Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten yöpaidat. Tykkääkö joku kyseisestä vaatekappaleesta?

Vierailija
26.11.2021 |

En ymmärrä sen käyttötarkoitusta. Kuka pukee "mekon" päälleen mennessään nukkumaan? Rullautuu kivasti, jalat palelee...
Jos se olisi jotenkin mukava yöasu, niin kai miehetkin käyttäisi?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaittu että helteiden aikana oli paras.

Vierailija
22/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reiteen asti ulottuvat MyLittlePony, Ankkalinna ja miesten osastolta ostettu 2€ maksanut vaaleansininen, jossa hain kuva♡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän oloasuna. Nukun alasti.

Vierailija
24/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, kun on listattu niitä inhokkisanoja niin "paituli" kuuluis sille listalle ehdottomasti! 

Lapsena olikin jotain pitkiä yömekkoja, nykyään käytän miesten boksereita, sit on hihaton toppi ja sen päällä t-paita jonka sit ottaa pois jos liian kuuma. 

Vierailija
25/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitulit on parhaita. En ymmärrä ihmisiä, jotka nukkuu alasti.

Joskus haaveilen, että voisi elää koko elämänsä alasti. Tykkään nukkua, patsastella kotona ja uida alasti. Nykyään kun lapset ovat jo isoja, noita kahta viimeistä ei oikein voi tehdä. Harmi.

Vierailija
26/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on yleensä käsittämättömät lämmöt kodeissaan. Asutaan trooppisissa terraario-olosuhteissa ja tuskaillaan, kun tulee kuuma vaatteet päällä.

Vierailija
27/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on yleensä käsittämättömät lämmöt kodeissaan. Asutaan trooppisissa terraario-olosuhteissa ja tuskaillaan, kun tulee kuuma vaatteet päällä.

Juu ja pakkaskaudella lutrataan silmätippoja ja huuhdellaan röörejä nenäkannulla, kun sisäilma on paahdettu rutikuivaksi.

Vierailija
28/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ympäri vuoden sellaista lyhyttä naruolkaimista. Nyt kun mietin, niin en ole sitten teinivuosini mitään muuta käyttänytkään (olen 45) , joskus toki nukun alasti. Yöpaitani ovat aina silkkiä tai viskoosia. En ikinä pukisi mitään paituleita tai muuta erotiikantappajaa, mutta kukin tavallaan eli en lähde paheksumaan! Ei vain ole minun juttuni.

Kyllä nyt tuli selväksi kuinka me paituleita käyttävät ollaan niin epäkiihottavia ja sinä pikkuhepeneinesi joka miehen unelma😂

No se on kyllä totta, että minusta jossain minnipaitulissa oleva nainen on epäkiihottava, mutta enhän minä teidän sängyissänne ole. Aikalailla pienestä otat itseesi.

En mä ottanut itseeni, mua vain huvittaa, että sä luulet tietäväsi mistä miehet kiihottuu ja että niille joku naisen paituli olisi erotiikantappaja. Ei kellään miehistäni ole ollut ongelmaa siinä, että käytän "minnipaitulia". Ollaan pantu jopa niin, että paitulin helmaa vaan siirretty sivuun😉

Minä puhun omasta puolestani, en ”miesten”. Mulle on ihan sama, mistä sun miehesi kiihottuu.

Vierailija
29/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ympäri vuoden sellaista lyhyttä naruolkaimista. Nyt kun mietin, niin en ole sitten teinivuosini mitään muuta käyttänytkään (olen 45) , joskus toki nukun alasti. Yöpaitani ovat aina silkkiä tai viskoosia. En ikinä pukisi mitään paituleita tai muuta erotiikantappajaa, mutta kukin tavallaan eli en lähde paheksumaan! Ei vain ole minun juttuni.

Kyllä nyt tuli selväksi kuinka me paituleita käyttävät ollaan niin epäkiihottavia ja sinä pikkuhepeneinesi joka miehen unelma😂

No se on kyllä totta, että minusta jossain minnipaitulissa oleva nainen on epäkiihottava, mutta enhän minä teidän sängyissänne ole. Aikalailla pienestä otat itseesi.

En mä ottanut itseeni, mua vain huvittaa, että sä luulet tietäväsi mistä miehet kiihottuu ja että niille joku naisen paituli olisi erotiikantappaja. Ei kellään miehistäni ole ollut ongelmaa siinä, että käytän "minnipaitulia". Ollaan pantu jopa niin, että paitulin helmaa vaan siirretty sivuun😉

Minua taas reikäisessä ja haalistuneessa muutamaa kokoa liian suuressa ysärin Nanso-kaftaanissa. Ei näistä oikein ehkäisyvälineeksi ole. Yleensä kyllä harrastetaan seksiä muulloin kuin nukkumaanmenoaikaan.

Vierailija
30/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään semmoisista reisipituisista. Pyjamat on vähän liian kuumat, pelkkä t-paita liian lyhyt, topit hartioista kylmiä ja tissit pullahtaa ulos.

Käytän yöpaitaa illalla suihkun jälkeen ja tykkään, että se peittää pepun.

Vierailija
31/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla kiihottava

Kuka on sanonut, että pitäisi?

Tuo minnipaitulikommentoija sanoi että paituleihin pukeutujat ovat epäkiihottavia ja toisessa kommentissa että paitulit ovat erotiikantappajia. Minusta viittaa siihen että hänelle tärkeää on olla kiihottava/seksikäs yöpaidassakin (vaikka tämän hän varmaan tulee kiistämään). Siitä siis kysymykseni.

Ja väittää vielä että hänen pitää tuntea olonsa eroottiseksi ITSENSÄ takia 😄😄😄

Ok, mammaraati on päättänyt, yöpaidat on no-no ja minnipaituli ainoa oikea!

Minnipaitulin kylläkin otti esiin tämä muita paheksuva hepenerouva, joka moitti muiden naisten "erotiikantappaja" yöasuja. 

Vierailija
32/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta chanel 5 riittää naishenkilölle yöpaidaksi

Vierailija
33/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin paituli.

Vierailija
34/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse käytä paitulia, mutta nukkumiseen käytetyistä kamppeista puhuttaessa tämä eroottisuus-aspekti on aika outo. Kai vaatteet valitaan omien mieltymysten ja käyttötarpeen mukaan. Jos keskustelu koskisi vaellushousuja, moniko tulisi kertomaan, millaiset housut ovat tarpeeksi eroottiset yksin tai seurassa tehtävälle Lapin erävaellukselle. Ei minulle ole minkäänlainen ongelma, jos joku priorisoi siinäkin tapauksessa seksikkyyden ohi mukavuuden tai käyttökelpoisuuden. Hänen vaatteensahan ne ovat. Mutta käsite erotiikantappaja olisi todella kummallinen ja tarpeeton tässä yhteydessä.

Vierailija
35/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään nukkua t paidassa ja pikkareissa. Jos on kylmä laitan legginsit jalkaan. Pyjamahousut on kanssa ärsyttävät kun lahkeet rullaantuu usein ylös nukkuessa, mutta legginsit pysyy paikoillaan.

Vierailija
36/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää muista yöpaidoista kuin lyhyistä naruolkainmekkomalleista. Tosin ostan nekin trikoisena ja käytän vain kesällä, jos silloinkaan (kesällä saatan nukkua alasti). Muuten kyllä pyjama on paras, mutta senkin pitää olla kunnolla joustava, enkä todellakaan tykkää mistään ”Minnipyjamista”. Cubuksesta tekee välillä löytöjä, sieltä saa ostettua yksittäin paitaa ja niihin sopivaa housua. Pitkät housut ja lyhythihainen pyjama on mun valinta. Ja sukat pitää olla jalassa aina, kesälläkin, muuten en nykahda. Jos tulee kuuma, riisun sukat kesken yön.

Vierailija
37/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse käytä paitulia, mutta nukkumiseen käytetyistä kamppeista puhuttaessa tämä eroottisuus-aspekti on aika outo. Kai vaatteet valitaan omien mieltymysten ja käyttötarpeen mukaan. Jos keskustelu koskisi vaellushousuja, moniko tulisi kertomaan, millaiset housut ovat tarpeeksi eroottiset yksin tai seurassa tehtävälle Lapin erävaellukselle. Ei minulle ole minkäänlainen ongelma, jos joku priorisoi siinäkin tapauksessa seksikkyyden ohi mukavuuden tai käyttökelpoisuuden. Hänen vaatteensahan ne ovat. Mutta käsite erotiikantappaja olisi todella kummallinen ja tarpeeton tässä yhteydessä.

Viime kesänä vaellusharrastajat kävivät somessa kiivasta keskustelua, onko mekko hyvä vaate vaeltaessa. En nähnyt puhuiko kukaan suoraan mekon eroottisuudesta, mutta ketjuissa oli takaa otettuja kuvia naisista mekossa "tuulettamassa" yläosaansa mekko puoliksi riisuttuna. Onhan se miehille kiinnostavaa, jos vaeltaessa naisen täytyy saada olla välillä rinnat paljaina ja helmat on tuulisella säällä korvissa.

Vierailija
38/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina joku miehen iso t-paita.

Vierailija
39/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pyjamassakin lahkeet rullalla polvien yläpuolella ja paita kainaloissa, hihat kyynärpäiden yläpuolella aamuisin, yöpaitaa en halua edes miettiä missä se olisi aamulla. Varmaan kuristuisin siihen yön aikana.

Vierailija
40/54 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa asunnoissa nää silkkipaidat asuu? Meillä on vanha harva talo jossa kylminä talviaamuina makkarissa noin 13-14 astetta lämmintä, tuvassa jossa leivinuuni lämmittää sentään vähän enemmän, mutta yleensä alle 20 astetta. Ei siinä spagettiolkaimisissa silkkihepenissä liihotella🥶

Meillä samanlaiset asteet. Mulla on ohut trikoinen pitkä paituli ja villasukat. Kylmimpinä aamuina ja iltoina aamutakki. Oon kyllä aika lämminverinen ja viihdyn viileässä.

Mä olen yön peiton alla alasti, illalla oloasuksi tai kun nousen aamulla ylös puen päälle PAITULIN tai pitkän yöpaidan ja fleeceaamutakin. Alle leggarit, jalkaan puuvillasukat+villasukat ja tossut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi