Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa selvää joidenkin puheesta?

Vierailija
20.02.2015 |

Menee hermot, kun en meinaa millään saada selvää joidenkin ihmisten puheesta. Kuitenkin muut seurassani olevat ihmiset saavat selvän, joten vian täytyy olla minusta. Mielestäni nämä ihmiset puhuvat jollain tavalla hiljaa tai eivät artikuloi tarpeeksi selvästi. Joudun jatkuvasti kysymään "mitä" ja siltikään en välttämättä ymmärrä. Joskus menee vähän aikaa, kunnes olen hoksannut, mitä he ovat sanoneet.

Onko muilla tätä ongelmaa? Hävettää kysyä koko ajan "mitä" ja huomaan, että vastapuoli selvästikin ärsyyntyy, kun en saa selvää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulonalenema. Itse olen ymmärtänyt vasta korona-ajan maskien myötä, että myös minun kuulonalenemani oireilee selvästi, vaikka sen olemassaolosta olen aiemmin jo tiennytkin. Olen tietämättäni käyttänyt monissa tilanteissa huuliltalukua. Kuulolaitetta käyttävä ystäväni kertoi, että kuulonalenemiakin, tai sen oireita, on monenlaisia. Googleta.

Vierailija
22/22 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jatkuva tinnitus ja välillä vaikea saada selvää varsinkin naisten puheesta, korvien sointi kai sotkee enemmän korkeampia ääniä. Onko kenelläkään kokemuksia kuulolaitteesta tällaisissa tapauksissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän