Aurinko on laskenut; nousin juuri arkusta.
Suon teille nyt mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa. Pahoittelen kappalejakojen toimimattomuutta.
Olen hyvin nuori kaltaisekseni, vain 127-vuotias. Jäin tähän tilaan 15-vuotiaana. Olen kotoisin Ruotsista, jossa asuimme kunnes täytin 11 vuotta. Olen muutamia vuosia elänyt kuin ihminen ja tehnyt jopa töitä.
Olen kalpea jopa kaltaisekseni. Minulla on siniset silmät ja oljenväriset hiukset. Olen 170-senttinen, eli pidempi kuin monet meistä. 127 vuotta ei ole meidän mittapuullamme paljon, joten monet ovat paljon lyhyempiä omien aikalaistensa tavoin. Nuoren ikäni vuoksi olen silti yhä hyvin ihmismäinen, eikä minun tarvitse pelätä tunnistamista.
Vanhempani luulivat, että minut murhattiin raa'asti. En olisi voinut jatkaa elämääni heidän kanssaan, sillä epäilykset olisivat heränneet viimeistään siinä vaiheessa, kun olisin nukkunut auringonnoususta auringonlaskuun - arkussa.
Asun muutamien kaltaisteni kanssa. Meidän on pysyteltävä varjoissa, jotta vihollisemme eivät löydä meitä. Vihollisilla tarkoitan laajalle levinnyttä salaseuraa, jonka tunnus koostuu V-kirjainta muistuttavasta kulmaviivaimesta (voitte arvata, mitä tämä symboloi) sekä vaarnaa symboloivasta harpista.
Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin vain ehdin. Asuinpaikkaa, nimeä tai elämää ennen ikuisuutta koskeviin kysymyksiin en vastaa.
Kommentit (220)
Eikö sinun ole ikävä vanhempiasi? Etkö tunne surua siitä, mitä he joutuivat kokemaan? Miten lavastit tapahtuneen?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:44"]Teko ette siis syö kiinteää ruokaa? Mitä jos "jäisit kiinni" (joutuisit tekemisiin) viranomaisten kanssa, ja kertomaan henkilötiedot?
Millainen on tavallinen päiväsi, mitä teet/-te?
[/quote]
Vain verta.
Minulla on monta keinoa, joilla saisin viranomaiset kimpustani - mikäli tilanne koskaan etenisi siihen pisteeseen, että minut saataisiin kiinni. Voisin paeta paikalta valon nopeudella tai imeä viranomaiset kuiviin.
Tavallisesti teen vain töitä, oleskelen kumppanini kanssa tai käyn kävelemässä ulkona. En useinkaan saalista. Katselen ihmisiä. Se on lempipuuhaani. Varsinkin näin talvella, kun päivätkin ovat pimeitä, seurailen joskus yhtä ainoaa ihmistä ja hänen elämäänsä.
vitun saasta mie tuun iskemään puuvaarnan sun sydämen läpi ja leikkaa sun pääs irti pyhällä miekalla.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:47"]Eikö sinun ole ikävä vanhempiasi? Etkö tunne surua siitä, mitä he joutuivat kokemaan? Miten lavastit tapahtuneen?
[/quote]
Oli ja on yhä, hirvittävä ikävä. Suurempaa surua he olisivat silti tunteneet, jos olisivat saaneet tietää, mitä minusta oli tullut.
Teimme luojani kanssa aika järkyttävän lavastuksen. Löysimme ruumiin, jolla oli samankaltainen ruumiinmuoto kuin minulla. Luojani tuhosi tytön kasvot (tämän muisteleminen saa minut edelleen voimaan pahoin) ja puimme hänelle minun vaatteeni. Sitten jätimme ruumiin lojumaan erään hullun talon lähelle. Oli yleisesti tunnettu tosiseikka, että tämä mies oli käyttänyt hyväkseen monia nuoria naisia ja nyt hän viimein saisi rangaistuksensa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:55"]vitun saasta mie tuun iskemään puuvaarnan sun sydämen läpi ja leikkaa sun pääs irti pyhällä miekalla.
[/quote]
Ehdin repiä pääsi irti sitä ennen. Joten älä edes kuvittele.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:47"]Eikö sinun ole ikävä vanhempiasi? Etkö tunne surua siitä, mitä he joutuivat kokemaan? Miten lavastit tapahtuneen?
[/quote]
Oli ja on yhä, hirvittävä ikävä. Suurempaa surua he olisivat silti tunteneet, jos olisivat saaneet tietää, mitä minusta oli tullut.
Teimme luojani kanssa aika järkyttävän lavastuksen. Löysimme ruumiin, jolla oli samankaltainen ruumiinmuoto kuin minulla. Luojani tuhosi tytön kasvot (tämän muisteleminen saa minut edelleen voimaan pahoin) ja puimme hänelle minun vaatteeni. Sitten jätimme ruumiin lojumaan erään hullun talon lähelle. Oli yleisesti tunnettu tosiseikka, että tämä mies oli käyttänyt hyväkseen monia nuoria naisia ja nyt hän viimein saisi rangaistuksensa.
[/quote]
Eli joku toinen tyttö on nyt sitten yhä kateissa?
Miten saalistat? Oletko esim. baarien luona kytiksellä vai? Tajuaako uhri mitä hänelle teet?
Miten eksyit av:lle? Onko yleinen vampyyrien hupipaikka? Kiitos kun avaat elämääsi. Todella mielenkiintoista kurkistaa vampyyrin sielunelämään. (Onko teillä sielu?)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:47"]Eikö sinun ole ikävä vanhempiasi? Etkö tunne surua siitä, mitä he joutuivat kokemaan? Miten lavastit tapahtuneen?
