Aurinko on laskenut; nousin juuri arkusta.
Suon teille nyt mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa. Pahoittelen kappalejakojen toimimattomuutta.
Olen hyvin nuori kaltaisekseni, vain 127-vuotias. Jäin tähän tilaan 15-vuotiaana. Olen kotoisin Ruotsista, jossa asuimme kunnes täytin 11 vuotta. Olen muutamia vuosia elänyt kuin ihminen ja tehnyt jopa töitä.
Olen kalpea jopa kaltaisekseni. Minulla on siniset silmät ja oljenväriset hiukset. Olen 170-senttinen, eli pidempi kuin monet meistä. 127 vuotta ei ole meidän mittapuullamme paljon, joten monet ovat paljon lyhyempiä omien aikalaistensa tavoin. Nuoren ikäni vuoksi olen silti yhä hyvin ihmismäinen, eikä minun tarvitse pelätä tunnistamista.
Vanhempani luulivat, että minut murhattiin raa'asti. En olisi voinut jatkaa elämääni heidän kanssaan, sillä epäilykset olisivat heränneet viimeistään siinä vaiheessa, kun olisin nukkunut auringonnoususta auringonlaskuun - arkussa.
Asun muutamien kaltaisteni kanssa. Meidän on pysyteltävä varjoissa, jotta vihollisemme eivät löydä meitä. Vihollisilla tarkoitan laajalle levinnyttä salaseuraa, jonka tunnus koostuu V-kirjainta muistuttavasta kulmaviivaimesta (voitte arvata, mitä tämä symboloi) sekä vaarnaa symboloivasta harpista.
Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin vain ehdin. Asuinpaikkaa, nimeä tai elämää ennen ikuisuutta koskeviin kysymyksiin en vastaa.
Kommentit (220)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:55"]vitun saasta mie tuun iskemään puuvaarnan sun sydämen läpi ja leikkaa sun pääs irti pyhällä miekalla.
[/quote]
Ehdin repiä pääsi irti sitä ennen. Joten älä edes kuvittele.
[/quote]
sie et nyt ymmärrä sinua olen IHMISSUSI ootappa ku tulen puremaa sua
[/quote]
Odotan. Missä olet?
[/quote]
sun takana
Haisevatko jalkasi?
Pitääkö sinun peseytyä?
Tuoksuuko pyllysi?
Matkusteletko?
Käytätkö meikkiä?
Käytätkö alusvaatteita?
Nytkö susi vei keskustelukaverimme? :(
Kirjoita jotain vanhalla Ruotsilla. Mistä päin olit?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:44"]Mikä on koulutustasosi? [/quote] En ole kyennyt opiskelemaan, sillä mikään yliopisto ei opeta öisin. Olen kuitenkin lukenut runsaan vuosisadan aikana kirjallisuutta niin paljon, että tiedän esimerkiksi kirjallisuudesta lähes kaiken mahdollisen. Toinen aihe, johon olen suurella intohimolla perehtynyt, on psykologia.
[/quote]
Opiskeletko psykologiaa ymmärtääksesi saalisi käyttäytymistä ja saalistaaksesi tehokkaammin? Oletko käynyt avoimen yliopiston iltaluennoilla? Mikä vampyyrien kulttuurissa on white trashia?
[/quote]
Myös me käyttäydymme toisinaan ihmisten tavoin. Esimerkiksi ryhmadynamiikka on tästä äärimmäinen esimerkki: ryhmän hierarkia on todella joustamaton ja ehdoton. En ole mikään "saalistaja"; hyvin harvoin minun tarvitsee edes juosta saalista kiinni (koska hän on niin kännissä). Taidot ruostuvat, mutta minkä sille voi?
En ole käynyt. En tiedä, kuinka reagoisin niin suureen määrään ihmisiä.
WT-vampyyri viettelee ihmisiä lumovoimallaan, pukeutuu kuin gootti, kutsuu itseään pimeyden lapseksi ja ryystää verta jokaisesta ohikulkijasta.
[/quote]
...
Wt- vampyyri *tirsk* , onko niilläkin kananpersetukka ja crocsit? Pyörii itiksen hoodeilla ja näyttää narkilta :D
Tässä oli iltasatua kerrakseen, nytkö sitä nukkumaan pitäs mennä? Ihmissusi tappoi vampyyrin, av-palsta todistajana!
Mä taas uskon, että kenellä tahansa, niin vampyyrilla kuin keijukaisella menisi hermo pelkkiin turhanpäiväisiin kyselyihin. Tai tuntisi ainakin tuhlaavansa teidän aikaanne vastaamalla niihin :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 01:38"]Mä taas uskon, että kenellä tahansa, niin vampyyrilla kuin keijukaisella menisi hermo pelkkiin turhanpäiväisiin kyselyihin. Tai tuntisi ainakin tuhlaavansa teidän aikaanne vastaamalla niihin :)
[/quote]
No miksi tulla tänne sitten "mitä haluatte tietää" -aloituksella?? :D
TOSI HIENO JUTTU ! NUKUITKO MUUTEN HYVIN ? TOIVOTTAVASTI ET NÄHNYT PAINAJAISIA PYHÄSTÄ VIHKIVEDESTÄ JA VALKOSIPULISTA :) ! NYT SULLA ON VARMAAN NÄLKÄ JA JANO ? AJA MCDONALDSIIN , DRIVE IN ! SIELLÄ SAAT SYÖDÄ NIIN ETTÄ NAPA RUSKAA ! JA MUISTAKIN KÄYDÄ WC:N KAUTTA (PISULLA & KAKALLA) JA PIKAISESTI TAKAISIN ARKKUUN JA KANSI KIINNI ! EI TARVITSE KIITTÄÄ :)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:33"]Tunnetko kipua? Voitko esim. kaatuessasi murtaa kätesi? Miten hoidat sen?
