Aurinko on laskenut; nousin juuri arkusta.
Suon teille nyt mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa. Pahoittelen kappalejakojen toimimattomuutta.
Olen hyvin nuori kaltaisekseni, vain 127-vuotias. Jäin tähän tilaan 15-vuotiaana. Olen kotoisin Ruotsista, jossa asuimme kunnes täytin 11 vuotta. Olen muutamia vuosia elänyt kuin ihminen ja tehnyt jopa töitä.
Olen kalpea jopa kaltaisekseni. Minulla on siniset silmät ja oljenväriset hiukset. Olen 170-senttinen, eli pidempi kuin monet meistä. 127 vuotta ei ole meidän mittapuullamme paljon, joten monet ovat paljon lyhyempiä omien aikalaistensa tavoin. Nuoren ikäni vuoksi olen silti yhä hyvin ihmismäinen, eikä minun tarvitse pelätä tunnistamista.
Vanhempani luulivat, että minut murhattiin raa'asti. En olisi voinut jatkaa elämääni heidän kanssaan, sillä epäilykset olisivat heränneet viimeistään siinä vaiheessa, kun olisin nukkunut auringonnoususta auringonlaskuun - arkussa.
Asun muutamien kaltaisteni kanssa. Meidän on pysyteltävä varjoissa, jotta vihollisemme eivät löydä meitä. Vihollisilla tarkoitan laajalle levinnyttä salaseuraa, jonka tunnus koostuu V-kirjainta muistuttavasta kulmaviivaimesta (voitte arvata, mitä tämä symboloi) sekä vaarnaa symboloivasta harpista.
Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin vain ehdin. Asuinpaikkaa, nimeä tai elämää ennen ikuisuutta koskeviin kysymyksiin en vastaa.
Kommentit (220)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 18:50"]Onko sun nimi Edward?
[/quote]
Olen nainen. Eli ei.
Mitä mieltä olet siitä että Jeesus on pelastanut meitä ihmisiä ja sinä joudut helvettiin?
Palataas vielä siihen Etelä-Amerikan matkailuun: sanoit olleesi n. 150 vuotta maisemissa ja vain yhden kesän täällä. Asuntoautoja ei taatusti ollut sata vuotta sitten.
Ja mikset matkusta vaikkapa lentorahtina sinetöidyssä arkussa?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:16"]
Palataas vielä siihen Etelä-Amerikan matkailuun: sanoit olleesi n. 150 vuotta maisemissa ja vain yhden kesän täällä. Asuntoautoja ei taatusti ollut sata vuotta sitten. Ja mikset matkusta vaikkapa lentorahtina sinetöidyssä arkussa?
[/quote]
"In Europe, wagons built to live in, rather than just to carry persons or goods, were developed in France around 1810. They were used in Britain by showmen and circus performers from the 1820s; but Romani people only began living in caravans (vardos) from about 1850.[1]"
Mitä teet työksesi? Saatko siitä palkkaa?
Entäs, kun sanoit olleesi ihminen 11-vuotta(?) etkö silloin syönyt suklaata koskaan? Tai mitään herkkuja? Mitä kaipaat ihmisajastasi?
Luuletko/pelkäätkö että kaikki on vain oman pääsi luomaa fantasiaa ja oletkin "vain tavallinen Maija"
Miksi teistä puhutaan mytologiana?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:41"]Mitä teet työksesi? Saatko siitä palkkaa?
Entäs, kun sanoit olleesi ihminen 11-vuotta(?) etkö silloin syönyt suklaata koskaan? Tai mitään herkkuja? Mitä kaipaat ihmisajastasi?
Luuletko/pelkäätkö että kaikki on vain oman pääsi luomaa fantasiaa ja oletkin "vain tavallinen Maija"
[/quote]
Teen työtä kielen parissa. Tarkemmin en halua kertoa. Ihmisajastani on todella kauan, emmekä olleet erityisen varakkaita.
Mytologian maine varmaan johtuu siitä, että moni on kuullut mutta harva nähnyt. Lisäksi olemme hyvin vanhoja.
Torahampaineni ja kuolleine kehoineni? Tuskin.
Kuinka paljon teitä on Suomessa? Kokoonnutteko koskaan yhteen ihan vaan huvin vuoksi/vertaistuen vuoksi? Jos haluan löytää minut muuttavan vampyyrin niin mistä kannattaa aloittaa etsiminen?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:41"]Mitä teet työksesi? Saatko siitä palkkaa?
[/quote]
Teen työtä kielen parissa. Tarkemmin en halua kertoa. Ihmisajastani on todella kauan, emmekä olleet erityisen varakkaita.
Mytologian maine varmaan johtuu siitä, että moni on kuullut mutta harva nähnyt. Lisäksi olemme hyvin vanhoja.
Torahampaineni ja kuolleine kehoineni? Tuskin.
[/quote]
Eli teet ihan laillista työtä josta saat palkkaa ja maksat veroja?
"11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."
Eikö pelota yhtään viimeinen tuomio?
Miten sinusta tuli vampyyri jos tarvitsee jonkun lumoamaan?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:58"]
"11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät."
[/quote]
Eikö tuo teidän kuvaamanne jumala vaikuta sinusta yhtään narsistiselta persoonalta?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:02"]
[/quote]
Eikö tuo teidän kuvaamanne jumala vaikuta sinusta yhtään narsistiselta persoonalta?
[/quote]
Ei minusta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:02"]
[/quote]
[/quote]
Ei minusta.
[/quote]
Minä minä minä ja väärin tekijät/uskovat kärsiköön. Pelätkää minua, eläkää käskyni mukaan tai MUUTEN! Aika pelottava tyyppi uskoa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:54"]Kuinka paljon teitä on Suomessa? Kokoonnutteko koskaan yhteen ihan vaan huvin vuoksi/vertaistuen vuoksi? Jos haluan löytää minut muuttavan vampyyrin niin mistä kannattaa aloittaa etsiminen?
[/quote]
Omassa ryhmässäni on kymmenisen jäsentä. Tiedän muutamia muita, suunnilleen samankokoisia ryhmittymiä, mutta heidän kanssaan emme ole liioin tekemisissä. Eteläamerikkalaiset lajitoverini voidaan laskea ehkä jopa ystäviksi.
Etsiminen kannattaa aloittaa olemalla sopivasti yöllä liikkeellä. Usein on niin, että ihminen ei huomaa, että häntä tarkkaillaan. Voit aloittaa vaikkapa puhumalla ääneen haaveistasi. Joskus sinua saatetaan kuunnella. Ainakin saatat saada unohtumattoman kokemuksen - pureman nimittäin.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:56"]Etkö kuole koskaan?
[/quote]
En, ellei joku tapa minua.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 08:20"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 07:45"]
Olet pysynyt upeasti ajan hermolla, kirjoituksestasi ja käyttämistäsi sanoista ei löydy lainkaan vanhan ajan vivahteita.
[/quote]
no onhan tuo nyt vähän ehkä vanhahtava, asiallinen tyyli. Kuka muka käyttää sanaa "liiemmälti" AVlla? Tai muitakin vastaavia. Tämä on muuten yksi AVn hienoimmsita keskusteluista, mikä johdonmukaisuus ja mielikuvitus! Toivottavasti vampyyri saapuu taas ensi yönä keskustelemaan kanssamme :D
[/quote]
Täällä minä olen. Paljon kiitoksia kauniista sanoistasi.