Mieheni kielsi ostamasta tiskikonetta :(
Olemme siis viisihenkinen perhe, meiltä hajosi tiskikone. En kuulemma tarvitse uutta, koska hoidan lapsia kotona ja ehdin kyllä hoitamaan käsin tiskitkin. Sama juttu kuivurin kanssa, uutta ei tule kun joudan kyllä ripustamaan pyykit. Kieltämättä fiilis on voi ei. Olenko nyt ihan tyhmä kun pyysin tiskikonetta? Ei ole siis rahasta kiinni vaan periaatteesta että minunhan ne kuuluu hoitaa.
Kommentit (243)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 16:58"]Hei, mä tuun teille tiskaamaan! Olen mies ja tykkään tiskaamisesta...katotaan miten miehesi suhtautuisi asiaan ;-)
Terv. Komeaksikin kehuttu mies32v
[/quote]
Oi kuulostaa hyvältä! Haluatko auttaa myös pyykkien kanssa? ap
[/quote]
Voin minä niissäkin auttaa, no problem! Oon itse aika paljon pois kotoa joten minusta on ihan mukavaa tehdä tämmöisiä juttuja :-)
[/quote]
Oi miten loistavaa! Voin tarjota kahvit, mutta luultavasti kannattaa ottaa korvatulpat mukaan siltä varalta etten osaa enää keskustella mistään järkevästä saati miehen kanssa :) ap
[/quote]
Heh, äläs nyt itseäsi vähättele :-) Ja minähän tulisin tiskaamaan ja laittamaan pyykkejä kuivumaan, en juoruilemaan. Aika hiljainen oon muutenkin joten eiköhän jätetä korvatulpat kotiin ja puhutaan niinkuin aidot ihmiset konsanaan :-)
[/quote]
Kuulostaa valtavan mukavalta! Anytime. ap
[/quote]
Niin kuullostat sinäkin. Toivottavasti miehesi hemmottelee sua edes silloin tällöin, minusta ansaitsesit sen :-) Koeta jaksaa mut jos tiskivuori tuntuu mount everestiltä niin tuun jeesaa sua!
Harmi kun asutte niin kaukana, meillä olisi ollut joutava (edelleen hyvin toimiva) astianpesukone, mikä oltais voitu antaa ilmaiseksi. Jätettiin sitten vuokra-asuntoon uusille asukkaille kun nykyisessä asunnossa oli uudempi kone.
Tilaat vaan netistä ja annat laskun äijälles. Voi kai huonompaankin rahaa hassata.