Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kielsi ostamasta tiskikonetta :(

Vierailija
20.02.2015 |

Olemme siis viisihenkinen perhe, meiltä hajosi tiskikone. En kuulemma tarvitse uutta, koska hoidan lapsia kotona ja ehdin kyllä hoitamaan käsin tiskitkin. Sama juttu kuivurin kanssa, uutta ei tule kun joudan kyllä ripustamaan pyykit. Kieltämättä fiilis on voi ei. Olenko nyt ihan tyhmä kun pyysin tiskikonetta? Ei ole siis rahasta kiinni vaan periaatteesta että minunhan ne kuuluu hoitaa.

Kommentit (243)

Vierailija
61/243 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa lukea tällaisia tarinoita. Ap, mitä saat mieheltäsi? Miksi olet hänen kanssaan? Hän vie sinun ja lastenne rahat, ostaa niillä viihde-elektroniikkaa, pitää sinua ilmaisena kotiapulaisena, ei ole isä ollenkaan lapsillenne jos ei pärjää edes tiskaamisen ajan yksin heidän kanssaan. Et saa häneltä tukea arkeesi eikä hän hemmottele sinua. Hän huitelee viikonloppuisin omissa menoissaan eikä ole perheen kanssa. En keksi muuta kuin että seksin hänen kanssaan täytyy olla taivaallista, jotta olet valmis maksamaan siitä noin paljon. Muussa tapauksessa saisit yh:na paremmin tukia ja lisäksi päätösvaltasi ja elämäsi takaisin. Olisit myös vapaa etsimään lapsillesi paremman isän.

Vierailija
62/243 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttöastiat käyttöön!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/243 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten et akka osta. tiskaa käsin

Vierailija
64/243 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 08:03"]Kertakäyttöastiat käyttöön!
[/quote]

Mikä ratkaisu tämä olisi? Ap kuitenkin ostaisi ne omista rahoistaan, kun ukko ei suostu rahoittamaan, eikä miestä ehkä edes haittaisi syödä kertakäyttöastioista, kunhan vaan ruoka on pöydässä aina kotiintulessa.

Vierailija
65/243 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei pelkästään sureta vaan suututtaa lukea tällaista. Tämä on vuosi 2015 ja Suomi, ei mikään Afganistan! Uskaltakaa hypätä pois, mies on imenyt voimat ja itsetunnon, mutta ne palautuvat kyllä ja elämä kantaa, kun on yksi iso kapula rattaista poistettu.

Vierailija
66/243 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi enää nykyään olla! Taitaa olla provo...

Tiskikoneet käyttä vähemmän vettäkin ja pesevät puhtaammaksikin. En tajua äijien vastarankaa.

Olen itsekin äijä ja on se vaan niin paljoin mukavampaa, vaikka rakastella kuin tiskata!!!

Vierailija
67/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehesi tiskaamaan itse omat astiansa

Vierailija
68/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkin ja hellan välissä?

Vierailija
69/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko todella miestäsi?

Vierailija
70/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kusipää ukko.

Vierailija
71/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

? sen jun menet ja ostat sen, ja kuivurin kanssa.

Vierailija
72/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis hoitaa KAIKKIEN tiskit. Tai, hommaat vaan sen tiskikoneen.
Meillä mies oli kuivuria vastaan. Meitä on kohta 6 henkeä. Nyt viimein sain pesutornin. Kyllä elämä helpotti kummasti.

Vierailija
73/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala, nyt vasta huomasin että et saisi tiskikonetta etkä kuivuriakaan. Sullahan menee kaiket päivät pyykkien kuivatukseen ja tiskaamiseen.

Vierailija
74/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päättää meillä rahankäytöstä koska hän ne tienaa :( ap

Vierailija
75/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ihan yhtä paljon valtaa päättää, mihin perheen yhteiset rahat käytetään. Osta tiskikone ja kuivaaja.

Vierailija
76/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan ja osta, olethan aikuinen ihminen etkä kenenkään holhouksen alainen. Viiden hengen taloudessa tiskikone on enemmän kuin tarpeellinen. Mitäs sitten kun pyykinpesukone hajoaa, olettaako uljas prinssisi että peset pyykit käsin pyykkilaudan ja lipeän kera?

Vierailija
77/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinku meidän mutsi aikanaan ku faija sano ettei meille tuu tiskikonetta. Mutsi laitto tiskivuorolistan kaapin oveen, siihen myös faijan nimen. Meni VIIKKO ja faija tuli himaan koneen kans :D

Vierailija
78/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tiskit iltaan, ja käske miehen katsoa lapsia sillä aikaa. Etkä reagoi mitenkään mihinkään, mitä talossa tapahtuu ennen kuin olet tiskit tiskannut.

Vierailija
79/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tulona on vaan kotihoidontuki, josta olen maksanut lasten harrastuksia, ostanut niille vaatteita jne. (lapsilisät menee säästötilille) joten ei mun tuloilla taida voida mitään ostaa. En pysty kerralla maksamaan, mahtaako näin pienillä tuloilla saada osamaksulla tms? Luottotiedot mulla on kyllä kunnossa mutta ei siis nyt palkkatuloja. Ap

Vierailija
80/243 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä lammas vaan alistut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi