Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sylki päälleni

Vierailija
15.02.2015 |

Tuntuu, että olen niin alistettu, etten enää osaa erottaa, mikä on normaalia ja mikä ei. Haluaisin saada mielipiteitä. Onko tämä missään määrin normaalia?

Vietimme sunnuntaipäivää. Emme olleet sopineet mitään ruuanlaitosta. Minulle tuli nälkä ja otin omenan ja söin sen (olin itse ostanut omenan). Mies ei sanonut asiasta mitään, kunnes alkoi tehdä ruokaa (aineksista, jotka olimme ostaneet puoliksi). Mies oli aikaisemmin pyytänyt, että teen hänelle excel-taulukon (hän ei osaa käyttää exceliä). Kysyin, sopiiko, että hän tekee ruuan ja minä teen hänelle sillä välin excelin. Vastaus oli muminaa, mutta tulkitsin, että tämä oli ok. 

Sain taulukon valmiiksi, kun ruoka oli melkein valmis. Ajattelin kattaa pöydän. Kysyin mieheltä, syödäänkö telkkarin ääressä vai pöydän ääressä. Hän sanoi, että ei kai sen minua pitäisi kiinnostaa, koska hän aikoo syödä yksin enkä minä saa ruokaa. 

Olin ihan pöllämystynyt. Kysyin, miksi en saa syödä. Vastaus oli: koska sä söit omenan. Ei kai sulla enää oo nälkä. Sanoin, että itse asiassa on. Ei se omena paljoa helpottanut. Sitten mies sanoi, että oikea syy, miksen saa syödä, on se, että käyttäydyin törkeästi. Minkä takia en ollut kysynyt häneltä, haluaako hän osan omenastani. Olin itsekkäästi syönyt sen yksin enkä välittänyt lainkaan, että hänelläkin saattaisi olla nälkä. Kysyin, että miten minun olisi täsmälleen ottaen pitänyt toimia. Hän sanoi, että minun olisi pitänyt pilkkoa omena lautaselle ja tarjota siitä hänellekin. "Mutta ethän sä tietenkään toiminut niin, kun sä et osaa ottaa vastuuta ja oot kiinnostunut vaan ittestäs".

Sanoin, että jos en saa ruokaa, taidan sitten lähteä omaan kotiini. Puin ja paiskasin oven kiinni lähtiessäni. Hän juoksi perääni ja sylki päälleni, kunnes luovutti ja palasi kotiin. Hän soitti kerran perääni ja sanoi, ettei olisi toivonut, että lähden, muttei pyytänyt anteeksi. Pyysin anteeksipyyntöä, mutta hän alkoi jankuttaa sitä samaa, kuinka olen toiminut itsekkäästi. Muistutin, että olin aikaisemmin päivällä siivonnut hänen kanssaan kaksi tuntia hänen asuntoaan. Hän sanoi, että minun on turha kerjätä kiitosta siitä, koska siivoaminen on minun velvollisuuteni, jos kerran vietän aikaa hänen luonaan. Myönsin tämän, mutta tuntui kyllä aika kohtuuttomalta leimata itsekkääksi sen excelin ja siivoamisen jälkeen. Minulla olisi omiakin koulujuttuja, joita en ikinä saa tehtyä, kun aina tulee joku hänen hommansa, jossa tarvitsee apua ja suuttuu, jos en auta. Yritän pitää nyt taukoa hänestä, jotta saan koulujuttuja hoidettua.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni oli monttu auki kun hänelle kerroin tästä. Ei ole normaalia ap, älä mene takaisin ja jos mies tehtailee rikosilmoituksia, laita kova kovaa vastaan ja hanki ukolle lähestymiskielto. Puolusta itseäsi hyvä nainen, joku poliisille pikkuesineestä kanteleva naista sortava ukko ei ole mitään muuta kuin säälittävä paskapää.

Vierailija
42/115 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEN joku ei osaa tehdä Excel-taulukkoa. No, jo on tyhmä ja kouluttamaton mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap palaa tuon paskiaisen luota jätesäkissä tai paloiteltuna pienemissä muovikasseissa. se on varma.

miten tyhmä voi nainen olla, että vielä  menee siihen asuntoon? 

Vierailija
44/115 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:57"]Kiitos vastauksista. 75 selvensikin tuon omena-asian hyvin. 

