Lue keskustelun säännöt.
Menin Brasilialaiseen vahaukseen ja nainen tokaisi: Sulla on isoin muna mitä olen koskaan nähnyt😁
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ap:lla oli strutsinmuna mukana. Se on kyllä aika hervottoman iso!
Mikä ihmeen kiitos? Eihän tuo mikään onnittelu tai kohteliaisuus ollut. Kiittäisitkö, jos joku sanoo että sulla on rumin naama mitä on nähnyt? Tai perverssein mieli?
Mikä ihmeen kajakki näitä muna, pil lu, per sesilmä auvauksia suoltaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle sanoi että on pisimmät ja tuuheimmat perskarvat mitä on nähnyt t:arto
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kajakki näitä muna, pil lu, per sesilmä auvauksia suoltaa?
Se sama, joka tehtailee näitä oikeisto vs vasemmistoketjuja ja tavoittelee eripuraa.
Et mennyt eikä tokaissut.