Mitä kaikkia metsän eläimiä te olette nähneet kaupungissa?
Kommentit (402)
Hirvi, kettu, peura, possu jalkakäytävällä (sen joka ei kuulu joukkoon näkeminen yllätti vielä enemmän)
: )
Vierailija kirjoitti:
Eilen näin ihan Helsingin keskustassa muutaman villin sian!
Kehtaatkin vitsailla Korkeasaaressa lahdattujen villisikojen kustannuksella.
Useat luulevat näkevänsä lumikon mutta näkevät todellisuudessa kärpän. Pieni eläin sekin ja paljon lumikkoa yleisempi.
Vierailija kirjoitti:
Useat luulevat näkevänsä lumikon mutta näkevät todellisuudessa kärpän. Pieni eläin sekin ja paljon lumikkoa yleisempi.
Olen nähnyt yhden kerran lumikon. Näytti siltä kuin pelkkä häntä olisi juossut tien yli.
Vitsikäs lumikko viihdytti meitä yks kerta kurkkaamalla monta kertaa peräkkäin aina eri raosta lumen alle jääneen tavarakasan alta sen näköisenä että ”huomaattekos missä mä NYT oon”? Se odotti aina että huomataan… ja siiryi sitten seuravaan paikkaan aivan käsittämättömän nopeasti.
Metsäjänis, rusakko, orava, lumikko, kärppä, näätä, kettu, susi, karhu, majava, villisika, mäyrä, hirvi, peura, ilves. Paikassa Joensuun laaja kaupunki.
Munahaukalle annoin eilen suuhunpantavaa.
Minä olen nähnyt huuhkajan läheltä Oulussa. On kyllä pirun iso elukka.
Miten määritellellään kaupunki… Ruutukaava-alueella asfaltilla vai käykö myös isot puistoalueet ja kaupunkimetsät?
Puistoissa vaikka mitä, oravat, kettu, kaiken maailmat kotimaiset linnut, joutsen, kanadanhanhi. Kerran jopa hirvi eksyi tänne keskustan lähelle ja poliisit perässä.
Kettu, jäniksiä, siilejä, peuroja, haukkoja, oravia. Asun cityssä.
Tänään aika paljon keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista että vain kaksi vastaajaa on maininnut lepakon. Luulisi että kaupungissa niitä asuisi enemmän.
Lepakkoa ei helposti havaitse, vaikka niitä asuisi samassa talossa, etenkään jos ei ole pihaa tai parveketta. Onhan niitä arabianrannassa ja töölönlahdella, ihmiset eivät ehkä ole myohään liikkeellä, ja sitä saatetaan vaan lenkkeillä laput korvilla tai näprätä kännykkää.
ketun, peuran, pöllön, oravan, rusakoita, käärmeen, sammakoita, en oo nähny viel karhua tai poroa
Lumileopardin näin ku viimeksi Helsingissä kävin.
Asun niin luonnottomassa kaupungissa, ettei täällä oo muita elämiä kuin ihmisiä.
Jäniksiä, olravuoa, iiriää, sorsia,, anhga, rottia. Lokkia,, pulika.
Hämeentiellä vasikan. Oli päässyt pakenemaan teurastuskuljetuksesta. Kerran Töölössä boan, mutta sitä ulkoilutti joku.
Eilen näin ihan Helsingin keskustassa muutaman villin sian!