Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka ei käy ikinä kampaajalla?

Vierailija
19.02.2015 |

Oikeasti, ei ikinä? Leikkaa itse omat hiuksensa ja perheen lastenkin hiukset. Kaikilla on pitkät hiukset, joita vain tasataan joskus latvoista.

Eikö tuollainen ole jo itsestä huolehtimattomuutta? Huolestuttaa vähän sellaisen naisen mielentila, että onko masentunut tai uupunut, kun ei ole käynyt melkein kymmeneen vuoteen kertaakaan kampaajalla. Kyllä normaalit naiset käyvät siellä ainakin pari kertaa vuodessa. 

Mielipiteitä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn todella harvoin.

Joka kerran kun olen käynyt, on leikattu päin persettä.

Itse saan leikattua paljon paremmin ja sellaisen kuin haluan. Ei jotain joka kasvaa pois mallistaan kuukaudessa.

Vierailija
42/49 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt on kummaa! Ei se yleensä päälle näy, kuka leikkaa hiuksensa itse. Minä leikkaan, leikkaan myös muiltakin. Ja trimmaan koiria. Ei siinä tartte kuin opetella, mihin suuntaan karva kasvaa, miten päin sitä leikataan ja miten erilaisia saksia/kampoja/koneita käytetään.

Sitäpaitsi, se leikkaaminen on kivaa! Tietysti alussa voi tulla pahojakin virheitä, esim. leikkasin otsatukkaa ja otin vahingossa käteen tavalliset sakset, kun piti olla ohennussakset, ja hups :D Mutta sehän kasvaa aina takas. Kyllä kampaajatkin mokaa. Mieluummin teen ne virheet itse, voi sitten syyttää ihan itteään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mummeli täällä. Aina on ollut tosi ohuet hiukset, joten pakko pitää polkkamallia. Jos leikkauttais, niin päänahka vaan vilkkuis. Väriä laitan itse, koska mulle sopii näin paremmin kuin harmaaksi menevä, koska on juuri nuo ohuet haituvat. Jos ois paksu harmaantuva peikkoletti, ottaisin sen iloiten vastaan. Käytän kampaamorahat johonkin muuhun tarpeelliseen ja itseäni ilahduttavaan.

Mitä se kellekään kuuluu, missä kukakin käy? Ihailen tosin aina huoliteltuja ihmisiä, kunhan on yksilöllistä kauneutta ja tyyliä.

Vierailija
44/49 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan perheeni hiukset itse, ja kampaajalla kävisin mielelläni, jos olisi ylimääräistä rahaa. Meillä on suuri perhe ja tiukkaa tekee, joten jossakin on säästettävä. Masennusta tai ei, ei se auta.

Vierailija
45/49 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:26"]

Onko ap:n miehelläkin pitkä tukka?

[/quote]

Ap on mies ja tarkoitan yhden kaverin vaimoa. Mies käy parturissa ja sillä on lyhyt tukka.

Vierailija
46/49 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
47/49 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu nainen varmasti, niin kuin minäkin, hiukset vyötärölle asti. Melkein kuristun niihin öisin jos en letitä. Ihan kreisii😵

Vierailija
48/49 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa istua missään kampaajalla. Olen aina inhonnut sitä. Tykkään pitkästä ja oman värisestä tummasta tukasta ja harmaistani. Tarvittaessa leikkaan latvat itse. Lapset kyllä käytän parturissa ja kampaajalla. Itsellä ei riitä kiinnostus.

Vierailija
49/49 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa- en ole käynyt 15 vuoteen ammattilaisella leikkauttamassa, ja turhaapa tuota lapsiakaan sinne vie kun eivät juuri anna leikata muuta kuin hitusen korkeintaan latvoista.

Mitä sä muuten oikein sopertelet, mitä ne jonkun masennukset ja normaaliudet sulle kuuluu, vai oletko sattumoisin tuo nainen itse?

Onko toi sopertelu joku uusi muotisana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme