Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heräsin miehen vierestä...

Vierailija
19.02.2015 |

Mentiin työporukan kanssa eilen juhlimaan onnistunutta projektia. Harvoin juon mitään kännejä mutta kaiken työstressin jälkeen koin oikeudekseni riipasta kunnon jurrit. Viimeinen muistikuva on yökerhon tupakkakopissa, kun pummin röökiä parilta muijalta. Tämän jälkeen en muista mitään, en siis yhtikäs mitään! Ei edes mitään pätkiä, pelkkää mustaa koko loppu yö. Heräsin aamulla jostain ihan vieraasta kämpästä miehen vierestä... Olen hetero. Miehellä vaan bokserit jalassa, mulla pelkästään farkut (ei edes boksereita niiden alla, vaikka kyllä baariin mennessä oli). Lompakko kadonnut, avaimet onneksi farkkujen taskussa. Puhelin löytyy lattialta vaatekasojen alta, josta löytyy myös mun bokserit ja muut vaatteet. Katon puhelimen kartasta missä oon. Olen Lohjalla! Asun pk-seudulla. Puen päälleni, juon lasin vettä, käyn kusella ja lähden. Ulkona soitan duunikaverille, että mitä hittoa on yöllä tapahtunut. Hän osasi vain sanoa, että pilkun jälkeen katosin vaan johonkin. Oltiin kuulemma juotu tequila ja absinthe shotteja (taisi selvitä muistamattomuuteen syy). Soitan broidille hakemaan mut Lohjan Abc:ltä. Koko päivän nyt koittanut muistella, että mitä hemmettiä. Ei miehet kiinnosta edes jurrissa... Voiko olla mahdollista, että oon nussinu äijän kanssa? En nähny mitään kumeja missään, mua ei oo ainakaan (?) anaaliin lykitty, kun ei tunni erilaiselta. Niin ja se lompakko edelleen kateissa. Kuningas alkoholi taas...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus :D onnea!

Vierailija
22/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih Hih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetty ainakin on.

Vierailija
24/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oot ollu niin huppelissa, että poju on imeny sua, kun oot ollu sammunu.

Vierailija
25/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murhedi. YOLO!!

Vierailija
26/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kuitenkin sp-testeihin. :D

Vierailija
27/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhhmmm

Vierailija
28/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni x) onnea

Vierailija
29/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit kysynyt siltä mieheltä!

Vierailija
30/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:08"]No olisit kysynyt siltä mieheltä!
[/quote]
Parempi vaan olla tietämättä, kamalaa ois kuulla et joo oot nussinu miehen kanssa

Vierailija
31/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!!

Vierailija
32/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun joku mainitsee lohjan, asun täällä ite ja ajattelin et nyt kusetat koska abc:lle on keskustasta aika pitkä kävely matka mut muistin et täällähän on se (jopa) pikku abc:kin :D

Vierailija
33/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että ootte vaan runkkailleet toisianne.

Vierailija
34/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kyseinen mies edes oli maahanmuuttaja taustainen siis himmeä tai vähän paremmin ruskettunut :)  !   Ei siis tullut kunnon nahkasikarista ? Sääli  :( !  Parempi onni seuraavalla pubi reissulla  :) !  Jokainen tsäänssi o mahdollisuus ! 

Vierailija
35/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoo tee! Ja kun et muista, niin voit ottaa uusiksikin joskus ; )

Vierailija
36/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua jos itelle kävis noin :D kysy mieheltä, pitäähän sun nyt tietää jos on seksiä harrastettu, että onko ehkäisy ollu kunnossa.

Vierailija
37/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 21:05"]

Menisin kuitenkin sp-testeihin. :D

[/quote]

Ai homoilustako ne sp-taudit ainoastaan tarttuikin?

Vierailija
38/38 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

You made my day!!!! Pääsee ehdottomasti vuoden 2015 parhaisiin avauksiin, omalle listalle :-) koita selvitä,,heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän