Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten yöpaidat. Tykkääkö joku kyseisestä vaatekappaleesta?

Vierailija
26.11.2021 |

En ymmärrä sen käyttötarkoitusta. Kuka pukee "mekon" päälleen mennessään nukkumaan? Rullautuu kivasti, jalat palelee...
Jos se olisi jotenkin mukava yöasu, niin kai miehetkin käyttäisi?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu tosiaan muistuttaa tuota ”saako metsään mennä mekossa” -keskustelua. Ettäs joku kehtaa haluta nukkua kivannäköisenä! Sehän voi olla epämukavaakin, eikö ne tajua!

Vierailija
42/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu tosiaan muistuttaa tuota ”saako metsään mennä mekossa” -keskustelua. Ettäs joku kehtaa haluta nukkua kivannäköisenä! Sehän voi olla epämukavaakin, eikö ne tajua!

Minusta taas siinä, että on niin paljon mielipiteitä siitä, miltä muut saavat näyttää. En seurannut metsäkeskustelua kovin tiiviisti. Käytän itse metsässä välillä mekkoakin, mutta en tunne tarvetta kirjoittaa, että ”voihan sitä muut käyttää metsässä housuja ja shortsejakin, mutta sellaiset erotiikantappajat eivät ole minua varten”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas siinä, että on niin paljon mielipiteitä siitä, miltä muut saavat näyttää. En seurannut metsäkeskustelua kovin tiiviisti. Käytän itse metsässä välillä mekkoakin, mutta en tunne tarvetta kirjoittaa, että ”voihan sitä muut käyttää metsässä housuja ja shortsejakin, mutta sellaiset erotiikantappajat eivät ole minua varten”

Jos joku vaan haluaa näyttää nätiltä metsässä? Seksikkäältäkin. Ketä se häiritsee?

Lue nyt edeltävä viesti ihan ajatuksella. Omasta pukeutumistyylistään voi pitää a) arvottamatta sitä muillekin paremmaksi tyyliksi tai b) nimittelemättä.

Vierailija
44/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamani lämpömittarin mukana tuli ohjelämpötilat eri huoneisiin:

Makuuhuone +17-18 astetta, lastenhuone +20, kylpyhuone +23.

Suomessa ihmiset kulkee ostoskeskuksissakin toppatakit päällä +23 asteessa. Sitä voi sitten kuvitella miten lämmintä on makkarissa, kun tuuletellaan naruolkaimia ja pitsejä.

Vierailija
45/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä yömekkoja. Olen levoton nukkuja, joten mekko olisi rullalla kainaloissa. T-paita, flanellihousut ja villasukat on päällä nukkumaan mennessä. Villasukat pitää olla sen verran löysät, että ne voi potkaista pois, kun tulee kuuma. 

Vierailija
46/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmä pyjama on paras <3

Vierailija
47/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite levoton nukkuja, ja ehdottomasti paras on nimenomaan pitkä yömekko. Kun mekko on tarpeeksi pitkä, niin ei rullaudu mihinkään. Aiemmin käytin sellaisia puolipitkää mallia (n. puoleen reiteen yltävää) ja ne rullautu aina ihan miten sattuu ja piti yöllä oikoa :D

Yöhousuja en voisi käyttää, kun nukun niin ihme asennoissa välillä, että ne kiristäisi päällä. Ja sen verran viileää makkarissa, että selälle tuntuu viileältä, jos ei mitään vaatetta ois päällä.

Vierailija
48/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ite levoton nukkuja, ja ehdottomasti paras on nimenomaan pitkä yömekko. Kun mekko on tarpeeksi pitkä, niin ei rullaudu mihinkään. Aiemmin käytin sellaisia puolipitkää mallia (n. puoleen reiteen yltävää) ja ne rullautu aina ihan miten sattuu ja piti yöllä oikoa :D

Yöhousuja en voisi käyttää, kun nukun niin ihme asennoissa välillä, että ne kiristäisi päällä. Ja sen verran viileää makkarissa, että selälle tuntuu viileältä, jos ei mitään vaatetta ois päällä.

Ja siis t-paitamalli mulle ihan pahin, aamulla löytyy aina kainaloihin rullautuneena.

Vierailija
49/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erotiikantappaja-yöasut ovat parhaita!

Normimiestä ei paitulit tai yöpuku haittaa.

Vierailija
50/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt s*****a se paituli sanan käyttö. :D

Vierailija
51/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lähinnä puuvillatoppia ja kollareita sekä sukkia. Yleensä kuoriudun niistä yöllä ja heitän jalkopäähän, mutta kun nousen vessaan on taas hiki ja tulee kylmä heti joten puen taas päälle. Talvisin tällaista rumbaa yöt :D

Vierailija
52/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mekko on kaikkein miellyttävin yöasu. Housuja en tykkää käyttää öisin ollenkaan. Ainakaan itselläni mekot ei rullaannu yön aikana kainaloihin. Jaloissa on välillä villasukat, kun varpaat ovat sen verran palelevaiset.

Vierailija
53/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni ostaisin pitkän paitulin, mutta niitä ei hirveästi näy missään

Vierailija
54/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitulit ovat parhaita yöasuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän