onko totta että Hiippariaktivisti-Heidi nähtiin Tampereella
Kommentit (180)
Potkaskaa sitä päähän jos se tulee vastaan kaupungilla, näin selviää ettei se oo mikään kangastus tai hologrammi.
Varmaan joku metamorfoosi ja kohta on versio 3.0. hänestä keskuudessamme. Kenties uusi blogi?
Onko Croissantilla enää mitään blogia tms? Haluaisin verestää muistojani hänen runnollisista kirjoituksistaan.
Mitäköhän Hiippari muuten puuhaa nykyään? Ei taida olla töissä?
on kyllä muuttunut nuoruusvuosistaan. Parempaan? En tiedä. Lukioaikoina paneskeli jotain toista jätkää samalla kun oma poikaystävä näki ikkunasta kaiken.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:57"]on kyllä muuttunut nuoruusvuosistaan. Parempaan? En tiedä. Lukioaikoina paneskeli jotain toista jätkää samalla kun oma poikaystävä näki ikkunasta kaiken.
[/quote]
Mistä tällainen tieto? Aika tyylillä, jos pitää paikkansa.
Mä en ymmärrä mitä marmatatte, mun mielestä älyttömän hyvännäköinen nainen <3___<3 ja ainoa blogi mitä edes seuraan! vaikka puhuiskin potaskaa niin sama tuo mulle on koska se on silkkaa viihdettä lukea ja seurata. Tapaisimpa hänen joskus IRL. Pyytäisin kahville ja rantaan istuskelemaan :3
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 02:32"]Mä en ymmärrä mitä marmatatte, mun mielestä älyttömän hyvännäköinen nainen <3___<3 ja ainoa blogi mitä edes seuraan! vaikka puhuiskin potaskaa niin sama tuo mulle on koska se on silkkaa viihdettä lukea ja seurata. Tapaisimpa hänen joskus IRL. Pyytäisin kahville ja rantaan istuskelemaan :3
[/quote]
Se, että ihminen on hyvännäköinen, ei korvaa luonteen puutteita (esim. tuo juttujen väritys, liioittelu ja suoranaiken paskanpuhuminen).
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 03:08"]
Se, että ihminen on hyvännäköinen, ei korvaa luonteen puutteita (esim. tuo juttujen väritys, liioittelu ja suoranaiken paskanpuhuminen).
[/quote]
+ itsekehu-ja korostaminen, muiden vähättely etc.
Hiippariaktivisti-blogin kirjoittaja. Nykyinen joogavegaani, entinen "tutkimusmatkailija" rämäpää pin-up-tyttö, sitä ennen vissiin japaniernu. Yrittää kovasti tulla kirjailijaksi ja onkin jo saanut matkakertomuksensa finn lecturalle, mutta aiottu julkaisuaika on siirtynyt jo useamman kerran, nyt jo yli vuodella. (Vai kahdella? Ei sentään kolmella?)
Mitä ton vanhemmat tekee työkseen? Mietin että onko akateemisesta perheestä? Tuskin tyhjätaskuja vanhemmat ainakaan ovat.
Hahhah. Mut eikö sen pitänyt pitää nyt bloggaustaukoakin? Mikäs parempi paikka relata rankan himalajalaisen itsensäetsimisen jälkeen kuin Tampere... Siellä löytyy taas vähän todellisuuspintaa elämään.
Hylännyt oli osallistumisensa tuohon tapahtumaan mutta johonkin vastaavaan on nyt ilmoittautunut menevänsä.
Minä oikeastaan haluaisin vain Heidin päivittävän blogiaan, edes yhden merkinnän verran, viettipä hän aikaansa sitten Tiibetissä tai Töölössä! Ainoita bloggareita joita olen koskaan vaivautunut seuraamaan. Ei se ole häpeä jos ovat suunnitelmat muuttuneet ja onkin rantaunut Suomeen aiottua aiemmin, mutta myöntäisi sen nyt edes meille lukijoille :x
[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 20:48"]
...vaikka piti olla himalajalla?
[/quote]
Se tuli takasin, kun se tajus, että siellä on sellanen pirun jyrkkä ylämäki.
Tuota, joo. Suora lainaus Heidin blogista:
"Ja nyt viimein se meikäläisen jymypaukku, jota olen tässä jo jonkin aikaa sulatellut ja sittemmin päätökseni tehnyt: keskeytän stipendini, painelen Intiaan, enkä enää palaa takaisin Kiinaan. (Siis tällä erää. Joskus tulevaisuudessa mitä luultavimmin kyllä.) Tarkoituksena olisi siis elellä koko ensi kevät Intian ashrameissa sekä Nepalin tiibetinbuddhalaisissa luostareissa oppia ammentaen ja omaa työpanostani jakaen. "Only those with no fear and no worries can conquer life and death" on mottoni aina vaan, ja vaikka olen pelkokysymykset elämässäni jo aika tiukasti kasaan niputtanutkin, vaanii mielenliepeillä yhä edelleen aivan turhaa huolta milloin mistäkin.
Siksipä sanon hyvästit kaiken maailman huolehtimiselle ja teen vastaiskuksi jotain varsin älytöntä; heivaan stipendini nurkkaan ja painelen puunaamaan kattiloita Himalajalle. Meriittiyhteiskunta saa luvan odottaa - ja jos se ei odota, lienee korkea aika muotoilla elämälle toisenlaisia muotoja. Minun tittelini seuraavalle puolelle vuodelle on sufihölmöläinen. (Tuo monissa intialaisissa kirjoituksissa esiintyvä veijari, jonka tahattomat hölmöilyt toimivat mitä oivimpina metaforina perimmäisten kysymysten pohtimiselle.) Katsotaan mitä tapahtuu, ja mitä kaikkea Himalajan tuulet korviini vielä kuiskivatkaan.
Siispä hehei tyypit - nähdään näissä merkeissä taas kesän lopulla!"
Mikäli tuo nyt pitää paikkansa että on bongattu Tamperella ja Helsingissä (mikä on kyllä hyvin todennäköistä) niin kyllä lähes nolottaa Heidin puolesta. Luulisi että jo sen viime käräytyksen jälkeen olisi ottanut opikseen ja lakannut valehtelemasta ja liioittelemasta, mutta minkäs narsisti luonnolleen mahtaa. Varmaan pikku-Heidien silmät tuikkineet ihastuksesta luettuaan, miten suuri sankari hylkää oravanpyörän ja lähtee Tiibetiin ja Intiaan meditoimaan. Tuon uuden blogin piti muutenkin keskittyä "muihin ihmisiin hänen ympärillään" eikä siihen vanhanmalliseen itsensä hehkuttamiseen, mutta ei kyllä kauaa kestänyt että alkoi tuo oman erinomaisuuden läpikäynti ja korostaminen. On vaan -niiiiin- hengellinen ja rajaton mieli, suorastaan täteläisen ammentava raapustaessani näitä patologisen lorunlaskettelun lennokkaita kertomuksia hupsusta elämästäni! Lisää maukkaan huuruisen villilennokkaan hysteerisiä täyteadjektiivejä ja heti, huutelen täältä tiibetin luostareiden välistä juostessani dinosauruksilla ratsastavia maantierosvoja karkuun!
Olen itse todella kiinnostunut itä-Aasialaisesta kulttuurista ja Heidin kuvat sieltä mitä matkaoppaissa ei näytetä ovat syy miksi blogia jaksan lukea, mutta häntä itseään ja mietteitään käsittelevät tekstiosuudet skippaan suosiolla. Tuon stereotyyppisen hippivaiheen aloitettuaan ei ole muuttunut muuten kuin ulkonäöltään, vaikka kovasti hekumoi olevansa täysin päinvastainen ihminen lopetettuaan meikkaamisen ja aloitettuaan meditaation, kommuunielämän ja mitä vielä. Jännä, että vaikka ei koe olevansa enää ulkonäkökeskeinen lopetettuaan tälläytymisen, näyttää identiteetti edelleen pyörivät ulkoisen habituksen ympärillä - hippirastat ja hippiretkut ilmestyivät suurin piirtein yhdessä yössä tämän keksittyä uuden tyylilajinsa.
No jaa, eiköhän kaikki tässä vaiheessa jo tiedä Heidin liioittelevan seikkailujaan.
Mietin että olisiko käynyt niin, että Heidin stipendi on päättynyt ja paluu Suomeen on koittanut, mutta ei ole kehdannut asiaa mainita, koska siihen loppuisi fantastiset kertomukset kaukoidän ihmeistä? Sanoi blogissaan, että jättää Kiinan taakseen eikä tiedä milloin palaa, ja ilmestymiset Suomessa kielisivät hieman jostain tuollaisesta kuviosta. Tiibetiin matkustaminen kun ei ole mitään perus reppureissailua eikä sinne marssita kuin hollitupaan, ja vielä vähemmän lyöttäydytään buddhalaisluostariin hengailemaan.
Mietin myös tuota Heidin uutta imagoa ja sitä miten ulkonäkö ei ole hänelle enää omien sanojensa mukaan niin tärkeässä roolissa. Mielestäni on jotenkin ristiriitaista, että hän kuitenkin tilasi esimerkiksi rastahiuksenpidennykset...
Heidi Hii, Heidi Hooo..... eli onkin siela perakammarissa piileskellyt koko ajan plokia rustaamassa. Milloin muuten kirja ilmestyy?
Aika sinisilmaisesti monet ovat lahteneet mukaan Heidin mielikuvitusmaailmoihin vaikka itse on rehellisesti ilmoittanut jopa diagnoosistaan blogissa, mika on todella uskaliasta tuonkaltaisten oireilujen ollessa kysymyksessa. Tietyissa piireissa tuntuu olevan suorastaan profeetan asemassa kannattajajoukoilleen. Hassua koheltamista oli se blogiportaalijuttukin johon monet lahtivat mukaan ihan tosissaan vaikka eipa tuo siitakaan mitaan jarkevaa loppujen lopuksi saanut aikaan. Harmi, silla hyvia blogeja olisi ollut vaikka kuinka paljon ja alku naytti lupaavalta.
Kirjalle oli jo julkaisuajankohtakin, 10/2015. Mut huomasin tosiaan, että face poistunut.