Olen tosi hämmästynyt, että miten musta on voinut tulla tällanen tossukka. Aikaisempi parisuhde oli tasa-arvoinen ja rakkaudentäyteinen ja silti olen roikkunut tässä, vaikka pitäisihän minun tietää, mikä on normaalia käytöstä tai kohtelua. Mutta sain asiaan vahvistusta. Edellinen suhde päättyi, koska kummallakaan ei ollut tuolloin aikaa. Olen aina arvostanut tätä entistäni, mutta nyt arvostan vieläkin enemmän, kun tiedän, ettei kaikki todellakaan ole niin mukavia ja yhteistyökykyisiä.

Mies ei siis ole muslimi. Ja on yli kolmekymppinen.

En ole vastannut puhelimeen. Viesteissä mies oli aluksi sovitteleva, mutta kun pysyin kannassa, etten halua nähdä, hän sanoi, että minulla on päivä aikaa hoitaa kuntoon eräs kohta hänen kodissa, jonka rikoin, kun pudotin vahingossa painavan esineen sen päälle. Muuten hän haastaa minut oikeuteen (tiedän, että hän tulee tekemään sen). Eli vielä huomenna joudun menemään hänen luokseen, mutta kun olen tuon asian hoitanut, saan sitten toivottavasti olla rauhassa. 

Ap
[/quote]

Älä mene. Maksa vaikka korjauskulut netissä tilille mutta siitä kämpästä et välttämättä ehjin nahoin pääse.

Tai sitten otat mukaasi kaapin kokoisen "remppareiskan" turvaksesi.

Jos väität meneväsi sinne yksin niin minä väitän että olet provo.

Vierailija
45/115 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti dellasit sen excel-taulukon...

Vierailija
46/115 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa aina nää ihmettelyt siitä kuinka tyhmä nainen on kun on tuollaisen miehen kanssa. Ei nuo asiat ole niin yksinkertaisia. Itse tapasin aikoinani täydellisen miehen. Hyvin hienovaraisesti mies muuttui ja vei minut mukanaan sairaaseen maailmaansa. Minulla ei todellakaan siinä vaiheessa ollut enää käsitystä normaalista ja epänormaalista, kaiken hän osasi selittää normaaliksi, aivan käsittämättömiä juttuja. Vasta nyt vuoden erossaolon ja terapian jälkeen alan ymmärtämään kuinka sairasta elämää se oli. Ja olen aivan normaalilla älyllä varustettu ihminen.
Ja ap. Lähde ja katkaise kaikki yhteydet. Täysin. Jos mies haluaa soitella poliisille tms. niin se ei ole sinun ongelmasi. Nyt teet aivan täydellisen pesäeron mieheen. Vaikka sitten av-mammojen neuvosta. Myöhemmin tajuat että teit oikean ratkaisun.

Vierailija
47/115 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tilisiirtoja. Tilisiirrollahan ap myöntäisi, että on omasta mielestään korvausvelvollinen.

On parempi, että ap ei ensinnäkään mene miehen asunnolle enää ikinä ja että ei myöskään maksa euroakaan mistään. Jos mies yrittää saada ap:n korvausvastuuseen, niin todistakoon ensin, että ap mitään vahinkoa on edes aiheuttanut. Ap voi kiistää kaiken. Todistustaakka on miehellä.

Mistään rikosasiasta tuossa ei ole kyse, vaan korkeintaan vahingonkorvausvastuusta. Ja siinäkin miehen pitäisi ensin pystyä todistamaan, että ap on jonkin vahingon aiheuttanut.

Vierailija
48/115 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:57"]

Kiitos vastauksista. 75 selvensikin tuon omena-asian hyvin. 

Olen tosi hämmästynyt, että miten musta on voinut tulla tällanen tossukka. Aikaisempi parisuhde oli tasa-arvoinen ja rakkaudentäyteinen ja silti olen roikkunut tässä, vaikka pitäisihän minun tietää, mikä on normaalia käytöstä tai kohtelua. Mutta sain asiaan vahvistusta. Edellinen suhde päättyi, koska kummallakaan ei ollut tuolloin aikaa. Olen aina arvostanut tätä entistäni, mutta nyt arvostan vieläkin enemmän, kun tiedän, ettei kaikki todellakaan ole niin mukavia ja yhteistyökykyisiä.

Mies ei siis ole muslimi. Ja on yli kolmekymppinen.

En ole vastannut puhelimeen. Viesteissä mies oli aluksi sovitteleva, mutta kun pysyin kannassa, etten halua nähdä, hän sanoi, että minulla on päivä aikaa hoitaa kuntoon eräs kohta hänen kodissa, jonka rikoin, kun pudotin vahingossa painavan esineen sen päälle. Muuten hän haastaa minut oikeuteen (tiedän, että hän tulee tekemään sen). Eli vielä huomenna joudun menemään hänen luokseen, mutta kun olen tuon asian hoitanut, saan sitten toivottavasti olla rauhassa. 

Ap

[/quote]

Oletko aivan hassu? Vielä kerran meinaat narsistin pillin mukaan tanssia? Anna haastaa oikeuteen. Edustat itseäsi ja maksat oikeuden määräämän korvauksen. Pääset paljon vähemmällä-

Vierailija
49/115 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:54"]Kusipäät on kivoja. Ei sitä koskaan tiedä, milloin ne sylkee päälle tai milloin tulee nyrkistä. Naiset kaipaa jännistystä elämään. Kukapa sitä paremmin tarjoaisi kuin kusipää. Oma vika jos nainen moisen mulkvistin kanssa seurustelee.
[/quote]luulen, että naiset joita kohdellaan huonosti on tottunut siihen jo kotona. Saanee sielläkin perskohtelua ja luulevat että se on oikein.

Vierailija
50/115 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kummoinen jälki, jos Aloittaja saisi sen yhdellä käynnillä korjattua, joten mies voi sen varmasti itsekin laittaa kuntoon. Tuollaisen takia ei käräjille joudu, ja vahingonkorvauksesta ei rikosrekisteriin merkintää tule. Sitä paitsi, se äijä nauretaan pihalle poliisiasemalta. Mieti nyt, aikuinen mies itkemässä että tyttöystävä ei korjannut jotain jälkeä. Varsinainen tosimies, ei pysty edes pienen remonttiin.

Nyt vaan otat kuvat mahdollisista sylkyjäljistä, jätät ne pesemättä ja kerrot ja näytät ne jollekin, jos et tee rikosilmoitusta Nyt heti. On sentään jotain todisteen tynkää.

Ja ennen kaikkea, PYSYT POIS MIEHEN ASUNNOLTA!

Vierailija
51/115 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kuherruskausi menossa, kun ap ei ilmoittele mitään...

Vierailija
52/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa läpeensä kusipäältä mieheltä joka nauttii alistamisesta.

Vierailija
53/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajjumala! Jätä se sika!

Vierailija
54/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitko mitään?

Vierailija
55/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla tollasen kusipään kanssa?? Pitääkö sun antaa puolet euron kolikostakin minkä löydät maasta?
Sairas lapsi toi sun miehes. Jätä se ennenkuin olet täysin tossun alla

Vierailija
56/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairas mies, hyi hitto :O

Jätä se. Oikeasti.

Vierailija
57/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen, ja jos jatkat suhdetta niin kohta olet sinäkin. Menetät kykysi nähdä mikä pn normaalia käytöstä toista kohtaan ja mikä ei, pikkuhiljaa kuvittelet miehesi käytöksen olevan normaalia.

Olen eri mieltä tuosta siivoamisesta. Vieraan tehtävä ei ole siivota. Siivoaako mies sinun asuntosi kylässä ollessaan?

Onko lapsuutesi ollut sellainen ettet ole oppinut tunnistamaan milloin sinua kohdellaan huonosti? Oletko joutunut kokemaan olevasi vastuussa vanhempiesi pahasta olosta, tai onko sinua syyllistetty vaikket olisi tehnyt oikeasti mitään väärää?
Mies ei ole terve, oikeasti.

Vierailija
58/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäät on kivoja. Ei sitä koskaan tiedä, milloin ne sylkee päälle tai milloin tulee nyrkistä. Naiset kaipaa jännistystä elämään. Kukapa sitä paremmin tarjoaisi kuin kusipää. Oma vika jos nainen moisen mulkvistin kanssa seurustelee.

Vierailija
59/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse vielä kun voit. Nyt. Heti. 

Vierailija
60/115 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi? Tarkoitatko seurustelukumppania vai asutteko eri asunnoissa vaikka olette naimisissa? Jos kyse seurustelusta niin lähde vielä kun voit, jos naimisissa ota ero.

Iso riski on että totut tuohon kohteluun ja se tulee vain pahenemaan. Etsit syitä itsestäsi, pyrit välttämään riitoja eli alat varomaan sanojasi, et pue "vääriä" vaatteita ettei mies suutu jne jne. Eikä mikään auta.

Been there, done that. Et menetä yhtään mitään jos lähdet, älä haaskaa vuosia tyyppiin jota kukaan ei voi koskaan miellyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän