Mikä on miehenne paras ominaisuus?
Tai listatkaa vaikka montakin jos siltä tuntuu!
Omassa miehessäni rakastan eniten sitä, että hän on niin mielenkiintoinen ja moniulotteinen. Niin kuin oikein hyvä kirja johon ei vaan kyllästy vaikka sen lukisi sata kertaa!
Tämän miehen kanssa on hyvä olla. Olen niin kiitollinen että olemme pysyneet yhdessä isojenkin vaikeuksien yli, ja odotan hääpäiväämme onnellisena :)
T. N30v
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:19"]Miehessäni parasta on että muut naiset himoitsee häntä. Se saa minut tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi, koska hän on valinnut minut eikä niitä muita jotka voisi saada.
[/quote]
Hih :) Mikä hänessä sytyttää nämä muut naiset?
Se, että hän on valmis joustamaan ja sovittelemaan, etsimään ratkaisua, joka on molemmille hyväksi.
On paljon muistakin hyviä, mutta sanon tämän, sillä Exäni olis dominoiva ja narsistinen. Siksi tämä ominausuus jaksaa aina vain ilahduttaa minua :-).
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:19"]Miehessäni parasta on että muut naiset himoitsee häntä. Se saa minut tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi, koska hän on valinnut minut eikä niitä muita jotka voisi saada. [/quote] Hih :) Mikä hänessä sytyttää nämä muut naiset?
[/quote]
Hänellä on statusta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:19"]Miehessäni parasta on että muut naiset himoitsee häntä. Se saa minut tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi, koska hän on valinnut minut eikä niitä muita jotka voisi saada. [/quote] Hih :) Mikä hänessä sytyttää nämä muut naiset?
[/quote]
Hänellä on statusta.
[/quote]
Eli hyvätuloinen, komea bisnesmies? No, mistä kukakin tykkää.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:21"]Se, että hän on valmis joustamaan ja sovittelemaan, etsimään ratkaisua, joka on molemmille hyväksi.
On paljon muistakin hyviä, mutta sanon tämän, sillä Exäni olis dominoiva ja narsistinen. Siksi tämä ominausuus jaksaa aina vain ilahduttaa minua :-).
[/quote]
Ihana!! Oma mieheni koittaa aina välillä dominoida ja jankata riitojen aikana, mutta lopulta tajuaa pyytää anteeksi omaa osuuttaan. Meistä ei kumpikaan anna helpolla periksi mutta pariterapian avulla riitojen ratkaisu käy jo helpommin. Onneksi mentiin! Ap
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:21"]Se, että hän on valmis joustamaan ja sovittelemaan, etsimään ratkaisua, joka on molemmille hyväksi. On paljon muistakin hyviä, mutta sanon tämän, sillä Exäni olis dominoiva ja narsistinen. Siksi tämä ominausuus jaksaa aina vain ilahduttaa minua :-). [/quote] Ihana!! Oma mieheni koittaa aina välillä dominoida ja jankata riitojen aikana, mutta lopulta tajuaa pyytää anteeksi omaa osuuttaan. Meistä ei kumpikaan anna helpolla periksi mutta pariterapian avulla riitojen ratkaisu käy jo helpommin. Onneksi mentiin! Ap
[/quote]
minun exäni ei koskaan pyytänyt anteeksi. Ja minä vihaan konflikteja, ja annan aina periksi. Nyt minulla on mies, joka on samanlainen kuin minä. Riitely on kivaa hänen kanssaan, kun kumpikaan ei syyttele tai yritä voittaa.
4
Mieheni on
Äärimmäisen hyvä sängyssä, se on varmasti yksi parhaimmista ominaisuuksista hänellä. Lisäksi hän huomioi minua yllätyksillä, lahjoilla, kukilla jne. Hän on taipunut aika paljon minun halujeni mukaan (esim lapsiluku). Hänellä on maailman parhaat pakarat ja hän on loistava isä.
