Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aurinko on laskenut; nousin juuri arkusta.

Vierailija
15.02.2015 |

Suon teille nyt mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa. Pahoittelen kappalejakojen toimimattomuutta.
Olen hyvin nuori kaltaisekseni, vain 127-vuotias. Jäin tähän tilaan 15-vuotiaana. Olen kotoisin Ruotsista, jossa asuimme kunnes täytin 11 vuotta. Olen muutamia vuosia elänyt kuin ihminen ja tehnyt jopa töitä.
Olen kalpea jopa kaltaisekseni. Minulla on siniset silmät ja oljenväriset hiukset. Olen 170-senttinen, eli pidempi kuin monet meistä. 127 vuotta ei ole meidän mittapuullamme paljon, joten monet ovat paljon lyhyempiä omien aikalaistensa tavoin. Nuoren ikäni vuoksi olen silti yhä hyvin ihmismäinen, eikä minun tarvitse pelätä tunnistamista.
Vanhempani luulivat, että minut murhattiin raa'asti. En olisi voinut jatkaa elämääni heidän kanssaan, sillä epäilykset olisivat heränneet viimeistään siinä vaiheessa, kun olisin nukkunut auringonnoususta auringonlaskuun - arkussa.
Asun muutamien kaltaisteni kanssa. Meidän on pysyteltävä varjoissa, jotta vihollisemme eivät löydä meitä. Vihollisilla tarkoitan laajalle levinnyttä salaseuraa, jonka tunnus koostuu V-kirjainta muistuttavasta kulmaviivaimesta (voitte arvata, mitä tämä symboloi) sekä vaarnaa symboloivasta harpista.
Vastaan kysymyksiin niin kauan kuin vain ehdin. Asuinpaikkaa, nimeä tai elämää ennen ikuisuutta koskeviin kysymyksiin en vastaa.

Kommentit (220)

Vierailija
141/220 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko hyviä imemään?

Vierailija
142/220 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/220 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kirjailija? Jos et vielä oo, niin rupea.

Vierailija
144/220 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko Kalrey Savagen, zombin?

Vierailija
145/220 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 19:05"]Miten yleensä hyökkäät epäonnisen ihmisen kimppuun (siis juomaan verta)?
[/quote]

Yleensä seuraan ihmistä esimerkiksi silloin, kun hän on ollut ravintolassa tai juomassa. Kun ihminen on jollain syrjäisellä, pimeällä kujalla, astahdan hänen taakseen ja puren kaulaan haavan. Sitten juon noin puoli litraa. Veri imeytyy omaan verenkiertooni, ja ihmisverta juotuani piirteeni ihmistyvät hieman. Pyrin aina valitsemaan ihmisen, joka on niin päihtynyt, ettei muista puremasta mitään. Humalaisen veri on ainoa tapani nauttia alkoholia, joten käytän sen mieluusti. Tämä on paras tapa sekä minulle että ihmiselle.
Alkuaikoina verenhimoni oli niin kova, että käyttäydyin petomaisesti enkä jättänyt ketään henkiin.
[/quote]

Nyt ei mene läpi, raskaasti humaltuneen veressä ei ole alkoholia kuin pari promillea - vrt. kaljaan jossa on 0.004% alkoholia.

Eli tuosta verestä ei alkoholia tule nauttineeksi käytännössä yhtään.

Vierailija
146/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 20:28"]Tunnetko muuta ns. "henkimaailmaa"? Osaatko sanoa, kuka istui sängylläni tänään? Tunsin jonkun istahtavan ja liikehtivän hieman, kun itse köllöttelin sängyllä. Se ei ollut kumpikaan kissoistamme.

