Tajusin, että tämä palsta ei anna minulle enää mitään
Siis ei yhtään mitään.
Miksi roikun vielä täällä?
Joka päivä tästä palstasta on vähemmän ja vähemmän hupia. Käyn täällä vain tavan vuoksi; kaikki keskustelu on pelkkää jankuttamista, provojenkin taso on mennyt pohjamutiin. Ei edes naurata enää.
Kommentit (17)
Mietin aamulla aivan samaa! Käytin varmaan 30 minuuttia tän selailuun ja lopulta käteen jäi vain ajatus, että tämäkö on todela se, mitä muistelen vanhana tehneeni nuorempana päivät pitkät. Huhuh.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:52"]
Siis ei yhtään mitään.
Miksi roikun vielä täällä?
Joka päivä tästä palstasta on vähemmän ja vähemmän hupia. Käyn täällä vain tavan vuoksi; kaikki keskustelu on pelkkää jankuttamista, provojenkin taso on mennyt pohjamutiin. Ei edes naurata enää.
[/quote]
Ihan ok ajanvietettähän tää on ollut, mutta varsinkin rasistit on pilanneet tämän(kin) niin et monesti ei nykyään tuu kuin käväistyä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:16"]
Ihan ok ajanvietettähän tää on ollut, mutta varsinkin rasistit on pilanneet tämän(kin) niin et monesti ei nykyään tuu kuin käväistyä.
[/quote]
Faktojen esiintuominen on siis rasismia... just. :)
Mietin samaa.
MUTTA samalla tiedän, että elämä tuntuu tosi tyhjältä ilman AV:ta, näin kotiäitinä. FB:ssä ei tapahdu päivisin mitään edes seuraamissani, vilkkaissa ryhmissä. Muihin sosiaalisiin medioihin ei mene juuri aikaa... Joten tänne päädyn aina, ilmeisesti olen koukussa siihen tunteeseen, että jossain on joku toinenkin yksinäinen/tylsistynyt ruudun takana tai puhelin kourassa, kun muut elävät ihan oikeaa elämää.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:43"]
Mä saan täältä vertaistukea.
[/quote] Millaista vertaistukea?
Olisipa alkoholia nyt tarjolla niin tämä palstakin tuntuisi heti mukavammalta..
Samat aatokset. Ja silti mä käyn täällä.
aika turhia juttuja. Joitain helmiä onneks.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:43"]
Mä saan täältä vertaistukea.
[/quote] Millaista vertaistukea?
[/quote]
Moniin ahdistaviin tuntemuksiin. Joskus kun olen ihan maassa jonkun asian takia ja luulen olevani yksin ja ainut joka kokee näin niin huomaan että joku toinen onkin tehnyt aloituksen samasta aiheesta ja saa sitten keskustella. Tosi huojentavaa.
Mut yleensä lytätään täällä. Se ei oikein innosta, kun mielipiteensä kuitenkin huolella perustelee. On paljon ilkeitä ihmisiä oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:58"]Mut yleensä lytätään täällä. Se ei oikein innosta, kun mielipiteensä kuitenkin huolella perustelee. On paljon ilkeitä ihmisiä oikeasti.
[/quote]
Juu mutta voisiko provot jättää omaan arvoonsa ja asiallisen kritiikin ottaa kasvattavana?