Mitä kaikkia metsän eläimiä te olette nähneet kaupungissa?
Kommentit (402)
Supikoiria, rusakoita, peuroja aika paljon. Fasaaneja oli aiemmin vakituisesti tontillamme.
Hervannassa vanhan 23 päättärillä palloili hirvi monen monta vuotta sitten.
Näitä olen bongannut oman pihan valvontakameran kuvista:
Kauriita, supikoiria, kettuja, jäniksiä, oravia, rottia, hiiriä, lintuja esim. punatulkut, talitiaiset, sinitiaiset, vihervarpuset, harakat, pulut, närhet, kottaraiset, rastaat.
Huuhkaja, kettuja, jäniksiä, citypupuja, lumikko, rottia, haukka, hiiriä, peuroja, fasaaneja, hirvi, lepakoita, erilaisia lintuja, joutsenia, oravia, supikoira
Helsingissä
Ja tietysti siilejä!!! - Helsinki
Villisika bongattu Viikissä kuulemma. Itse en nähnyt.
Mä olen nähnyt monenlaisia pupuja ja rusakoita, pyyn, ketun, oravia, siilejä nyt ainakin.
Muuten, Helsingissä on paljon lepakko- ja liito-orava-alueita.
Olen nähnyt kaupungissa kymmenkunta kettua, maalla en koskaan. Kaupungissa näkee muutenkin enemmän eläimiä. Ei maalla näe mitään, kaupungissa haukat popsii puluja ja liito-oravat leikkii jalkakäytävällä.
Hirvi juoksi talon ohi keskellä Turkua.
Espoo. ketun joka nappas rusakon ja jolkotteli yöllä metikköön. Susi (hyvin todennäköisesti) ei ainakaan kettu eikä karannut koira. Hirviä, kauriita. Ehkä peura nmutta koon puolesta kauris. Mutta niitäkin on ollut paljon joten joku on voinut olla peurakin. Länsiväylän kupeessa.
Hirvi kolisteli viime viikolla parvekkeen vierestä.
Kaupungissa jäniksiä, oravat, joutsenia, eri hyönteisiä, korppeja, perhosia, tavan lintuja, siilejä,
Useampia kettuja, metsäkauriita, rusakoita, siiliä, yhden mäyrän useaan kertaan ja lukemattomia hienoja lintuja Helsingissä noin 3km keskustasta.
dinosaurus helsingin kauppatorilla
Viirupöllö, varpushaukka.
Jokunen jäniskin palannut pitkän ajan jälkeen.
Kettu klo 24 tähyilee pihassa säännöllisesti.
Ilves säväytti koska mä en oo ennen nähnyt.
Jäniksiä ja kettuja nyt ainakin. Ja tietysti erilaisia lintuja laidasta laitaan.
Lumikko, kuutti, minkki, peura, pupuja, hiirulaisia, rottia, siili, rantakäärme, viirupöllö.
Vierailija kirjoitti:
Lumikko, kuutti, minkki, peura, pupuja, hiirulaisia, rottia, siili, rantakäärme, viirupöllö.
Luin ensin lumiukko ja ihmettelin, että mitä nyt taas.
Kettu, jänis, haukka, hirvi, hiiri,
Mäyrän Helsingin keskustassa.