Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aurinko on laskenut; nousin juuri arkusta.

Vierailija
15.02.2015 |

Suon teille nyt mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa. Pahoittelen kappalejakojen toimimattomuutta.
Olen hyvin nuori kaltaisekseni, vain 127-vuotias. Jäin tähän tilaan 15-vuotiaana. Olen kotoisin Ruotsista, jossa asuimme kunnes täytin 11 vuotta. Olen muutamia vuosia elänyt kuin ihminen ja tehnyt jopa töitä.
Olen kalpea jopa kaltaisekseni. Minulla on siniset silmät ja oljenväriset hiukset. Olen 170-senttinen, eli pidempi kuin monet meistä. 127 vuotta ei ole meidän mittapuullamme paljon, joten monet ovat paljon lyhyempiä omien aikalaistensa tavoin. Nuoren ikäni vuoksi olen silti yhä hyvin ihmismäinen, eikä minun tarvitse pelätä tunnistamista.
Vanhempani luulivat, että minut murhattiin raa'asti. En olisi voinut jatkaa elämääni heidän kanssaan, sillä epäilykset olisivat heränneet viimeistään siinä vaiheessa, kun olisin nukkunut auringonnoususta auringonlaskuun - arkussa.
Asun muutamien kaltaisteni kanssa. Meidän on pysyteltävä varjoissa, jotta vihollisemme eivät löydä meitä. Vihollisilla tarkoitan laajalle levinnyttä salaseuraa, jonka tunnus koostuu V-kirjainta muistuttavasta kulmaviivaimesta (voitte arvata, mitä tämä symboloi) sekä vaarnaa symboloivasta harpista.
Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin vain ehdin. Asuinpaikkaa, nimeä tai elämää ennen ikuisuutta koskeviin kysymyksiin en vastaa.

Kommentit (220)

Vierailija
201/220 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miten vampyyriksi muuttuminen tapahtuu? Sinua purraan mutta entäs sen jälkeen?
3. Miksi juotte verta? Mihin kuollut keho sitä tarvii?
4. Sykkiikö sydämesi? Miten voit olla elossa, jos ruumiisi on kuollut? Uskon sielunvaellukseen, joten näkemykseni mukaan sielusi on yhä ruumiissa, mutta miksi? x.x
5. Miten aivosi toimii jos ruumiintoiminnat on pysähtyneet, et vanhene yms?
6. Onko vampyyrimiehet hottiksia, tai tunnetko ketään söpöä tyyppiä? Haluavatko he deittailla tavan ihmisiä? O:)
7. Miten eksyit vauvapalstalle?
8. Mitä teet vapaa-aikanasi?

Vierailija
202/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:58"]

"11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."

Eikö pelota yhtään viimeinen tuomio?

[/quote]

Eikö tuo teidän kuvaamanne jumala vaikuta sinusta yhtään narsistiselta persoonalta?

[/quote]

Ei minusta.

[/quote]

Minä minä minä ja väärin tekijät/uskovat kärsiköön. Pelätkää minua, eläkää käskyni mukaan tai MUUTEN! Aika pelottava tyyppi uskoa. 

[/quote]

Tarjoaa pelastusta. Pelastaisitko itse sellaiset jotka ei sinua millään tavalla kunnioittaisi ja sylkisivät päällesi?

[/quote]

Miksi pelottelemalla? Eikö löytyisi helpommin oikeata sakkia kun ei käännytettäisi ja peloteltaisi ikuisella helvetillä. Se saa ihmisissä selvän vastareaktion aikaan, kuka nyt haluaisi pelosta uskoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko puremastasi saada jäykkäkouristuksen, pitäisikö tarkistaa varmuuden varalta koska minut on viimeksi rokotettu?

Vierailija
204/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:30"]Voiko puremastasi saada jäykkäkouristuksen, pitäisikö tarkistaa varmuuden varalta koska minut on viimeksi rokotettu?
[/quote]

Ei voi. En ensinnäkään ole kantaja ja toisekseen minussa eivät mitkään bakteerit elä. Ole huoleti.

Vierailija
205/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:02"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:58"]

"11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."

Eikö pelota yhtään viimeinen tuomio?

[/quote]

Eikö tuo teidän kuvaamanne jumala vaikuta sinusta yhtään narsistiselta persoonalta?

[/quote]

Ei minusta.

[/quote]

Minä minä minä ja väärin tekijät/uskovat kärsiköön. Pelätkää minua, eläkää käskyni mukaan tai MUUTEN! Aika pelottava tyyppi uskoa. 

[/quote]

Tarjoaa pelastusta. Pelastaisitko itse sellaiset jotka ei sinua millään tavalla kunnioittaisi ja sylkisivät päällesi?

[/quote]

Miksi pelottelemalla? Eikö löytyisi helpommin oikeata sakkia kun ei käännytettäisi ja peloteltaisi ikuisella helvetillä. Se saa ihmisissä selvän vastareaktion aikaan, kuka nyt haluaisi pelosta uskoa?

[/quote]

En minä tiedä, mutta miksi valita se helvetti, jos voi päästä taivaaseen? Jos on olemassa hyvää ja pahaa ja se paha pelottaa, niin pitäisikö totuus siitä jättää kertomatta?

Vierailija
206/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö porukka jota on purtu ihmettele purema jälkiä? Miksi ei mediassa ole tullut vastaan tälläisiä purtuja ihmisiä.... jos te kuitenkin purette tietyn väliajoin porukkaa ja joskus tapatte ihmisen. Kuolinsyy ~kuivuminen? Ja mediaa muka ei kiinnostaisi... tai purtua ihmistä itseään kun kaulassa kaksi reikää ja verta vuota... Luojasi rakastui sinuun siis kun olit 15 vuotias?

Vierailija
207/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mukava lähteä ulos lenkille mehtään ^^

Vierailija
208/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä tiedä, mutta miksi valita se helvetti, jos voi päästä taivaaseen? Jos on olemassa hyvää ja pahaa ja se paha pelottaa, niin pitäisikö totuus siitä jättää kertomatta?"

No kun osa, Suomessa pian suurinosa ei usko mihinkään helvettiin tai taivaaseen. Mitään mitä ei ole voitu todistaa, et voi puhua totuutena. 

Vierailija
209/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sen järjestön logo, joka jahtaa sua?

http://jarjestot.uta.fi/kalma/kalma.jpg

Vierailija
210/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:38"]

"En minä tiedä, mutta miksi valita se helvetti, jos voi päästä taivaaseen? Jos on olemassa hyvää ja pahaa ja se paha pelottaa, niin pitäisikö totuus siitä jättää kertomatta?"

No kun osa, Suomessa pian suurinosa ei usko mihinkään helvettiin tai taivaaseen. Mitään mitä ei ole voitu todistaa, et voi puhua totuutena. 

[/quote]

Joten mielummin valitsisitte vaikka veren juomiset ja kaikki mahdolliset ihmerituaalit sen enempää kyseenalaistamatta olisiko ne pahasta vai hyvästä, mutta sitten kun puhutaan Jeesuksesta, niin se on automaattisesti vääryys? :)

Vierailija
211/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:35"]Eikö porukka jota on purtu ihmettele purema jälkiä? Miksi ei mediassa ole tullut vastaan tälläisiä purtuja ihmisiä.... jos te kuitenkin purette tietyn väliajoin porukkaa ja joskus tapatte ihmisen. Kuolinsyy ~kuivuminen? Ja mediaa muka ei kiinnostaisi... tai purtua ihmistä itseään kun kaulassa kaksi reikää ja verta vuota... Luojasi rakastui sinuun siis kun olit 15 vuotias?
[/quote]

Haavat parantuvat yllättävän nopeasti. Varsinkin, jos uhrille juottaa vähän vampyyrinverta, haavat paranevat lähes silmissä.
Osaamme kyllä kätkeä ruumiit. Ja raha puhuu, myös medialle.
Niin rakastui. Tosin olin lähes 16-vuotias, kun minut muutettiin.

Vierailija
212/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:37"]Nyt on mukava lähteä ulos lenkille mehtään ^^
[/quote]

Sen uskon. Tosin täälläpäin ei ole "mehtää", joten voit ainakin minun osaltani olla rauhassa.

Vierailija
213/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:40"]Onko tää sen järjestön logo, joka jahtaa sua?

http://jarjestot.uta.fi/kalma/kalma.jpg
[/quote]

Ei.

Vierailija
214/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 07:36"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 00:36"]Voitko tulla raskaaksi + synnyttää?
Mitä suhde teillä on eläimiin ja luontoon?
Jos sulle tulee haava imetkö siitä vai voitko ees vuotaa?
Mistä hankit vaatteesi?
Onko sulla mitään "taikavoimia"?
Seuraatko politiikkaa, jos, mitä puoluetta kannatat?
Onko Jumalaa/Saatanaa vai mihin uskotte?
Käytätkö kenkiä?
Kuunteletko musiikkia?
Voiko teille tulla finnejä?
Haluaisitko syödä jotain esim. Suklaata?
[/quote]

1) En
2) Luontoyhteytemme ei ole kovin vahva, sillä elämme pääosin kaupungeissa.
3) En ime. Verenvuoto tyrehtyy meillä muutenkin nopeasti.
4) Osaan lumota ihmisiä, kadota varjoihin ja pysyä näkymättömissä (tavallaan näkymättömänä).
5) En seuraa. Se ei kosketa minun tai kaltaisteni elämää.
6) Tästä on monia mielipiteitä jopa omiemme keskuudessa. Yllättävän harva kuitenkin uskoo saatanaan, usko jumalaan on yleisempää.
7) Kyllä, silloin kun olen ulkona. Tunnen kylmän ja kuuman, kuten myös kivun.
8) Lähinnä klassista. Eniten pidän Tšaikovskista ja hänen baleteistaan.
9) Ei voi.
10) En ole koskaan syönyt myöskään suklaata. En osaa kaivata ihmisten ravintoa.
[/quote]

Istutko oopperassa käydessäsi permannolla? Kerran vieressäni istuikin joku joka sai jostain syystä minut kananlihalle...

Vierailija
215/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit ettei sinulla ole sotua, miten voit tehdä ansiotyötä ilman?

Vierailija
216/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenetko vai näytätkö edelleen samalta kuin muuttuessasi?

Vierailija
217/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasi luojasi?

Vierailija
218/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hetero?

Vierailija
219/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö naispuolisilla teikäläisillä pulleat purjeet?

Vierailija
220/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:16"]Pysyykö naispuolisilla teikäläisillä pulleat purjeet?
[/quote]

Ja entä hiukset? Hampaat? Eikö ala irtoamaan/mätänemään?