Sitten toisaalta kysyisin, että mitä ajattelet ihmisistä nyt jälkikäteen? Tai kun et enää itse varsinaisesti ole sellainen? Ovatko he sinulle vain ravinnonlähde? Säälitkö heitä koskaan, niin ettet voisikaan sen takia juoda?
[/quote]

En osaa sanoa. En ole meedio tai okkultisti, tiedän henkimaailman asioista hyvin vähän.
Tämä ei ole kovin yleinen ajattelutapa, mutta minä kunnioitan ihmisiä. Ja myös tavallaan kadehdin. Vaikka minut muutettiin omasta tahdostani, olen monesti ajatellut, millaista elämäni olisi ollut, jos olisin valinnut toisin. Ikuinen elämä ei tule ilmaiseksi. Inhimilliset tunteet katoavat, jopa ulkoiset piirteet muuttuvat petomaisiksi, auringonvalon tuntu iholla on pelkkä muisto. Ihmiset ovat saaneet aikaan suuria, hienoja asioita. Kaltaiseni tyytyvät pysymään piilossa ja näkymättömissä. Sääliä en tunne, sillä loppujen lopuksi se on hyvin alentuva tuntemus. Sataan vuoteen kukaan ei ole kuollut minun takiani, joten en tunne myöskään syyllisyyttä. Eivät leijonatkaan sääli lampaita, mutta tappavat ne nopeasti. Minä en tapa, mutta pyrin aina niin kivuttomaan puremiseen kuin mahdollista.

Vierailija
147/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hyvää pitsapohjan reseptiä? 

Vierailija
148/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaako sua vitsi:

Vampyyri meni ravintolaan ja kysyi tarjoilijalta "Saisinko litran kokista?"

Vierailija
149/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Ehkä meillä ihmisillä on hassu tapa laskea kaikki yliluonnolliseen viittaava yhteen, ihan niin kuin ne liittyisivät toisiinsa. Siksi kysyin sinulta.

-44-

Vierailija
150/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teitä voisi tavata? Kuoletteko koskaan? Miten?

Haluaisin olla tuollainen itsekin. Voisitko auttaa?

Vierailija
151/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:56"]

Onks Stubb teikäläisiä?

[/quote]

Jos on, niin elää varmaan hyeenan verellä (ei AP)

Vierailija
152/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:28"]Olisko hyvää pitsapohjan reseptiä? 
[/quote]

En ole koskaan syönyt pitsaa. En tiedä.

Vierailija
153/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:30"]Naurattaako sua vitsi:

Vampyyri meni ravintolaan ja kysyi tarjoilijalta "Saisinko litran kokista?"
[/quote]

Vähän hymyilin.

Vierailija
154/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö treffeille?

Vierailija
155/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on koulutustasosi?

Vierailija
156/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:33"]

Oletko koskaan paskonut lavuaariin? Ja jos et niin miksi, etkö uskalla?

Ja kuinka usein teikäläiset paskoo?

t:ammattipaskoja

[/quote]

Mä repesin tälle aivan totaalisesti :D Didn´t see that coming... :D

Vierailija
157/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksääny oikeesti vamppyyri vai onkos tää joku vitun pila????

T. Wt-crocksijalka lähiöstä

Vierailija
158/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:34"]Miten teitä voisi tavata? Kuoletteko koskaan? Miten?

Haluaisin olla tuollainen itsekin. Voisitko auttaa?
[/quote]

En ainakaan itse mielelläni tapaa ihmisiä. Jotkut osoittautuvat pettureiksi ja työntävät vaarnan sydämeen ennen kuin ehtii sanaakaan sanoa.
Vaarna sydämeen, veren valuttaminen, pään irti repiminen ja polttaminen ovat ainoita keinoja tappaa kaltaiseni. Ja toki päivänvaloon vieminen myös. Keskiaikaiset demonologiaoppaat ovat täynnä erilaisia variaatioita.
En voi enkä halua. Pidä ihmiselämääsi arvossa - se, että voit kylpeä auringossa ja tuntea elämän virtaavan itsessäsi on tuhat kertaa arvokkaampaa kuin ikuinen elämä. Usko minua.

Vierailija
159/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä auringonvalossa tapahtuu teille?

Vierailija
160/220 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:44"]Lähdetkö treffeille?
[/quote]

En. Minulla on kumppani.