Mies on ihanan kiinnostunut asioistani, jumaloi minua aivan kuin oisin joku huippuseksikäs ja upea nainen. Saa minut tuntemaan itseni kauniiksi.
Ihanan lempeä ja hellä.
Tykkää makoilla sylikkäin tuntikausia.
Älyttömän hyvä sängyssä ja tyydyttää aina minut perinpohjin. ♡
Nyt miehen aloitteesta tauko päällä. Kauhea ikävä. Voi kumpa hänet saisin itselleni kokonaan takaisin.. :(
Erittäin tunnollinen työntekijä. Tekee kotitöitä. Antaa minun olla oma itseni. Ei vaadi oikeastaan mitään. Rauhallinen. Haluaa tuottaa seksuaalista mielihyvää. Pysyi mukana vaikeissa hetkissäni. Kuuntelee ja kysyy mielipiteitäni. Hyvä ulkomuoto ja "mitat". Jalat maassa-tyyppi, joka ei sorru haihattelemaan.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:42"]
Mies on ihanan kiinnostunut asioistani, jumaloi minua aivan kuin oisin joku huippuseksikäs ja upea nainen. Saa minut tuntemaan itseni kauniiksi. Ihanan lempeä ja hellä. Tykkää makoilla sylikkäin tuntikausia. Älyttömän hyvä sängyssä ja tyydyttää aina minut perinpohjin. ♡ Nyt miehen aloitteesta tauko päällä. Kauhea ikävä. Voi kumpa hänet saisin itselleni kokonaan takaisin.. :(
[/quote]
No hui :O Miksi se nyt meni taukoa haluamaan? Tuli ikävä mieli sun puolesta oikein :(
Rehellinen, avoin, oikeamielinen, turvallinen, syvällinen, ajattelija, seksikäs. Paras noista on oikeamielisyys.
Mieheni on herkkä, tunteva ja ajatteleva ihmisolento, ja hänen kanssaan voi keskustella kaikenlaisista asioista, myös sellaisista joista on vaikea puhua. Yhtäkään riidan tai väärinkäsityksen aihetta ei ole tarvinnut lakaista maton alle, vaan lopulta aina puhuminen onnistuu ja yhteisymmärrys löytyy. Arvostan tätä todella paljon, koska exäni kanssa oli mahdotonta puhua ja suhteemme menikin sen takia lopulta umpisolmuun.
Mieheni on hellä, tuttu ja turvallinen ja hänen kainalossaan on maailman paras olla. Kaiken lisäksi hän on ahkera ja tekee kaikkia kotihommia. Eikä siinä vielä kaikki: hän on äärettömän suloinen ja komea. Olemme olleet jo monta vuotta yhdessä, ja vieläkin sydämeni pakahtuu harva se päivä kun katson häntä, koska hän on vain ihana ja rakas oma kultamussukkani. Niin, ja hän myös sietää näitä lepertelyjäni ja välillä äityy itsekin lepertelemään :)
Mun mies on maaailman komein ja ihanin :) töistä soittelemme useita kertoja päivässä, olemme samanlaisia :) mies on huomaavainen ja tykkää läheisyydestä!
Kultaisuus. Voisin luetella kaikki ominaisuudet ulkonäöstä kotitöiden tekoon ja huomioon ottamiseen. Mutta tuo yksi sana kuvailkoon kaiken.
Mieheni on kiltti ja hyväsydäminen ihminen. Se on varmaan paras juttu, ainakin yksi parhaista. Mies haluaa hyvää muille, ehkä vähän liikaakin. Ei hauku tai nimittele, kohtelee ihmisiä ja eläimiä hyvin.
Tai se, että on suht älykäs. Valmis keskustelemaan asioista, pohtii asioita, on kiinnostunut oppimaan lisää ja niin edelleen. Ihana mies :)
Miehessäni parasta on että muut naiset himoitsee häntä. Se saa minut tuntemaan itseni ainutlaatuiseksi, koska hän on valinnut minut eikä niitä muita jotka voisi saada.