XL5 paluu! Onko kukaan innoissaan?
Mitä mieltä XL5 paluusta? Hot or Not? Itsestä tämä ei ole hyvä idea. Olin silloin kauan sitten se ala-asteikäinen tyttö, joka fanitti heitä ihan täysiä. Siihen aikaan v. 1998 se oli ok ja istui hyvin sen ajan pop musaan. Mutta nyt, vanhat miehet laulamassa Kaunista Petoa, tuntuu lähinnä oudolta kuin hyvältä.
Kommentit (17)
Näitä 90-luvun bändi palaajia on ihan liikaa. Ei näin.
Muistaskohan ne enää tällästä ryppystä yli 40 vuotiasta joka oli silloin teini ja juoksi joka keikalla. On mulla valokuva albumi vielä,jos ottas mukaan ja pyytäs uusia nimmareita. 🤭
En ymmärrä miksi he edes haluavat tulla takaisin. Ei se ole enää sama juttu. Silloin pop musiikki oli erilaista ja maailma erilainen. Tuo konsepti sopi 90 luvulle. Nyt se ei enää toimi. Jengi nauraa heille.
Kyllähän kauheiden petojen iskämahoja pitää mennä kuolaamaan ja heittelemään mummokalsareja lavalle.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan XL5 on innoissaan.
Se on totta!😄
Kyllähän noiden keikka jonnekin juhannusjuhlille sopii.
Vierailija kirjoitti:
Muistaskohan ne enää tällästä ryppystä yli 40 vuotiasta joka oli silloin teini ja juoksi joka keikalla. On mulla valokuva albumi vielä,jos ottas mukaan ja pyytäs uusia nimmareita. 🤭
Kokeile! He ovat varmasti fiiliksissä jos vanhat fanit tulee moikkaamaan.
Jake ja Elo on kyllä aika komeita. Harmaata ja parta.. nam.
Nykynuoret on hirveitä tosikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta osaako ne muut laulaa enää paitsi Mika? Mika laulaa tosi hyvin. Ehkä vetää koko keikan itse.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huippuhyvä ajatus, toteuta ihmeessä! :)
Jos Mika laulaa, mitä ne muut tekee? Eivät kuulemma enää tanssi.
En ole. En tykännyt aiemminkaan. Ihme hehkutusta bändistä, jota pidettiin sen "suosionsakin" aikoina lähinnä vitsinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta osaako ne muut laulaa enää paitsi Mika? Mika laulaa tosi hyvin. Ehkä vetää koko keikan itse.
Noinhan ne Spaissritkin suurinpiirtein teki, ja suosiota riitti. Edelleen Victoriaakin toivotaan mukaan.
En odota.