Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miehenne paras ominaisuus?

Vierailija
16.02.2015 |

Tai listatkaa vaikka montakin jos siltä tuntuu!
Omassa miehessäni rakastan eniten sitä, että hän on niin mielenkiintoinen ja moniulotteinen. Niin kuin oikein hyvä kirja johon ei vaan kyllästy vaikka sen lukisi sata kertaa!
Tämän miehen kanssa on hyvä olla. Olen niin kiitollinen että olemme pysyneet yhdessä isojenkin vaikeuksien yli, ja odotan hääpäiväämme onnellisena :)

T. N30v

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:47"]

Erittäin tunnollinen työntekijä. Tekee kotitöitä. Antaa minun olla oma itseni. Ei vaadi oikeastaan mitään. Rauhallinen. Haluaa tuottaa seksuaalista mielihyvää. Pysyi mukana vaikeissa hetkissäni. Kuuntelee ja kysyy mielipiteitäni. Hyvä ulkomuoto ja "mitat". Jalat maassa-tyyppi, joka ei sorru haihattelemaan.

[/quote]

Kuulostaa samanlaiselta kuin mun mies :) Ihana on <3

Vierailija
22/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 00:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 23:47"]

Erittäin tunnollinen työntekijä. Tekee kotitöitä. Antaa minun olla oma itseni. Ei vaadi oikeastaan mitään. Rauhallinen. Haluaa tuottaa seksuaalista mielihyvää. Pysyi mukana vaikeissa hetkissäni. Kuuntelee ja kysyy mielipiteitäni. Hyvä ulkomuoto ja "mitat". Jalat maassa-tyyppi, joka ei sorru haihattelemaan.

[/quote]

Kuulostaa samanlaiselta kuin mun mies :) Ihana on <3

[/quote]

Hieno juttu, nuo ovat upeita ominaisuuksia! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ja avioliitto on hänelle tärkeintä. On tehnyt paljon töitä lasten ja minun eteen valittamatta väsymystä tai uhrautumista.

Peräänantamaton, luotettava, tiedän että hän hoitaa minua vanhana, jos olen meistä se heikompi ensin. Hirveä rakkaustunne valtaa mielen kun pohdin näitä syvällisiä.

Vierailija
24/24 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta on! :) Kiitos ketjun aloittajalle. T. nro 16