Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tiedän ettei niska-hartiaseudun kivut ole syöpää? :'(

Vierailija
18.02.2015 |

Mulla on ollut viikon verran niin kovat kivut hartiassa ja niskassa, että jouduin käymään viime viikolla eräänä yönä päivystyksessä kun taju oli lähteä. "Aina" on ollut lihasperäistä jumitusta, josta olen käynyt hierojalla ja yrittänyt jumpata, mutta tämä on erilaista.

Jos yritän "vetää leukaa taaksepäin" (tehdä kaksoisleukaa), niskaan "pistää", kipu on järjettömän kova. Oikea hartia on niin kipeä, etten pysty kääntämään päätä vasemmalle tai kallistamaan päätä lainkaan. Tällaistakin on ollut joskus pahimpien jumien aikaan, mutta kipu on ollut aina erilaista, jotenkin pehmeämpää.

Mulla on lapset 2-vuotias ja alle vuoden ikäinen. Aivan hirveä pelko siitä, jos kyse onkin kasvaimesta. En halua jäädä niihin kertomuksiin, joissa "kolmekymppinen nainen söi aina vaan kipulääkkeitä ja sanottiin lihaskivuksi, kunnes selvisikin että oli levinnyt syöpä".

Olen menossa huomenna lääkäriin, yleislääkärille kun ei fysiatrille aikaa yksityiseltä saa kuukauteen. Mutta pelkään niin etten saa nukutuksi. Ja mitä jos lääkäri taas vaan sanoo, että lihasperäistä? Millä saisin asiaan varmuuden?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä oli pitkään niska - ja pääkipua. Hoidettiin särkylääkkeillä kunnes lopulta tutkittiin. Niskassa usean senttimetrin kasvain. Pesäkkeitä sisäelimissä mm. maksassa. Kannattaa vaatia tutkimuksia itse!

Vierailija
22/22 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla