30 vee neitsyt - haluaisitko tietää totuuden?
Mies täällä, 30v neitsyt. Kummasta jäisi kumppanille parempi mieli: totuudesta, vai siitä että "edelliskerrasta oli niin pitkä aika" tms valheesta?
Moni sanoo varmasti heti "totuus", mutta miettikää hetki onko ne implikaatiot mitä sen mukana tulee oikeasti sen totuuden arvoisia.
Kommentit (12)
Kertoisin vasta jälkikäteen. Voi olla, ettei halua viedä neitsyyttäsi. Netistä voi löytää jonkun erikseen viemään sen.
Itse en välttämättä haluaisi. Itseasiassa mulla vähän samanlainen tilanne. Ollaan poikaystäväni kanssa molemmat 24 vuotiaita. Mulla oli reilusti seksikokemusta mutta poikaystävälleni olin ensimmäinen. En tiennyt siitä etukäteen mitään enkä olisi mistään sitä aavistanutkaan. Ihme kyllä. Poikaystävän kaveri kertoi minulle kännipäissään joskus jälkikäteen ja poikaystäväni sitten kertoi sen olevan totta. Mutta jos olisin tiennyt etukäteen niin olisin varmasti ainakin suhtautunut hyvin eri tavalla. Oman kokemukseni mukaan siis jättäisin kertomatta.
Joo, en kyllä oikein keksi mitä plussaa siitä voisi olla, muutakuin molemmille vaivaantunut olo. Jälkikäteen kertominen on asia erikseen, riippuen siitä miten huonosti tai hyvin se meni. Kiitos viesteistä. -ap
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 04:50"]Oletko ap mies vai nainen?
[/quote]
Osaatko lukea?? Vihje: A L O I T U S
Om tuo lauserakenne vähän hämäävä.
Mies täällä,...Vrt. Mies, täällä...
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 05:16"]Om tuo lauserakenne vähän hämäävä.
Mies täällä,...Vrt. Mies, täällä...
[/quote]
Eli oikein ap on sen kirjoittanut ja siitä selviää heti, että kirjoittaja on mies. Toisin kuin tuo toinen viittaa siihen, että halutaan kertoa miehelle jotain, koska mies sanan jälkeen on pilkku. Yksinkertaista.
Haluaisin tietää. Itse innostun miehistä keillä on vähän kokemusta naisista sängyn puolella, koska yleensä he oppivat parhaiten, kun heille sanoo mistä tykkää :) Useampia naineet taas eivät yleensä ota kuuleviin korviinsa ja heillä on usein isot luulot itsestään.
Ei kannata kertoa mitään ennen seksiä, ellei nyt sitten tule vartavasten kysymään.
Kun naisesi tietäisi, että sulla ei ole kokemusta niin hän osaisi ja uskaltaisi neuvoa sua. Harva mies on kovin taitava sängyssä, vaikka ei mulla ole mikään laaja kokemus tosin. Paras mies on sellainen, joka ymmärtää, että se yhdyntä on vaan osa rakastelua ja yleensä häntä on joku nainen neuvonut. Jos kumppanisi luulee, että sulla on laaja kokemus niin ei hän uskalla ehkä sua alkaa opettaa, vaikka se on aivan luonnollista ja hyvä tapa.
Ehdotan, että ekan kerran jälkeen tunnusta, että olet kokematon tai että sulla on tosi vähän ja kaukaista kokemusta ja pyydä vinkkejä, mikä toimii oman kumppanisi kanssa parhaiten. Muista, että tämä on molemminpuoleista. Opasta sinäkin häntä, mistä itse pidät.
Mä olin suht vanha (22-23 muistaakseni) kun neitsyys meni ja kerroin siitä etukäteen, mutta vasta sitten kun oli sinne sänkyyn jo päätetty mennä. Mies osasi suhtautua siihen eri tavalla ja jälkikäteen kertoi sen olleen ihan hyvä juttu että saqnoin.
Sanot vaan rohkeesti että nyt saattaa mennä homma vähän reisille.