Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta, jolla on aina nuttura?

Vierailija
16.02.2015 |

Kun kysyttiin ponnarista, niin kysytään nutturastakin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä katsella sellaisia naisia joilla on hiukset nutturalla, (ja näen tälläkin hetkellä tv:stä sellaisen naisen, kun Pasasen Pipsa luki uutisia, ja hänellä näytti olevan oikein söpö nuttura: niinpä pysäytin kuvan, ja näen hänet siis koko ajan). Mutta mitä tulee itse tuohon kysymykseen, niin mielestäni nuttura on ehkä kuitenkin sellainen kampaus, että se on ikäänkuin, ´´juhla-asuun liittyvä-korostus´´, jolla yleensä halutaan ´´säväyttää.´´ Tottakai sitä voi pitää myös ihan päivittäin, jos joku niin haluaa, ja tuntee sitä kautta itsensä myös kauniiksi. Mutta koska nuttura-kampaus on yleensä (hyvin seksikäs, ja jopa kiihottava), niin sillä saattaa myös ihan huomaamattaankin kerätä katseita yllin-kyllin. Niinpä minunkin on nyt hiukan vaikea keskittyä tähän kirjoittamiseen, kun tuo ´´pysäytetty Pipsa´´ on koko ajan tuossa mun tv-ruudusa, ja kaikkihan sen tietää, että kuinka kaunis hän onkaan, varsinkin nyt, kun hänellä on toi seksikäs nuttura. Nutturan seksikkyyshän perustuukin varmaan siihen, että sehän on jo itsessään niin kaunis ´´taideteos´´, ja toisaalta se korostaa & paljastaa naisen kauniin kaulan, ja korvat, jotka ovat myös osa naisen seksikkyyttä. Sanon tämän siksi, koska tuskimpa ihan kaikki naiset edes tietävät omaa potentiaaliaan, jolla he voivat/voisivat lisätä omaa viehätysvoimaansa.

Vierailija
2/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, mutta minulla ainakin siksi, että oon laiska miettimään miten hiukset laittaisin. Ne on niin mahdottoman helppo kiepauttaa nutturalle.

Ja minussa asuu myös se vanhanajan ope.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo tai mummomainen.

Vierailija
4/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienohelma. Meikkaa todennäköisesti banaanivarjostukset.

Vierailija
5/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä

Vierailija
6/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän ulkonäöstä, onko balettitanssijamainen vai mummomainen. Pitäisin itse kovin mielelläni tiukkisnutturaa, mutta en voi kun ei sovi. 

Vierailija
7/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset huonossa kunnossa, haluaa pitää silti pitkinä. Siksi nuttura.

Vierailija
8/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, eiköhän vanhojen naisten tai mummojen tavaramerkki ole nykyisin lyhyet hiukset. Harvalla mummolla näkee nutturaa ja pitkiä hiuksia.

Vierailija
9/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettisin asiaa niin varmaan että on ollut kiire aamulla. Siitä syystä mulla on usein nuttura :)

Vierailija
10/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvin  tehty nuttura niin arvostan että viitsii laittaa kauniin kampauksen. Jos joku helppo niin en ajattele sen paremmin mitään.

Vierailija
11/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on aina nuttura, koska ei jaksa laittaa hiuksiaan eikä muutenkaan välitä itsestään (peseytyminen ja pukeutuminen). Hänellä on tosi mahtava ja pitkä tukka, joskus sanonut ettei saa sitä edes selvitettyä kun on aina vaan kiinni. Eli mulle tulee mieleen LAISKUUS.

Vierailija
12/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat nuoret naiset sutaisevat nykyään näyttävän nutturan pienellä vaivalla. Tyylikkäitä.

Vierailija
13/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on oikea nuttura eikä mikään kuhan-sutaisin-suttura, niin luultavasti katson kadehtien. mulla olis pitkä tukka, mutta nättiä nutturaa en onnistu tekemään edes millään valkilla. :(

Vierailija
14/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään pitää nutturalla :) mun hiukset on jo niin pitkät että auki ollessa menee hermot välillä, mutta en malttaisi millään leikata niitä... nuttura on tyylikäs aina :)

Vierailija
15/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti mitään.
Mutta ehkä hän ei ainakaan ole turhamainen, vaan järkevästi ajatteleva.

Vierailija
16/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun hoitotyössä aina pitämään hiuksia kiinni, nuttura on nopein ja käytännöllisin.

Toisaalta mieleen tulee siis laiskuus tai työ, jonka vuoksi hiuksia on pidettävä kiinni, mutta nuttura voi olla myös tyylikäs juhlakampaus. :)

Vierailija
17/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jotenkin tylsä kuva ihmisestä. Ei esim koskaan koreile kiharoilla tai kivalla hiuspannalla. vaan aina se sama ja tylsä nuttura.

Vierailija
19/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule yhtään tylsä eikä varsinkaan mummomainen mielikuva. Ensiksi tulee mieleen balettitanssija. 

Vierailija
20/26 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein aina nuttura. Muuten vauva, tai nykyään taapero, leikkis Tarzania mun kiharoillani.