[/quote]
[/quote]
Eli joku toinen tyttö on nyt sitten yhä kateissa?
Miten saalistat? Oletko esim. baarien luona kytiksellä vai? Tajuaako uhri mitä hänelle teet?
[/quote]
Hän oli jo kuollut ja kuopattu. Kaivoimme ruumiin ylös heti hautajaisten jälkeen.
Useimmiten vain vaellan kaupungilla ja sopiva uhri sattuu eteeni. Jollei ihminen ole ihan kaatokännissä., käytän lumovoimaani. Näin mieleen ei jää mitään muistikuvia minusta.
Joskus tajuaa, joskus ei. Yleensä kyseessä on kuitenkin kohtuullisen nautinnollinen kokemus kummallekin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:06"]Miten eksyit av:lle? Onko yleinen vampyyrien hupipaikka? Kiitos kun avaat elämääsi. Todella mielenkiintoista kurkistaa vampyyrin sielunelämään. (Onko teillä sielu?)
[/quote]
Tämä on yksi niistä harvoista paikoista, joihin ei tarvitse rekisteröityä jäseneksi yhtä keskustelua varten. Kohdeyleisökin on mitä mainioin.
En tiedä yleisyydestä, mutta monet esiintyvät internetissä ihmisinä. Päätin avata keskustelun selvittääkseni yleistä asennetta. Paljon uteliaisuutta, yksi tappouhkaus ja yksi muuttamispyyntö. Ei ollenkaan huono tulos, vai kuinka?
Sieluasiasta voi olla montaa mieltä. Sekä ihmisten että meidän kohdallamme.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:55"]vitun saasta mie tuun iskemään puuvaarnan sun sydämen läpi ja leikkaa sun pääs irti pyhällä miekalla.
[/quote]
[/quote]
sie et nyt ymmärrä sinua olen IHMISSUSI ootappa ku tulen puremaa sua
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:55"]vitun saasta mie tuun iskemään puuvaarnan sun sydämen läpi ja leikkaa sun pääs irti pyhällä miekalla.
[/quote]
[/quote]
sie et nyt ymmärrä sinua olen IHMISSUSI ootappa ku tulen puremaa sua
[/quote]
Odotan. Missä olet?
Onko sinulla "eläviä" ns. tavallisia ihmisiä ystävinä tms.? Kadehditko meitä? On kyllä tosiaan mielenkiintoista :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:13"]Onko sinulla "eläviä" ns. tavallisia ihmisiä ystävinä tms.? Kadehditko meitä? On kyllä tosiaan mielenkiintoista :)
[/quote]
Ei ole. Kantapään kautta opin, että kun itseä ei aika kosketa, on tuskaa katsoa ystävien vanhenevan ja kuolevan. Perheenjäsenten kohdalla sama kipu yltyi niin pahaksi, että minun oli muutettava kotikaupungistani pois.
Silloin tällöin. Molemmissa elämissä on puolensa. Minä kuitenkin elän ikuisesti (ellei tuo yksi hullu tule vaarnastamaan minua).
Pystytkö lisääntymään? Onko tässä tekstissä mitään järkeä?
http://hikipedia.info/wiki/Vampyyri
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:19"]Pystytkö lisääntymään? Onko tässä tekstissä mitään järkeä?
http://hikipedia.info/wiki/Vampyyri
[/quote]
1) Pystyn - muuttamalla ihmisen vampyyriksi.
2) Ei.
Mitä vampyyri tekee vauva.fi palstalla?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:26"]Mitä vampyyri tekee vauva.fi palstalla?
[/quote]
Vastaa kysymyksiin. Syy palstan valintaan on aiemmassa viestissä.
Tunnetko kipua? Voitko esim. kaatuessasi murtaa kätesi? Miten hoidat sen?
Aiotko tehdä kumppanisi kanssa lapsen/lapsia? Tulisiko lapsestakin vampyyri vai olisiko se kasvatuksen seuraus?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:44"]Mikä on koulutustasosi? [/quote] En ole kyennyt opiskelemaan, sillä mikään yliopisto ei opeta öisin. Olen kuitenkin lukenut runsaan vuosisadan aikana kirjallisuutta niin paljon, että tiedän esimerkiksi kirjallisuudesta lähes kaiken mahdollisen. Toinen aihe, johon olen suurella intohimolla perehtynyt, on psykologia.
[/quote]
Opiskeletko psykologiaa ymmärtääksesi saalisi käyttäytymistä ja saalistaaksesi tehokkaammin? Oletko käynyt avoimen yliopiston iltaluennoilla? Mikä vampyyrien kulttuurissa on white trashia?
[/quote]
Myös me käyttäydymme toisinaan ihmisten tavoin. Esimerkiksi ryhmadynamiikka on tästä äärimmäinen esimerkki: ryhmän hierarkia on todella joustamaton ja ehdoton. En ole mikään "saalistaja"; hyvin harvoin minun tarvitsee edes juosta saalista kiinni (koska hän on niin kännissä). Taidot ruostuvat, mutta minkä sille voi?
En ole käynyt. En tiedä, kuinka reagoisin niin suureen määrään ihmisiä.
WT-vampyyri viettelee ihmisiä lumovoimallaan, pukeutuu kuin gootti, kutsuu itseään pimeyden lapseksi ja ryystää verta jokaisesta ohikulkijasta.