Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko totta että Hiippariaktivisti-Heidi nähtiin Tampereella

Vierailija
17.02.2015 |

...vaikka piti olla himalajalla?

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lainaus meni pieleen t:45 ^^

Vierailija
102/180 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:33"]

Anteeksi mut mistä diagnoosista?

Heidillä on diagnosoitu(?), jos nyt oikein muistan, skitsofrenia. Joka siis selittäisi Heidin nopeat muodonmuutokset tyylissä ja nopeasti vaihtuvat päätökset ja mielipiteet.

[/quote]

Onko tämä Heidi itse kertonut diagnoosistaan?

Se vain tuli tässä mieleen, että huomionhakuiselle persoonallisuushäiriölle on ihan tyypillistä korostaa erikoisuuttaan myös monenlaisilla diagnooseilla.

Patologinen valehtelu ja liioittelu ei käsittääkseni ole mikään skitsofrenian oire, vaan pikemminkin persoonallisuushäiriöille tyypillistä. Vaikka voihan tietysti skitsofrenia ja persoonallisuushäiriö olla samanaikaisestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/180 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 lisää vielä, että huomionhakuinen valehtelu on aika lailla eri juttu kuin skitsofreenikoille tyypilliset harhaluulot.

Myöskään ailahtelevaisuus ja muodonmuutokset eivät tietääkseni mitenkään liity skitsofreniaan? Eikö skitsofreenikoille ole enemmänkin tyypillistä spontaaniuden ja dynaamisuuden puute?

Vierailija
104/180 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kyseessä oli jonkinlainen lääkärin maininta tai epäily skitsofreniasta, ja se oli tapahtunut aika monta vuotta sitten. Kyllä sen Heidi taisi sen itse blogissaan mainita, tosin siinä blogissa joka nyt on suljettu.

Vierailija
105/180 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:56"]Muistaakseni kyseessä oli jonkinlainen lääkärin maininta tai epäily skitsofreniasta, ja se oli tapahtunut aika monta vuotta sitten. Kyllä sen Heidi taisi sen itse blogissaan mainita, tosin siinä blogissa joka nyt on suljettu.
[/quote]

Siis itse ainakin käsitin, ettei ollut varsinainen diagnoosi.

Vierailija
106/180 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
107/180 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm...mä e taida uskoo tuon blogin juttuja todeksi.ettei ois vaa keksitty koko juttu.ehkäpä kirjan myymiseksi...? jos siis sellainen kirjakin jossain on.

Vierailija
108/180 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka tän poikaystävä on? En ees tiiä miks kiinnostuin asiasta ku en ko. blogista ees ennen tätä keskustelua oo kuullu. mutta siis nopeesti vilkastuna tuli ihan kummat vibat tosta bloggaajasta ja kiinnostuin et millanen ihminen se kumppani sit on :D

Vierailija
109/180 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
110/180 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen. Taidanpa alkaa itsekkin hipiksi, jos tuollaisia joskus sitten pääsis reissullansa kokemaan. 

Vierailija
111/180 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taitaa olla asiasta kiinnostunu ja blogiin uskoa vaan itse Heidi. 

Vierailija
112/180 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 15:56"]

Heidiin en ota kantaa, mutta nyt kun täällä on puhuttu yksin matkustavan naisen huolettomuudesta, haluaisin sanoa jotain. Itse en juuri matkusta, mutta minulla on muutama naispuolinen kaveri, jotka kulkevat yksin ympäri maapalloa. Olen tätä samaa kysynyt heiltä. Vastaus on kulkenut näitä ratoja: maailma on vääränään suoranaista pelottelua ja toki, mitä vaan voi sattua, Suomessakin. Joko antaa pelon sanella tekemisensä tai tekemättä jättämisensä, tai sitten voi käyttää kaupunkilaisjärkeä, arvioida riskit tilanteissa erikseen ja toimia sitten sen mukaan. Suurin osa ihmisitä on aivan rehellisiä ja hyviä. Perusjutuilla pärjää pitkälle: älä kävele yöllä yksin ja päivälläkään tietyillä alueilla, älä pidä kaikkia rahojasi yhdessä paikassa ym. Hämäräperäisimmille alueille ei tarvitse mennä. Kun tuollaiset asiat ovat reilassa, ei ole mitään järkeä olla huolestunut turvallisuudestaan koko ajan. Eläväthän paikallisetkin noissa paikoissa aivan normaalia elämää ja missä ihmisiä on, apu on lähellä.

[/quote]

Hmm, niin. Ei tietenkään kannata elää elämäänsä pelossa, mutta tietyissä paikoissa (jopa kokonaisissa maissa) ovat kyllä ihan paikallisetkin naiset vaarassa, jos yksin liikuskelevat.

Tuntuu joskus, että turvallisista maista tulevilla ihmisillä on usein ääripääasenteita. Joko:

a) missään muualla ei ole turvallista kuin Suomessa

b) joka puolella on yhtä turvallista, kaikki pelottelu on Suomi-propagandaa

[/quote]No joo mutta liftailla yksin, yöpyä taivasalla tai tuntemattomien luona ?
[/quote]

No jos unelma on tuo, niin antaa mennä! Oma unelmani on matkustella yksinäni ja no jos kuolen sillä reissullani niin sitten niin käy, ainakin kuolen eläessäni unelmaani.

Vierailija
113/180 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös hän itse arvellut olevansa psykopaatti tai narsisti

Vierailija
114/180 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän mun aiempi viesti, se jossa oli linkki yhdelle tietylle sivulle ( liittyy uusimman postauksen kurssiin ), poistettiin?

Vierailija
115/180 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillaas uudestaan, bloggaaja kertoo postauksessa käyneensä tämän kurssin Intiassa -> http://www.fi.dhamma.org/esittely_ja_saannot.htm Mitä mieltä? Mun mielestä vaikutti aluksi ihan mielenkiintoiselta, mutta noi säännöt on kyllä aika älyttömät jotenkin..

Vierailija
116/180 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm kumma juttu, että Heidi päättää kirjoittaa blogiinsa Suomeen paluusta juuri kun sitä ihmetellään täällä.

Vierailija
117/180 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo kurssin säännöt ovat helpot. Olenkin harrastanut joogaa.

Vierailija
118/180 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän Heidin blogi on piilotettu?

Vierailija
119/180 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
120/180 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on näköjään poistanut facebookinsa sekä Goodreads-tilinsä. Mitäköhän nyt on meneillään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän