Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sylki päälleni

Vierailija
15.02.2015 |

Tuntuu, että olen niin alistettu, etten enää osaa erottaa, mikä on normaalia ja mikä ei. Haluaisin saada mielipiteitä. Onko tämä missään määrin normaalia?

Vietimme sunnuntaipäivää. Emme olleet sopineet mitään ruuanlaitosta. Minulle tuli nälkä ja otin omenan ja söin sen (olin itse ostanut omenan). Mies ei sanonut asiasta mitään, kunnes alkoi tehdä ruokaa (aineksista, jotka olimme ostaneet puoliksi). Mies oli aikaisemmin pyytänyt, että teen hänelle excel-taulukon (hän ei osaa käyttää exceliä). Kysyin, sopiiko, että hän tekee ruuan ja minä teen hänelle sillä välin excelin. Vastaus oli muminaa, mutta tulkitsin, että tämä oli ok. 

Sain taulukon valmiiksi, kun ruoka oli melkein valmis. Ajattelin kattaa pöydän. Kysyin mieheltä, syödäänkö telkkarin ääressä vai pöydän ääressä. Hän sanoi, että ei kai sen minua pitäisi kiinnostaa, koska hän aikoo syödä yksin enkä minä saa ruokaa. 

Olin ihan pöllämystynyt. Kysyin, miksi en saa syödä. Vastaus oli: koska sä söit omenan. Ei kai sulla enää oo nälkä. Sanoin, että itse asiassa on. Ei se omena paljoa helpottanut. Sitten mies sanoi, että oikea syy, miksen saa syödä, on se, että käyttäydyin törkeästi. Minkä takia en ollut kysynyt häneltä, haluaako hän osan omenastani. Olin itsekkäästi syönyt sen yksin enkä välittänyt lainkaan, että hänelläkin saattaisi olla nälkä. Kysyin, että miten minun olisi täsmälleen ottaen pitänyt toimia. Hän sanoi, että minun olisi pitänyt pilkkoa omena lautaselle ja tarjota siitä hänellekin. "Mutta ethän sä tietenkään toiminut niin, kun sä et osaa ottaa vastuuta ja oot kiinnostunut vaan ittestäs".

Sanoin, että jos en saa ruokaa, taidan sitten lähteä omaan kotiini. Puin ja paiskasin oven kiinni lähtiessäni. Hän juoksi perääni ja sylki päälleni, kunnes luovutti ja palasi kotiin. Hän soitti kerran perääni ja sanoi, ettei olisi toivonut, että lähden, muttei pyytänyt anteeksi. Pyysin anteeksipyyntöä, mutta hän alkoi jankuttaa sitä samaa, kuinka olen toiminut itsekkäästi. Muistutin, että olin aikaisemmin päivällä siivonnut hänen kanssaan kaksi tuntia hänen asuntoaan. Hän sanoi, että minun on turha kerjätä kiitosta siitä, koska siivoaminen on minun velvollisuuteni, jos kerran vietän aikaa hänen luonaan. Myönsin tämän, mutta tuntui kyllä aika kohtuuttomalta leimata itsekkääksi sen excelin ja siivoamisen jälkeen. Minulla olisi omiakin koulujuttuja, joita en ikinä saa tehtyä, kun aina tulee joku hänen hommansa, jossa tarvitsee apua ja suuttuu, jos en auta. Yritän pitää nyt taukoa hänestä, jotta saan koulujuttuja hoidettua.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fifty shades of grey - real life edition

Vierailija
102/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:16"]

Näin se varmasti on eli peli on tältä osin menetetty ja saa tyytyä vain omaan käteen.

[/quote]

Ota aasialainen muija. Ne arvostavat miehessä pysyvyyttä, hyvää kohtelua ja käytöstapoja. Sikailu ei ole kovassa huudossa. 

Johtuu ainakin osin kulttuurien erilaisesta aikakäsityksestä. Katso vaikka Kiinaa. Se rakentaa kaikessa hiljaisuudessa ja tyyneydessä itseään, kun taas vaikkapa USA ja Venäjä ovat aina mesonneet milloin missäkin ja menneet henkseleitä paukutellen nyrkit edellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:56"]

Mietityttää että mistä kaikki hullut löytää parisuhteen ja pidän itseäni suht normaalina ja melko hiljaista ollut parisuhde rintamalla.

[/quote]

Naiset kaadetaan röyhkeydellä ja varmoilla otteilla. Sikamies on röyhkeä eikä ns. kysele lupia vaan toimii. 

[/quote]

Ok. Pitääpä testata tuota taktiikkaa. Voi olla ettei pidemmän päälle toimi, koska olen luonteeltani rauhallinen ja empaattinen eli mikään raivoaminen ei onnistu. Ehkä ne naiset sitten kyllästyy, kun ei tarvi pelätä, että saako selkään tai haukkuja omenan luvatta syönnistä.

[/quote]

Sitä on melko vaikea feikata. Jos et ole luonteeltasi sellainen, vaikea on esiintyä vakuuttavasti. 

Etkö ole huomannut miten tärkeitä kaikki tunteet ovat naisille? Ne ihan oikeasti valittaa tylsyyttä ja elämän tasapaksuisuutta kuin pikkulapset! Vaarallinen mies saa naisen tuntemaan. 

Kyseessä on melkein täysi vastakohta sille mitä miehet naisessa arvostavat. Me pidämme mukavista ja hyväkäytöksisistä naisista. Naiselle tuollainen mies on tylsä ja ennemmin tai myöhemmin - yleensä ennemmin - sen alkaa tehdä mieli jännitystä. 

