Mitä ajattelet naisesta, joka ei käy ikinä kampaajalla?
Oikeasti, ei ikinä? Leikkaa itse omat hiuksensa ja perheen lastenkin hiukset. Kaikilla on pitkät hiukset, joita vain tasataan joskus latvoista.
Eikö tuollainen ole jo itsestä huolehtimattomuutta? Huolestuttaa vähän sellaisen naisen mielentila, että onko masentunut tai uupunut, kun ei ole käynyt melkein kymmeneen vuoteen kertaakaan kampaajalla. Kyllä normaalit naiset käyvät siellä ainakin pari kertaa vuodessa.
Mielipiteitä?
Kommentit (49)
Kuin minä. Mies leikkaa koneella (4 cm pituiseksi), minulla & tytöllä on pitkät hiukset jotka vaan tasataan latvoista. Ei värjäyksiä ja hiukset paksut ja hyväkuntoiset.
Heh, itse lopetin kampaajalla käynnin ja mukalaadukkaiden kampaamotuotteiden käytön pari vuotta sitten ja nyt hiukseni ovat paljon paremmassa kunnossa ja juuri sellaiset kun olen aina halunnut. Pitkät hiukset on helppo leikata itse, teen myös hieman kerroksia eteen. Laadukkaat sakset saa 20 eurolla.
Mä käyb max. kerran kahdessa vuodessa kampaajalla. Vitsit mä taidan olla nyt masentunut, mutta ainakin tukka on pitkä ja hyväkuntoinen ;)
En vaan pidä kampaajista! Kampaajat leikkavat aina liikaa ja yrittävät väkisin tyrkyttää jotain muka piristäviä leikkauksia tai värejä ja sitten asiakas tuntee itsensä idiootiksi, kun pitää puolustella että eikumä pidän kyllä tästä entisestä tyylistäni. Jotkut kampaajat juoruavat muiden asiakkaiden asioita ja utelevat sitten mun elämästä, niin en halua olla "kuulusteltavana", kun toinen häärii saksien kanssa.
Käytän kampaamoiden tuotteita ja leikkaan latvat vain pois ja värjään itse.Kaunis on tukka.
Pitäisin sellaisesta, koska naisten kampaamokäynnit ovat vitun kalliita.
Ja kyllä, minä maksan ne tässä tapauksessa.
Onko ap:n miehelläkin pitkä tukka?
Pitääkö tässä siis varata aika psykiatrille? Lopetin hiusten värjäämisen ja leikkaankin nykyisin itse.
Häpeäisin silmät päästäni jos olisin tuo nainen. Muuten mieheni leikkaa hiukseni, kiharoihin ei ole vaikeaa tehdä edes kerroksia kun pienet virheetkään eivät näy, mutta käyn kampaajalla tasan kaksi kertaa vuodessa voidakseni sanoa, että käyn.
Täällä vanha harmaa murmeli, joka ei ole käynyt kampaajalla ainakaan 30 vuoteen! Eikä leikannut tukkansa, eikä värjännyt. Itsestään värjäytyy jo harmaaksi. Ja pitkä ja pörrönen on ku metän peikolla! Ihan on oma valinta, ku mies tykkää! En näe mitään mielenterveysongelmaa täysin rohkeissa omissa valinnoissa. En minä Sinua, ap, varten tukkaani laita/pidä sellaisena ku on, vaan kyllä siihen on ihan omat syynsä! Taitaa ne mielenterveysongelmat olla Sulla, ku tuollaisista keuhkoot!
En ole ikinä eläissäni leikkuuttanut hiuksia kampaajalla, hiuksia kehutaan aina minne vain menenkin. Juhlakampauksia olen kampaajalla teettänyt pari kertaa, sitä en osaa itse.
Periaatteessa käyn kampaajalla, sillä anoppini on entinen kampaaja, ja hän haluaa leikata hiukseni. Värjään kuitenkin markettiväreillä. Opiskelijana minulla ei todellakaan ole varaa laittaa satasia hiustenvärjäykseen kampaajalla (hiukseni ovat todella pitkät ja paksut).
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:26"]Häpeäisin silmät päästäni jos olisin tuo nainen. Muuten mieheni leikkaa hiukseni, kiharoihin ei ole vaikeaa tehdä edes kerroksia kun pienet virheetkään eivät näy, mutta käyn kampaajalla tasan kaksi kertaa vuodessa voidakseni sanoa, että käyn.
[/quote]
Piti tulla alapeukku ei yläpeukku
Ei se hiusten leikkaaminen nyt mitään rakettitiedettä ole.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:38"]Periaatteessa käyn kampaajalla, sillä anoppini on entinen kampaaja, ja hän haluaa leikata hiukseni. Värjään kuitenkin markettiväreillä. Opiskelijana minulla ei todellakaan ole varaa laittaa satasia hiustenvärjäykseen kampaajalla (hiukseni ovat todella pitkät ja paksut).
[/quote]
Niin ja siis itse kysymykseen vastaan, että minusta sillä ei ole väliä, käykö kampaajalla vai ei, kunhan näyttää suht siistiltä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:37"]
Täällä vanha harmaa murmeli, joka ei ole käynyt kampaajalla ainakaan 30 vuoteen! Eikä leikannut tukkansa, eikä värjännyt. Itsestään värjäytyy jo harmaaksi. Ja pitkä ja pörrönen on ku metän peikolla! Ihan on oma valinta, ku mies tykkää! En näe mitään mielenterveysongelmaa täysin rohkeissa omissa valinnoissa. En minä Sinua, ap, varten tukkaani laita/pidä sellaisena ku on, vaan kyllä siihen on ihan omat syynsä! Taitaa ne mielenterveysongelmat olla Sulla, ku tuollaisista keuhkoot!
[/quote]
Olispa mullakin tuollainen harmaa peikkotukka. :D Musta se näyttää niin kivalta, sellainen hopeanväri tukassa. Vähän ohimoilla on jo aavistusta.
No latvat nyt voi tasata kuka vain. En itsekään ole käynyt aikoihin, minulla pitkät hiukset. Itse värjääminenkään ei rakettitiedettä ole.
Minulla olisi kyllä varaa, mutta tykkään itse värjäillä ja latvojen tasaamisesta turha maksaa. Etuhiuksiinkaan en ollut koskaan tyytyväinen, kun kävin kampaajalla niitä kuukausittain modaamassa, joten niitäkin aloin leikkaamaan itse, silloin kun sellaiset omistin.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:42"]No latvat nyt voi tasata kuka vain. En itsekään ole käynyt aikoihin, minulla pitkät hiukset. Itse värjääminenkään ei rakettitiedettä ole.
Minulla olisi kyllä varaa, mutta tykkään itse värjäillä ja latvojen tasaamisesta turha maksaa. Etuhiuksiinkaan en ollut koskaan tyytyväinen, kun kävin kampaajalla niitä kuukausittain modaamassa, joten niitäkin aloin leikkaamaan itse, silloin kun sellaiset omistin.
[/quote]
Niin ja olen kyllä huolitellun näköinen okeastaan aina ja saan hiuksistakin kehuja.
Ihan järjiltään sellaisen ihmisen täytyy olla ja pikaisen ensiavun ja terapian tarpeessa. :)