Aiotko tehdä kumppanisi kanssa lapsen/lapsia? Tulisiko lapsestakin vampyyri vai olisiko se kasvatuksen seuraus?
[/quote]
Tunnen, mutta en niin voimakkaana kuin te. Murtuneet luut pitää asettaa paikoilleen ennen luutuminen alkaa.
En kykene lisääntymään perinteisin keinoin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:36"]Voitko tulla raskaaksi + synnyttää?
Mitä suhde teillä on eläimiin ja luontoon?
Jos sulle tulee haava imetkö siitä vai voitko ees vuotaa?
Mistä hankit vaatteesi?
Onko sulla mitään "taikavoimia"?
Seuraatko politiikkaa, jos, mitä puoluetta kannatat?
Onko Jumalaa/Saatanaa vai mihin uskotte?
Käytätkö kenkiä?
Kuunteletko musiikkia?
Voiko teille tulla finnejä?
Haluaisitko syödä jotain esim. Suklaata?
[/quote]
1) En
2) Luontoyhteytemme ei ole kovin vahva, sillä elämme pääosin kaupungeissa.
3) En ime. Verenvuoto tyrehtyy meillä muutenkin nopeasti.
4) Osaan lumota ihmisiä, kadota varjoihin ja pysyä näkymättömissä (tavallaan näkymättömänä).
5) En seuraa. Se ei kosketa minun tai kaltaisteni elämää.
6) Tästä on monia mielipiteitä jopa omiemme keskuudessa. Yllättävän harva kuitenkin uskoo saatanaan, usko jumalaan on yleisempää.
7) Kyllä, silloin kun olen ulkona. Tunnen kylmän ja kuuman, kuten myös kivun.
8) Lähinnä klassista. Eniten pidän Tšaikovskista ja hänen baleteistaan.
9) Ei voi.
10) En ole koskaan syönyt myöskään suklaata. En osaa kaivata ihmisten ravintoa.
Sielläpä se aurinko taas nousee. Hus pois läkkilootaasi siitä, rumilus!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:39"]Haisevatko jalkasi?
Pitääkö sinun peseytyä?
Tuoksuuko pyllysi?
Matkusteletko?
Käytätkö meikkiä?
Käytätkö alusvaatteita?
[/quote]
1) Eivät.
2) En hikoile, mutta ulkoiset liat pitää pestä pois.
3) En ole haistanut. Tuskinpa.
4) Mitä nyt kesäisin eteläiselle pallonpuoliskolle. Muuten en liiemmälti.
5) En.
6) En.
Aurinko nousee; minun on mentävä.
Olet pysynyt upeasti ajan hermolla, kirjoituksestasi ja käyttämistäsi sanoista ei löydy lainkaan vanhan ajan vivahteita.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 07:45"]
Olet pysynyt upeasti ajan hermolla, kirjoituksestasi ja käyttämistäsi sanoista ei löydy lainkaan vanhan ajan vivahteita.
[/quote]
no onhan tuo nyt vähän ehkä vanhahtava, asiallinen tyyli. Kuka muka käyttää sanaa "liiemmälti" AVlla? Tai muitakin vastaavia. Tämä on muuten yksi AVn hienoimmsita keskusteluista, mikä johdonmukaisuus ja mielikuvitus! Toivottavasti vampyyri saapuu taas ensi yönä keskustelemaan kanssamme :D
Vampyyrin pitäisi hankkia älupuhelin ja av-sovellus että voisi kirjoitella arkusta päivisin.
-Olen kuolemansairas ja todella huonossa kunnossa. Kuinka voisin muuttua vampyyriksi?
-oletko katsonut The Vampire Diaries ohjelmaa? Miksi noidat eivät ole tehneet sinulle day light-sormusta että voisit hengailla päivisin!
-Ovatko alkuperäiset, ensimmäiset vampyyrit vielä elossa? Tunnetko heitä?
Tunnetko muuta ns. "henkimaailmaa"? Osaatko sanoa, kuka istui sängylläni tänään? Tunsin jonkun istahtavan ja liikehtivän hieman, kun itse köllöttelin sängyllä. Se ei ollut kumpikaan kissoistamme.
Sitten toisaalta kysyisin, että mitä ajattelet ihmisistä nyt jälkikäteen? Tai kun et enää itse varsinaisesti ole sellainen? Ovatko he sinulle vain ravinnonlähde? Säälitkö heitä koskaan, niin ettet voisikaan sen takia juoda?
Voitko tulla raskaaksi + synnyttää?
Mitä suhde teillä on eläimiin ja luontoon?
Jos sulle tulee haava imetkö siitä vai voitko ees vuotaa?
Mistä hankit vaatteesi?
Onko sulla mitään "taikavoimia"?
Seuraatko politiikkaa, jos, mitä puoluetta kannatat?
Onko Jumalaa/Saatanaa vai mihin uskotte?
Käytätkö kenkiä?
Kuunteletko musiikkia?
Voiko teille tulla finnejä?
Haluaisitko syödä jotain esim. Suklaata?