korvatulpat kotiin ja puhutaan niinkuin aidot ihmiset konsanaan :-) [/quote] Kuulostaa valtavan mukavalta! Anytime. ap [/quote] Niin kuullostat sinäkin. Toivottavasti miehesi hemmottelee sua edes silloin tällöin, minusta ansaitsesit sen :-) Koeta jaksaa mut jos tiskivuori tuntuu mount everestiltä niin tuun jeesaa sua! [/quote Ei ole hemmottelua näkynyt... Melkoista hemmottelua oisi raivata mount everestiä yhdessä :) ap [/quote] Niin ja mies on omissa menoissaan viikonlopun. Vink vink. ap [/quote] Missäpäin se tiskivuori sijaitsee? Tiskijukka pyörii pk-seudulla wink-wink... [/quote] Tiskivuori löytyy myös pk-seudulta! Aww. ap

[/quote]

Hävetkää!!!!! Ei varmaan tarvitse sanoa että miksi!!!

Vierailija
16/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:42"] [quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:20"]Ap, mitäpä mieltä olet tässä ketjussa vallitsevasta yksimielisyydestä siitä että miehesi on mulkku? Miltä tuntuu olla alistettu tossukka? Oletko mielestäsi ansainnut koiranelämän?  [/quote] Mieheni taitaa tosiaan olla mulkku. Ja pahalta tuntuu, en ole ansainnut. ap [/quote] Miten me suomalaiset ollaan ansaittu tämä aivan törkeä hyvinvointi??? Vertaa miten suurimmassa osassa maailmaa asiat ovat suurimmalla osalla ihmisistä. Mitä ap on tehnyt jotta olisi "ansainnut" yhtään sen parempaa kuin suurin osa muista?? Vähän suhteellisuudentajua.. Kaikilla ei ole edes ruokaa! Eikö he ansaitsi sen ruoan ennemmin kuin sinä elintasossa rypevä ihminen lisää koneita?? Jos puhutaan että mitä sinä olet ansainnut niin paljon vähemmän mitä olet saanut. Meistä kukaan ei ole noin erinomainen että olisi varaa puhua tuolla tavalla. [/quote] Tää on varmaan nyt se ap:n miehen systeri! Vastaa kuvausta!

[/quote]

Eipäs olekkaan....

Vierailija
17/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:23"]Av:n ensimmäinen romanssi roihahtamassa? :') <3
[/quote]

Toi tiskityyppi on satavarmaan parempi mies ap:lle. Way to go!

Vierailija
18/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:42"] [quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:20"]Ap, mitäpä mieltä olet tässä ketjussa vallitsevasta yksimielisyydestä siitä että miehesi on mulkku? Miltä tuntuu olla alistettu tossukka? Oletko mielestäsi ansainnut koiranelämän?  [/quote] Mieheni taitaa tosiaan olla mulkku. Ja pahalta tuntuu, en ole ansainnut. ap [/quote] Miten me suomalaiset ollaan ansaittu tämä aivan törkeä hyvinvointi??? Vertaa miten suurimmassa osassa maailmaa asiat ovat suurimmalla osalla ihmisistä. Mitä ap on tehnyt jotta olisi "ansainnut" yhtään sen parempaa kuin suurin osa muista?? Vähän suhteellisuudentajua.. Kaikilla ei ole edes ruokaa! Eikö he ansaitsi sen ruoan ennemmin kuin sinä elintasossa rypevä ihminen lisää koneita?? Jos puhutaan että mitä sinä olet ansainnut niin paljon vähemmän mitä olet saanut. Meistä kukaan ei ole noin erinomainen että olisi varaa puhua tuolla tavalla. [/quote] Ai meidän pitää kieltäytyy ihan kaikest ku jotkut asuu ambomaalla vai? Herää pahvi!

[/quote]

Herääppä itse.. Kysymys oli siittä mitä ap on ansainnut.. Ei yhtään enempää kuin muutkaan maailman ihmiset... Kun kysymys on ansaitsemisesta niin me suomalaiset ei todellakaan ansaita tätä hyvinvointia..

On häpeä että me eletään tällätavalla eikä jaeta omastamme mitään muille. Toiset saa vaikka kuolla nälkään mutta me ei mitään omastamme jaeta.. Suurin häpeä on se että vielä kehdataan valittaa..
[/quote]

Ap lapsineen jääköön ilman arkea helpottavia asioita koska Afrikan köyhät? Koska ennenkin? Mitä hyvää tästä nyt on niille köyhille??? *tyrmistynyt*

Vierailija
19/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:13"]

[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:58"]Hei, mä tuun teille tiskaamaan! Olen mies ja tykkään tiskaamisesta...katotaan miten miehesi suhtautuisi asiaan ;-) Terv. Komeaksikin kehuttu mies32v [/quote] Oi kuulostaa hyvältä! Haluatko auttaa myös pyykkien kanssa? ap [/quote] Voin minä niissäkin auttaa, no problem! Oon itse aika paljon pois kotoa joten minusta on ihan mukavaa tehdä tämmöisiä juttuja :-) [/quote] Oi miten loistavaa! Voin tarjota kahvit, mutta luultavasti kannattaa ottaa korvatulpat mukaan siltä varalta etten osaa enää keskustella mistään järkevästä saati miehen kanssa :) ap [/quote] Heh, äläs nyt itseäsi vähättele :-) Ja minähän tulisin tiskaamaan ja laittamaan pyykkejä kuivumaan, en juoruilemaan. Aika hiljainen oon muutenkin joten eiköhän jätetä korvatulpat kotiin ja puhutaan niinkuin aidot ihmiset konsanaan :-) [/quote] Kuulostaa valtavan mukavalta! Anytime. ap [/quote] Niin kuullostat sinäkin. Toivottavasti miehesi hemmottelee sua edes silloin tällöin, minusta ansaitsesit sen :-) Koeta jaksaa mut jos tiskivuori tuntuu mount everestiltä niin tuun jeesaa sua! [/quote Ei ole hemmottelua näkynyt... Melkoista hemmottelua oisi raivata mount everestiä yhdessä :) ap [/quote] Niin ja mies on omissa menoissaan viikonlopun. Vink vink. ap [/quote] Missäpäin se tiskivuori sijaitsee? Tiskijukka pyörii pk-seudulla wink-wink... [/quote] Tiskivuori löytyy myös pk-seudulta! Aww. ap

[/quote]

Hävetkää!!!!! Ei varmaan tarvitse sanoa että miksi!!!
[/quote]

Mitähän tollasessa suhteessa pitää hävetä ja kenen, hyvä ap!

Vierailija
20/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Nii just! Ap:n mies on kuitenkin ansainnut tellunsa ja hupivehkeensä, mutta tiskikoneet on turhakkeita! Ajatelkaa Afrikan nälkäänäkeviä ja tiskatkaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi