Aurinko on laskenut; nousin juuri arkusta.
Suon teille nyt mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa. Pahoittelen kappalejakojen toimimattomuutta.
Olen hyvin nuori kaltaisekseni, vain 127-vuotias. Jäin tähän tilaan 15-vuotiaana. Olen kotoisin Ruotsista, jossa asuimme kunnes täytin 11 vuotta. Olen muutamia vuosia elänyt kuin ihminen ja tehnyt jopa töitä.
Olen kalpea jopa kaltaisekseni. Minulla on siniset silmät ja oljenväriset hiukset. Olen 170-senttinen, eli pidempi kuin monet meistä. 127 vuotta ei ole meidän mittapuullamme paljon, joten monet ovat paljon lyhyempiä omien aikalaistensa tavoin. Nuoren ikäni vuoksi olen silti yhä hyvin ihmismäinen, eikä minun tarvitse pelätä tunnistamista.
Vanhempani luulivat, että minut murhattiin raa'asti. En olisi voinut jatkaa elämääni heidän kanssaan, sillä epäilykset olisivat heränneet viimeistään siinä vaiheessa, kun olisin nukkunut auringonnoususta auringonlaskuun - arkussa.
Asun muutamien kaltaisteni kanssa. Meidän on pysyteltävä varjoissa, jotta vihollisemme eivät löydä meitä. Vihollisilla tarkoitan laajalle levinnyttä salaseuraa, jonka tunnus koostuu V-kirjainta muistuttavasta kulmaviivaimesta (voitte arvata, mitä tämä symboloi) sekä vaarnaa symboloivasta harpista.
Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin vain ehdin. Asuinpaikkaa, nimeä tai elämää ennen ikuisuutta koskeviin kysymyksiin en vastaa.
Kommentit (220)
Onko ryhmäsi jäseniä facebookissa tai tinderissä?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:00"]Miten sinusta tuli vampyyri jos tarvitsee jonkun lumoamaan?
[/quote]
Hyvin klassinen tarina - luojani rakastui minuun. Jopa populaarikulttuurissa tämä aihe on suorastaan kliseinen, mutta näin käy monesti. Eräänä iltana vain pyysin, että hän muuttaisi minut.
Hän käski odottaa kolme kuukautta. Jokainen päivä tuntui kidutukselta. Kun aika oli kulunut, hän kysyi uudelleen - ja vastaukseni oli yhä sama. Hän joi minut kuiviin ja täytti omalla verellään. Seuraavana päivänä heräsin arkusta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:10"]Voitko juoda itsesi humalaan?
[/quote]
Juomalla hyvin alkoholipitoista verta voin tulla humalaan. Veren nauttiminen itsessäänkin tuottaa päihtymyksen tunteen, joka on vielä tavallistakin humalaa voimakkaampi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:41"]Mitä teet työksesi? Saatko siitä palkkaa?
Entäs, kun sanoit olleesi ihminen 11-vuotta(?) etkö silloin syönyt suklaata koskaan? Tai mitään herkkuja? Mitä kaipaat ihmisajastasi?
Luuletko/pelkäätkö että kaikki on vain oman pääsi luomaa fantasiaa ja oletkin "vain tavallinen Maija"
Miksi teistä puhutaan mytologiana?
[/quote]
Teen työtä kielen parissa. Tarkemmin en halua kertoa. Ihmisajastani on todella kauan, emmekä olleet erityisen varakkaita.
Mytologian maine varmaan johtuu siitä, että moni on kuullut mutta harva nähnyt. Lisäksi olemme hyvin vanhoja.
Torahampaineni ja kuolleine kehoineni? Tuskin.
[/quote]
Eli teet ihan laillista työtä josta saat palkkaa ja maksat veroja?
[/quote]
Kyllä, ihan laillista ja tavallista. Järjestelyistä en kerro tarkemmin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:12"]Onko ryhmäsi jäseniä facebookissa tai tinderissä?
[/quote]
Kyllä on (mutta minä en ole).
Joko olette muuttaneet Etelä-Amerikkaan?
Ala-asteen puukäsityön tunnilla olisin halunnut tehdä itselleni arkun, missä nukkua, koska kerrossänky oli tylsä ja olin katsonut salaa kaverilla jonkun vähän vanhemmille tarkoitetun vampyyrileffan. Opettaja ei ollut ymmärtäväinen. Eikä rehtori. Ja vanhemmatkin oli hämmentyneitä, kiusaantuneita ja hämillään kun kutsuttiin koululle asiasta keskustelemaan. Selvisin sentään ilman mitään lääkitystä tai laitoshoitoa, kiitos 80-luvun, nykyään ilmeisesti en olisi päässyt niin vähällä. Ihmisillä ei ole huumorintajua.
Hei, mielenkiintoinen aihe.
Oletko mies vai nainen? :)
Pelkäätkö vampyyrien tapaan
ristejä tai valkosipulia ja mistä
tiedät onko kukaan huomannut
ettet ole oikea ihminen? :p
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:19"]Minkä värinen asuntoauto on lempparisi? Käytätkö lippiksiä ? Mikset käytä burkhaa päivällä kulkiessanne? Katsotko koskaan Trinny& Susannah Skandinaviassa-ohjelmaa?
[/quote]
1) Ihan tavallisen valkoinen.
2) En käytä.
3) Päivällä väsyttää. Mieluummin nukun kuin haahuilen burkha päällä.
4) Taisinpa kerran katsoa. Ei kovin kiinnostava ohjelma.
Ihan mukava tietää tuo hemofilia-huudahtelu. Toimiiko myös ulkomailla, esim amsterdamissa, jossa hörhöilen paljon? Useasti olen kyllä niin sekiksissä että huudahtelujeni on tulkittu olevan milloin mitäkin. Itse asiassa hemofiliaan on kyllä muuten hoito. Vieläpä varsin yksinkertainen. No mutta onnea valitsemallesi tielle. Muista aina että veri on vettä sakeampaa niin pärjäät elämässä/kuolemassa. Ja kulje aurinkoista puolta, eikäku siis... No älä ainakaan syö keltaista lunta.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:24"]Ihan mukava tietää tuo hemofilia-huudahtelu. Toimiiko myös ulkomailla, esim amsterdamissa, jossa hörhöilen paljon? Useasti olen kyllä niin sekiksissä että huudahtelujeni on tulkittu olevan milloin mitäkin. Itse asiassa hemofiliaan on kyllä muuten hoito. Vieläpä varsin yksinkertainen. No mutta onnea valitsemallesi tielle. Muista aina että veri on vettä sakeampaa niin pärjäät elämässä/kuolemassa. Ja kulje aurinkoista puolta, eikäku siis... No älä ainakaan syö keltaista lunta.
[/quote]
Kiitos viisaasta neuvostasi. Minä kuljen pimeää puolta, kulje sinä sitä valoisaa. Tie on kuitenkin sama.
Miten olet saanut hankittua nettiliittymän ilman henkilötietoja?
No niin, selvisi jo ettet pasko. Mutta verta menee kuitenkin. Juot harvoin mutta kuitenkin juot. Litra kerralaanko se oli? Satakunta vuotta, siihen mahtuu monta litraa. Kusetko? Miten poistat siis veren muututtua energiaksesi jäljelle jääneet kuona-aineet? Vai paskotko kuitenkin? Munuaiset ainakin on jo pahassa jamassa tuosta kuonalastista. Nimimerkki: Harrastelija-Urologi
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:34"]Miten olet saanut hankittua nettiliittymän ilman henkilötietoja?
[/quote]
Nettiliittymä on lajitoverieni, joista osalla on henkilötiedot.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:35"]No niin, selvisi jo ettet pasko. Mutta verta menee kuitenkin. Juot harvoin mutta kuitenkin juot. Litra kerralaanko se oli? Satakunta vuotta, siihen mahtuu monta litraa. Kusetko? Miten poistat siis veren muututtua energiaksesi jäljelle jääneet kuona-aineet? Vai paskotko kuitenkin? Munuaiset ainakin on jo pahassa jamassa tuosta kuonalastista. Nimimerkki: Harrastelija-Urologi
[/quote]
Veri imeytyy suoraan suoniini. Munuaisillani ei ole väliä, sillä en voi kuolla, vaikka ne olisivatkin pilalla.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:55"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:44"]Mikä on koulutustasosi? [/quote] En ole kyennyt opiskelemaan, sillä mikään yliopisto ei opeta öisin. Olen kuitenkin lukenut runsaan vuosisadan aikana kirjallisuutta niin paljon, että tiedän esimerkiksi kirjallisuudesta lähes kaiken mahdollisen. Toinen aihe, johon olen suurella intohimolla perehtynyt, on psykologia.
[/quote]
Opiskeletko psykologiaa ymmärtääksesi saalisi käyttäytymistä ja saalistaaksesi tehokkaammin? Oletko käynyt avoimen yliopiston iltaluennoilla? Mikä vampyyrien kulttuurissa on white trashia?
Teko ette siis syö kiinteää ruokaa? Mitä jos "jäisit kiinni" (joutuisit tekemisiin) viranomaisten kanssa, ja kertomaan henkilötiedot?
Millainen on tavallinen päiväsi, mitä teet/-te?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:37"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 23:35"]No niin, selvisi jo ettet pasko. Mutta verta menee kuitenkin. Juot harvoin mutta kuitenkin juot. Litra kerralaanko se oli? Satakunta vuotta, siihen mahtuu monta litraa. Kusetko? Miten poistat siis veren muututtua energiaksesi jäljelle jääneet kuona-aineet? Vai paskotko kuitenkin? Munuaiset ainakin on jo pahassa jamassa tuosta kuonalastista. Nimimerkki: Harrastelija-Urologi [/quote] Veri imeytyy suoraan suoniini. Munuaisillani ei ole väliä, sillä en voi kuolla, vaikka ne olisivatkin pilalla.
[/quote]
Imeytyy toki, mutta kaikesta orgaanisesta hommelista jää palamistuotetta, vaikka et itse olisikaan kovin orgaaninen, veri sitävastoin on. Olen huolissani terveydestäsi. Itse asiassa tämä kuona-aine on voinut jo nyt saada sinut kohtuullisen harhaiseksi. "Ikuinen elämäsi" saattaa kuitenkin pahimmassa skenaariossa päättyä isoon kusi/paska posahdukseen, jollet pidä varaasi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:58"]
"11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."
Eikö pelota yhtään viimeinen tuomio?
[/quote]
Eikö tuo teidän kuvaamanne jumala vaikuta sinusta yhtään narsistiselta persoonalta?
[/quote]
Ei minusta.
[/quote]
Minä minä minä ja väärin tekijät/uskovat kärsiköön. Pelätkää minua, eläkää käskyni mukaan tai MUUTEN! Aika pelottava tyyppi uskoa.
[/quote]
Tarjoaa pelastusta. Pelastaisitko itse sellaiset jotka ei sinua millään tavalla kunnioittaisi ja sylkisivät päällesi?