[/quote]

Totta minun kohdallani, mutta aivan varmasti minua ei kiinnosta hakea jännitystä elämääni jonkun MIEHEN kautta, hahahaa. Kyllä se elämän sisältö tulee luoda jostain muualta ja kumppanini onkin hyvä ja kiltti mies. Machoihin ei kunnon nainen katsomaan. Kannattaisi sinunkin joskus edes jutella tasokkaalle naiselle. Ja ap - mitä ihmettä teet niin sairaan miehen kanssa? Ei TODELLAKAAN ole normaalia!

Vierailija
104/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkä ikänen tää "mies" olikaa?

Vierailija
105/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle henkilökohtaisesti MUKAVA mies on paras mies. Aidosti mukavia ihmisiä ri juurikaan tapaa enää, sellaisia jotka hymyilevät, ottavat keskustellessa lämpimän katsekontaktin, kysyvät haluatko kahvia, tarjoavat kyydin jos mennään samaan suuntaan jne jne.
Aikoinani metsästin juuri tuollaista mukavaa miestä, ja sainkin. Ei todellakaan mikään naistenmies, eikä rikas, eikä komea, ja lyhytkin, mutta aidosti lämmin ja mukava, aivan ihana täydellinen mies!
Jos meille joskus jotain käy niin aivan varmasti samanlaista haen taas, ei kiinnosta draama tai tappeleminen, vaan se että multa kysytään aamulla että haluanko kahvia, lämpimästi hymyillen.

Vierailija
106/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh miten lapsellista käytöstä tältä mieheltä! Minkä ikäinen hön oikeen on??? Ja jos sun täytyy edes miettiä onko normaalia niin se jo kertoo jotain. Tämä ei ole nornaalia tosi outoa toimintaa suuttua jostain omenasta :D

Vierailija
107/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:31"]

Niin minkä ikänen tää "mies" olikaa?

[/quote]

Ei käytös tee miehestä yhtään vähempää miestä. Sukupuoli määrittyy ihan muiden ominaisuuksien perusteella. 

Vai oletko itse pullonsuusta juova "nainen"?

Vierailija
108/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monivalintakysymys: kumman kanssa haluat elää a) kusipään b) mukavan tyypin

Vierailija
109/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:06"]Tiedän, että tämä kuulostaa tyhmältä, mutta haluan saada asiat selviksi: saatteko te ottaa välipalaa ilman, että tarjoudutte tekemään myös miehellenne? Onko se ihan normaali käytäntö?

Edellisessä suhteessani nimittäin näin sai tehdä. Kumpikaan ei siitä suuttunut. Ja jos jompi kumpi halusi myös, hän sitten pyysi, että voitko tehdä

[/quote]
Kllä. Normaalissa parisuhteessa saa syödä välipalaa kun on nälkä kyselemättä toiselta mitään. Ite kysyn usein mieheltä tahtooko hän, samallahan sitä ottaa kaks jugurttia kaapista tai voitelee kaksi leipää, mutta ei mun tarvis. Ja jos oon jotain ostanut itselleni niin saan kyllä syödäkin sen ihan itse just silloin, kun haluan. Samat asiat toimii myös toisinpäin.

Vierailija
110/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sairas narsisti. Isäni oli juuri tuollainen. Lopeta suhde välittömästi, jos haluat hyvän elämän. Voimia!

Vierailija
111/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:45"]Toisen päälle sylkeminen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Se kuuluu muslimikulttuuriin, kuin myös naisen kyykyttäminen. Miesystäväsi on siis muslimi.
Ole hyvin varovainen, koska tuohon kulttuuriin kuuluu myös verinen kosto jos nainen loukkaa miehen kunniaa lopettamalla suhteen. Näin kävi Porin lenkkeilijätytölle. Hänen murhaajansa sukulaiset vainoavat ja uhkailevat nyt tytön vanhempia.

[/quote]
Se kuuluu muslimien ja kotimaisten mulkkujen kulttuuriin.

Vierailija
112/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehes maku? Ei kai kukaan suomalainen äiti ole kasvattanut noin sairasta poikaa???

Vierailija
113/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se idiootti ja julkaise kuvallinen varoitus, että muutkin osaa varoa.

Vierailija
114/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:25"]Hullu mies. Minua on syljetty päälle, ja voin kertoa että seuraavaksi kuvioissa on läpsiminen, ja lopulta löysin itseni teholta. Pakene ajoissa. Mä olin kans tuollainen lammas joka ei yhtään ymmärtänyt rajojaan, rikkinäisen kodin kasvatti.
[/quote]

Mun entinen sai vastaavat narkuraivarit ensikerran ja sylki muassa kohti ei osunut päälle niin homma loppu siihen . annon anteeksi mutta sanoin että en ota takasin en koskaan. Tuossa sun tapauksessa on vielä useampikin tekijä että todellakaan en suosittele jäämään otetaan paskaa kohtelua vastaan ellet ole joku sairas masokisti.

Vierailija
115/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 22:16"]

Näin se varmasti on eli peli on tältä osin menetetty ja saa tyytyä vain omaan käteen.

[/quote]

Ota aasialainen muija. Ne arvostavat miehessä pysyvyyttä, hyvää kohtelua ja käytöstapoja. Sikailu ei ole kovassa huudossa. 

Johtuu ainakin osin kulttuurien erilaisesta aikakäsityksestä. Katso vaikka Kiinaa. Se rakentaa kaikessa hiljaisuudessa ja tyyneydessä itseään, kun taas vaikkapa USA ja Venäjä ovat aina mesonneet milloin missäkin ja menneet henkseleitä paukutellen nyrkit edellä. 

[/quote]

Ja paksua lompsaa ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi