Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannabisnarkkareilla on aina hirveä tarve todistella

Vierailija
17.02.2015 |

etteivät muka ole riippuvaisia. Esiin vedetään tilastoja miten alkoholi on paaaljon vaarallisempaa eikä kannabikseen voi jäädä koukkuun ja miten se on niin ihana kipulääke jne.
Miksi sitä pitää niin kovasti todistella jos ette muka ole riippuvaisia? Ihan samanlaista tekosyiden ja heikkojen puolustelujen heittelyä kuin tupakoitsijoilla. Näkee selvästi miten huumeriippuvuus hävettää, ja se on ihan oikein.

Kommentit (354)

Vierailija
21/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:22"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:12"]No en tiedä, oon polttanu kannabista joskus ulkomailla matkoilla, sellaisissa paikoissa joissa sen käyttö on dekriminalisoitua. Tekeekö se musta riippuvaisen, jos viimesimmästä kerrasta on yli 5 vuotta ja ei ole Suomessa ollessa tehnyt kertaakaan edes mieli? Kannatan ehdottomasti sen dekriminalisointia täälläkin. Kokeile joskus itsekin, niin ymmärrät miksi. En käytä alkoholia, kolmiolääkkeitä, muita huumeita tai tupakkaa. [/quote] Tyyppiesimerkki omaa riippuvuuttaan puolustelevalta narkkarilta: "kokeilisit sinäkin". Juuri samalla tavalla alkoholistit koittavat saada toisenkin juomaan ettei oma riippuvuus tuntuisi niin pahalta.

[/quote]

Aika erikoinen riippuvuus jos ihminen pärjää vuosikausia ilman :) Just saying... Menehän väsynyt trolli nukkumaan.

Vierailija
22/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:27"]

Minulla myös vanha ystävä on nyt pysyvästi psykiatrisen hoidon piirissä saatuaan psykoosin pössyttelystä. Eli ei todellakaan ole vaaratonta ainetta. Kovemmat rangaistukset myyjille niin myynti ei enää kannata.

[/quote]

Minulla on ystävä psykoosissa vaikkei ole pössytellytkään ikinä. Lisäksi olen kuullut monista ihmisistä jotka on saaneet alkoholi-deliriumin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sitä todistellaan että on olemassa APn kaltaisia taunoja jotka uskoo vielä vanhaan propagandaan. Teitä tässä koitetaan saada järkiinsä. Tietysti joillain se menee sitten yli. Tarve todistella tulee kuitenkin teidän harjoittamasta kannabiksen demonisoinnista. Kaikista järkevimmin tähän hyötykasviin voitaisiin suhtautua laillisena. Silloin sitä olisi myös mahdollista tutkia paremmin ja ottaa selvää oikeista haitoista.

Vierailija
25/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:48"]Siksi sitä todistellaan että on olemassa APn kaltaisia taunoja jotka uskoo vielä vanhaan propagandaan. Teitä tässä koitetaan saada järkiinsä. Tietysti joillain se menee sitten yli. Tarve todistella tulee kuitenkin teidän harjoittamasta kannabiksen demonisoinnista. Kaikista järkevimmin tähän hyötykasviin voitaisiin suhtautua laillisena. Silloin sitä olisi myös mahdollista tutkia paremmin ja ottaa selvää oikeista haitoista. [/quote] Kuten sanoin, olen itse nähnyt läheltä mitä pahaa huumeet aiheuttavat. Asun maassa, jossa huumeet ja niistä johtuvat rikolliset ilmiöt ovat ikävä kyllä arkipäivää.

[/quote]

Teet sen kaikkein yleisimmän virheen: asetat kannabiksen samaan sarjaan muiden, kovien huumeiden kanssa. Tätä eivät asiantuntijat tee. Enkä puhu nyt käyttäjistä asiantuntijoina, vaan arvostetuista tutkijoista.

Sinulla on netti käytössäsi,mutta et selvästi halua käyttää sitä tiedon hankkimiseen, vaikka se on äärettömän helppoa. 

Vierailija
26/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:29"]

Huom. Myös psyykkinen riippuvuus on riippuvuus, yleensä pahempi kuin fyysinen. Esim itse poltan tupakkaa ja pahinta on psyykkinen riippuvuus. On tilanteita joissa on PAKKO saada röökiä ja se on kauheeta. Uskon että kannabiksessa sama juttu, kyllä se riippuvuus on

[/quote]

Uskosi tässä tapauksessa on sama kuin luulo. Luuleminen ei tee väitettäsi oikeaksi.

Vierailija
27/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tulee narkkareita puhumaan alkoholin vaaroista kuten arvelinkin. Nyt puhutaan huumeista. Alkoholin vaaroja tuskin kukaan kiistää, mutta on päivänselvä asia että huumeriippuvuus on paljon vaarallisempi asia. Narkkarit ovat täysin arvaamattomia.

Vierailija
28/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:32"]Joilllakin on vaan tarve saada muutkin ihmiset toimimaan, kuten  hekin - ilman ennakkoluuloja. Helpommin sanottu, kuin tehty...
[/quote]

Voi miten lapsellinen olet. En ole ennakkoluuloinen. Olen nähnyt läheltä, mitä pahaa huumeet voivat ihmiselle tehdä. Myös tämä "vaaraton" kannabis.

Vierailija
29/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabiksen ongelmat tulee vasta aikojen saatossa. Siksi jotkut Nuoret ajattelee että Kannabis ei aiheuta haittoja.

Itse lähentelen 50 ikävuotta ja tiedän pari Kaveria jotka tykkäsivät pössytellä aikanaan.

Molemmilla luonne täysin muuttunut. Saavat raivareita erittäin helposti. Puhe muuttunut hieman änkyttäväksi jne.

Aivoreseptorit vähän kärsineet pössyttelystä.

Vierailija
30/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:27"]

Minulla myös vanha ystävä on nyt pysyvästi psykiatrisen hoidon piirissä saatuaan psykoosin pössyttelystä. Eli ei todellakaan ole vaaratonta ainetta. Kovemmat rangaistukset myyjille niin myynti ei enää kannata.

[/quote]

Kovemmat rangaistukset ei ole toimineet missään päin maailmaa minkään rikoslajin vähentämisessä pätkääkään.

Kannabis tullaan dekriminalisoimaan EU-tasolla, tai pelkästään Suomessa ja se tapahtuu ihan lähivuosina. Voit muuttaa vaikka Saudi-Arabiaan.
[/quote]

Haaveilet vaan. Suomessa ollaan onneksi vielä järkeviä huumeiden suhteen, eli ne tulevat pysymään laittomina. Miksen siis voisi toivoa, että kaikki narkkarit muuttaisivat sellaiseen maahan, jossa huumeidenkäyttö on sallittua?

Vierailija
31/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:12"]No en tiedä, oon polttanu kannabista joskus ulkomailla matkoilla, sellaisissa paikoissa joissa sen käyttö on dekriminalisoitua. Tekeekö se musta riippuvaisen, jos viimesimmästä kerrasta on yli 5 vuotta ja ei ole Suomessa ollessa tehnyt kertaakaan edes mieli? Kannatan ehdottomasti sen dekriminalisointia täälläkin. Kokeile joskus itsekin, niin ymmärrät miksi.

En käytä alkoholia, kolmiolääkkeitä, muita huumeita tai tupakkaa.
[/quote]
Mä olen kyllä kokeillut. Ainoat syyt jotka löydän vapauttamisen puoltamiseen on ne, että mieluummin itse kasvatettua kukkaa tai vaikka hasaa kuin jotain synteettistä itätuontia, joka tappaa kotona ja puutarhassa.

Vierailija
32/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:48"]Siksi sitä todistellaan että on olemassa APn kaltaisia taunoja jotka uskoo vielä vanhaan propagandaan. Teitä tässä koitetaan saada järkiinsä. Tietysti joillain se menee sitten yli. Tarve todistella tulee kuitenkin teidän harjoittamasta kannabiksen demonisoinnista. Kaikista järkevimmin tähän hyötykasviin voitaisiin suhtautua laillisena. Silloin sitä olisi myös mahdollista tutkia paremmin ja ottaa selvää oikeista haitoista.
[/quote]

Kuten sanoin, olen itse nähnyt läheltä mitä pahaa huumeet aiheuttavat. Asun maassa, jossa huumeet ja niistä johtuvat rikolliset ilmiöt ovat ikävä kyllä arkipäivää.

Vierailija
33/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:16"]Kannabiksen ongelmat tulee vasta aikojen saatossa. Siksi jotkut Nuoret ajattelee että Kannabis ei aiheuta haittoja.

