Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia ihmisiä jousimiehet ovat?

Vierailija
11.05.2025 |

Miten on?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuisia ja huolettomia, ainakin nuorena 

Vierailija
2/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epämiellyttäviä. Tulimerkeistä siedettävä on leijona, koska on sosiaalinen. Oinas ja jousimies täysin hirviöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeita käänteissään, eivät kovin uskollisia mutta kuitenkin hyviä isiä, huomaavaisia ja huolehtivia.

Vierailija
4/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi stodiksia

T:Jousimies

Vierailija
5/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelöitä, sosiaalisesti vähän hönöjä. Eivät sitoudu helpostii.

Vierailija
6/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturintaman miekkamiehiin verrattuna melko pehmiksiä. 

Vierailija
7/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa mikä minä olen? Minulla on suorat housut ja tapetit

Vierailija
8/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja,rentoja,ovat uskollisia jos annat hänelle vapauden mennä, tulee kyllä takasin eikä petä mutta jos kahlitset hänet niin tulet menettämään kyllä

Vierailija
9/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia kuin kaikki muutkin.

Kuvitteletko ihan oikeasti, että miljardien valovuosien päässä olevien tähtien keskinäisillä asennoilla olisi yhtään mitään tekemistä _sinun_ kanssasi?

Usko mieluummin vaikka Jumalaan ja käy kirkossa. Ihan samaa huttua mutta saahan sieltä jotain yhteisöllisyyttä.

Vierailija
10/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kömpelöitä, sosiaalisesti vähän hönöjä. Eivät sitoudu helpostii.

Lisäyksenä, hankalia, epäsosiaalisia

Vierailija
11/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuttelijoita, vaikea ottaa vakavasti

Vierailija
12/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin ns.möläyttäjä eli turhankin suorapuheinen. En myöskään osaa valehdella enkä lukea muiden ihmisten tunnetiloja ja käyttäytyä empaattisesti niihin liittyen. Voihan tietysti olla , että olen vain huonokäytöksinen. Menen järki edellä, olen luotettava . Pystyn keskustelemaan ihmisten kanssa vaikka en ole kovin  sosiaalinen, olen hauska ja välitön. Ristiriita ? Minulla hyvä itsetunto, on ollut aina eikä minua kiinnosta mitä muut ajattelevat.

Liittyykö mikään yo.horosķooppi merkkiin jää muiden ratkaistavaksi

Vierailija
13/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä ainakin yks hyvä harrastus 🤔

Vierailija
14/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania, auttavaisia ja anteliaita on olleet kaikki jousimiehet jotka olen tavannut.

Vierailija
15/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailijoita,huumorintajuisia,mutta vapauden kaipuu kova,en tarkoita että menis kukasta kukkaan vaan ylipäänsä haluu matkustaa ja kokea asioita 

Vierailija
16/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia, mutta horoskooppeihin uskovat ovat kaikki typeriä. Ja sekin horoskooppimerkistä riippumatta.

Vierailija
17/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväisiä, ylimielisiä, kodinrikkojia, valehtelijoita, besserwissereitä.

Vierailija
18/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani: ahkera, monitaitoinen, rohkea, yritteliäs, taiteellinen, vahva henkisesti.

Vierailija
19/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehenä väkisinkin hymyilytti lukea tätä. Olihan täällä osuviakin kommentteja. 

Vierailija
20/43 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia jotka kailottaa kovaan ääneen typeryyksiä muista ihmisistä, koska eivät leikisti tajua yhtään mitä sanovat. 

Mutta auta Armias jos joku alkaa laukoa Jousimiehestä yhtä vitsikkäästi, Jousimies loikkaa korkealle ilmaan loukkaantuneena.

Jousimiehet selostavat - jälleen kovalla äänellä - suolen toimintaansa tai seksisähläyksiään teini-ikäisenä, ja ihmettelevät miksi muut ovat niin tiukkapipoisia etteivät kerro omia vastaavia juttujaan. 

Jousimieheltä pitää ottaa ehdottomasti pullo pois, koska kailotus ja typeryydet kymmenkertaistuvat kännissä. Jos Jousimies kuitenkin löytää pullon ja juo sittenkin, Muutaman tunnin päästä hän ulvoo äänekkäästi uteliaan Vaa'an kanssa, joka nyhtää känniseltä Jousimieheltä mieleisiään "salaisuuksia", ja muistaa, kertoo, ja vääntelee kaiken. Vaaka on juoruilun mestari, ja Jousimies on hänelle helppo saalis, selvänäkin.