Akateemisista kauppatieteilijöillä suurin työttömyys!
Akateemisten työttömyys kasvaa nopeasti. Suurin työttömyys on kauppatieteilijöillä, myös yhteiskunta- ja valtiotieteilijät työllistyvät huonosta.
Enää ei kannata pyrkiä Kauppakorkeaan. Töitä ei löydy, eikä koulu edes valmista mihinkään ammattiin.
Parhaiten työllistyvät johonkin ammattiin valmistuvat, kuten lääkärit, hammaslääkärit, eläinlääkärit, farmaseutit, opettajat, psykologit ym.
Lääketieteellisen lisäksi siis myös Humanistisen tiedekunnan tietyiltä linjoilta - esim. psykologit, opettajat - valmistuneet työllistyvät huomattavasti paremmin kuin Kauppakorkeasta valmistuneet.
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1424229726299.html
http://yle.fi/uutiset/naissa_ammateissa_tyollistyt_takuulla/6441997
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 08:51"]
Enää ei kannata pyrkiä Kauppakorkeaan. Töitä ei löydy, eikä koulu edes valmista mihinkään ammattiin.
[/quote]
Verkostot, verkostot
[/quote]
Persoona, persoona, persoona
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 12:31"]
"Niimpä niin. Nyt pistin sille pilkunviilaajalle luun kurkkuun. Olen tosi nokkela. Minun aikananani koulussa opetettiin, että hyökkäys on paras puolustus.
Eihän virheiden myöntämisestä mitään opi - parempi vain hyökätä, jos joku huomaa virheen. Minähän en virheitä tee, en tee, en tee, en. Tätä kun hoen, niin kuu muuttuu juustoksi. Vain hokeminen on tärkeää, ei virheistä oppiminen.
Eipä tule tuo pilkunviilaaja enään minulle ulisemaan. Ei vaiskaan. Tuo oli vähättelyä. Olen ihan Kingi, kuten lempihahmoni televisiossa."
Kun lainaat omia ajatuksiasi, et tarvitse lainausmerkkejä.
[/quote]
:D:D Mitäpä tähän lisäämään :D
[/quote]
Voisi lisätä vaikka, että henkiset mummot eivät ymmärrä sarkasmia.
Eivätkä myöskään nettislangihymiöiden viljelijät, joille LOL on kauhistus, mutta oma ":D :D :D :D :D :D :D" -nettislangi on tosi cool. ;)
[/quote]
Missä mainitaan LOL?;D Henkiset mummot ymmärtää sarkasmia tasan yhtä paljon ku sä osaat sitä kirjottaa :D
[/quote]
No äläs nyt, hänelle on jo alakoulussa opetettu sarkasmin olevan sitä, että kirjoitetaan ontuva teksti nettikeskusteluun ja päätetään, että tämä on sitten sitä sarkasmia.
":D:D Mitäpä tähän lisäämään :D
Esimerkiksi tämän:Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista. Anna lupa evästeille "
"Huh, mutta eihän tämä voi kertoa minusta, koska eihän minun nimeni ole Harri" huokaisi keskustelun kielenhuollon ammattilainen onnellisena hänelle linkatun Youtube -kappaleen kuunneltuaan.