Itse lähentelen 50 ikävuotta ja tiedän pari Kaveria jotka tykkäsivät pössytellä aikanaan.

Molemmilla luonne täysin muuttunut. Saavat raivareita erittäin helposti. Puhe muuttunut hieman änkyttäväksi jne.

[/quote]
Mulla on myös tuollaisia hitaalla käyviä kavereina. He eivät saa yksinkertaisiakaan asioita tehdyksi, mutta eivät ole vaaraksikaan.

Vierailija
34/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 jatkaa: siis ne kaverit ovat jotain 45-55-vuotiaita.

Vierailija
35/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:18"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 00:12"]No en tiedä, oon polttanu kannabista joskus ulkomailla matkoilla, sellaisissa paikoissa joissa sen käyttö on dekriminalisoitua. Tekeekö se musta riippuvaisen, jos viimesimmästä kerrasta on yli 5 vuotta ja ei ole Suomessa ollessa tehnyt kertaakaan edes mieli? Kannatan ehdottomasti sen dekriminalisointia täälläkin. Kokeile joskus itsekin, niin ymmärrät miksi.

En käytä alkoholia, kolmiolääkkeitä, muita huumeita tai tupakkaa.
[/quote]
Mä olen kyllä kokeillut. Ainoat syyt jotka löydän vapauttamisen puoltamiseen on ne, että mieluummin itse kasvatettua kukkaa tai vaikka hasaa kuin jotain synteettistä itätuontia, joka tappaa kotona ja puutarhassa.
[/quote]
En itse koskaan ole käyttänyt mitään päihteitä, mutta olen tästä samaa mieltä. Poikani, joka on polttanut kuulemma jo 3 vuotta, myytiin juurikin jotain synteettistä ihan normaalina kannabiksena.. Sen seurauksena poika tuli kertomaan mitä on tapahtunut ja miksi, kun iski siitä niin kamalat olot! ei kuulemma todellakaan sama asia.

Vierailija
36/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannabiksen polton jälkeen sain elämäni ensimmäisen paniikkikohtauksen ja siitä sitten jatkuivat. Kannabis saattaa harvakseltaan poltettuna sopia jollekin mutta jos suvussa on vähääkään MT-ongelma riskiä niin suosittelisin pysymään kaukana. Paniikkikohtaus polttelun jälkeen ei ole mikään harvinainen reaktio.

Vierailija
37/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:16"]

Kannabiksen ongelmat tulee vasta aikojen saatossa. Siksi jotkut Nuoret ajattelee että Kannabis ei aiheuta haittoja.

[/quote]

Harmi vaan että on TIETEELLISESTI todistettu että vaikka polttaisit kannabista todella paljon päivittäin 10 vuoden ajan niin se ei jätä MINKÄÄNLAISIA pysyviä muutosia aivoihin. Runsaan käytön seurauksena kannabisreseptoreiden määrä vähenee mutta palautuu TÄYSIN ennalleen jo kuukauden kuluttua lopettamisesta.

Kavereidesi "ongelmat" eivät voi johtua kannabiksen fyysisistä vaikutuksista.

Vierailija
38/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas alapeukuttaa noin ahkerasti? Ettei olisi pikku narkkari-jani tai -janica joka on oppinut massapeukutuksen jalon taidon? Voi sinua :') Eikös sen pössyttelyn pitänyt tehdä ihmisistä mukavia, rauhallisia ja rentoutuneita..?

Vierailija
39/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 16:16"]

[/quote]

Harmi vaan että on TIETEELLISESTI todistettu että vaikka polttaisit kannabista todella paljon päivittäin 10 vuoden ajan niin se ei jätä MINKÄÄNLAISIA pysyviä muutosia aivoihin. Runsaan käytön seurauksena kannabisreseptoreiden määrä vähenee mutta palautuu TÄYSIN ennalleen jo kuukauden kuluttua lopettamisesta.

Kavereidesi "ongelmat" eivät voi johtua kannabiksen fyysisistä vaikutuksista.
[/quote]

Tämä on täyttä paskaa. Voisit yrittää hiukan paremmin. Missä ne todisteet on, missä linkki? Säälittävä narkkari olet.

Vierailija
40/354 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksien raivokkuudesta päätellen ap on ihan oikeassa.
M30