Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi tuntuu kiihottavammalta ilman ehkäisyä, miksi?

Vierailija
15.02.2015 |

Olen siis mies ja "ongelmana" on se, että mielestäni seksi tuntuu kaikkein parhaimmalta silloin, kun käytössä ei ole mitään ehkäisymenetelmää. Sisään laskeminen on oikeastaan homman kiihottavin osuus kun tiedän siimahäntien lentävän sisään

Ehkäisyttä rakasteleminen olisi tässä tilanteessa kuitenkin todella typerää, koska olen sinkku ja lapsi ei ole tervetullut jos oikeata ei ole löytynyt. Naisia ei asia ihme kyllä kummemmin tunnu haittaavan vaikka hehän minun paljaalla vetelystä tulevat paksuksi pahimmassa tapauksessa.

Kaiketi tässä on joku psykologinen juttu takana, kertokaapa mahdollisia syitä!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näitä seksijuttuja voi aloittaa seksiosiossa? 

Vierailija
22/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:47"]

Siis tarkoitat ilman kumia? Vai latistaako intoa, jos naisella on pillerit.

Mun mielestä seksi on kyllä ollut kivointa silloin, kun on ollut tarkoitus, että tuun raskaaksi. On kyllä tärpännyt aina nopeasti, muuten varmaan into vähenisi nopeasti. Ja tietysti, että on ollut molemminpuolinen halu raskauteen.

[/quote]

Pillerit voi latistaa naisen intoa seksiin ylipäänsä. Tosi monella pillerit onkin supertehokas ehkäisy, kun ei tee seksiä mieli lainkaan. Pillerit saattaa kuivattaa myös limakalvoja, joten ilman on liukkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUUGELIS BUUGELIS KYLLÄ NÄIN ON !  JÄNNITYS KASVAA JA KLIIMAXIN JÄLKEEN  ON RENTO OLO MOLEMMILLA JA JUTELLAAN AKTISTA MITEN TUNSI KUN LÄMMIN LASTI ROISKITTIIN VITTUNI SEINILLE ASTI !  KIITOS  &  ANTEEKSI !  :)

Vierailija
24/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:20"]

Olen siis mies ja "ongelmana" on se, että mielestäni seksi tuntuu kaikkein parhaimmalta silloin, kun käytössä ei ole mitään ehkäisymenetelmää. Sisään laskeminen on oikeastaan homman kiihottavin osuus kun tiedän siimahäntien lentävän sisään

Ehkäisyttä rakasteleminen olisi tässä tilanteessa kuitenkin todella typerää, koska olen sinkku ja lapsi ei ole tervetullut jos oikeata ei ole löytynyt. Naisia ei asia ihme kyllä kummemmin tunnu haittaavan vaikka hehän minun paljaalla vetelystä tulevat paksuksi pahimmassa tapauksessa.

Kaiketi tässä on joku psykologinen juttu takana, kertokaapa mahdollisia syitä!

[/quote]

alkukantaisen kiihottavaa. mies tietää että nainen on antanut hänen tulla sisäänsä ilman kumia, eli niin hyvä mies että kelpaisi siittäjäksi. tekee miehen itsetunnolle alitajuntaisesti helvetin hyvää... ja ihanaa laueta kiimaisen kosteaan himokkaaseen vittuun... 

t. mies 

[/quote] Ap- itsellä ainakin jännitys on se joka kiihottaa. Tuntuu makeelta rauhallisesti naida liukasta pillua ja samalla tuntea miten jokasella työnnöllä paine kasvaa munassa, ennen kun alkaa sykkimään siimahäntöjä pillun perukoille. Rauhassa odottaa ennen kuin kalu pehmenee ja vetää ulos..

[/quote]

Siinä pari naistakin kuumottavaa kuvausta. Haluaisin tehdä näin nimen omaan jossain pelkissä panosuhteissa/yhden yön jutuissa, mutta en tietenkään tee järkevänä ihmisenä. Jokin täysin ehkäisyttä panemisessa kiihottaa erityisesti, kiiman hetkellä jopa ajatus paksuksi pamahtamisesta. Mutta siis vain ajatus.

Outo on ihmismieli.

(Ennen kuin joku älähtää, mulla ei ole vahinkolapsia tai liutaa eri isille tms, yksi aviolapsi.)

Vierailija
25/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin naisena kiihottaa ajatus miehen laukeamisesta sisälleni ja nimenomaan ilman kumia.

Vierailija
26/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:22"]

No ihmisen tarkoitus on lisääntyä. Ehkä se on joku alkukantainen juttu.

[/quote] Ap- näin olen itsekkin asiaa pähkäillyt, pitäisikö vain pariutua ja alkaa tehä muksuja. Toissa viikonloppuna raahasin baarista naisen himaani, nainen ei syönnyt pillereitä, enkä halunnut kortsua käytää tietenkään. Panin kolmesti muijaa ihan kiihkossa ja ruikin sisään. Pistää vaan miettimään koska alkaa pullataikina kohoomaan. 

[/quote]

Olet keskenkasvuinen kakara. Sinusta ei ole isäksi, koska isyys ei lopu siittämiseen.

[/quote]

Joo, ei sen keskenkasvuisempi kuin ne lyylitkään jotka ottaa satsit sisään baaripanolta ja usein haluavatkin tulla raskaaksi. Ainakin 5500 lasta syntyy Suomessa vuosittain samantyylisen skenaarion seurauksena ja sitten on niitä ainakin saman verran jotka ei sattumalta satu tulemaan raskaaksi. Hyvää äitimatskuako?

Vierailija
27/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suhde varatun miehen kanssa,ja se luulee että käytän pillereitä. Mut enpäs käytä..

Vierailija
28/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 18:47"]

Siis tarkoitat ilman kumia? Vai latistaako intoa, jos naisella on pillerit.

Mun mielestä seksi on kyllä ollut kivointa silloin, kun on ollut tarkoitus, että tuun raskaaksi. On kyllä tärpännyt aina nopeasti, muuten varmaan into vähenisi nopeasti. Ja tietysti, että on ollut molemminpuolinen halu raskauteen.

[/quote]

Tyypillinen av-lahna. Jalat laitetaan kiinni heti, kun kersa on saatu alulle.

Vierailija
29/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka väärin hankkiutua raskaaksi miehelle josta pitää ja tietää et lapsella on ainakin taloudellisesti turvattu tulevaisuus?

Vierailija
30/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole väärin! Toivottavasti saat tyttären,niin se voi jatkaa viitoittamallasi tiellä!!!

Vierailija
31/36 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että meillä varatuillakin miehillä on kysyntää

Vierailija
32/36 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää mitä vanhempasi ajattelee lapsenlapsestaan ja varsinkin sinusta? Ovat taatusti ylpeitä? Ja ennen kun kukaan hermostuu,niin kerron olevani nainen 32 raskaana ja yötöissä.

Vierailija
33/36 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako kukaan vastata, että miksi taudit leviää ja tulevaisuudessa keskimääräinen ÄO tulee tippumaan? Vinkkinä mainittakoon, että vastaus on "piilotettu" tähän ketjuun.

-Niksu

Vierailija
34/36 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ajattelen samoin kuin aloittaja siitä, että seksi tuntuu kaikkein parhaimmalta silloin kun ehkäisy on täysin poissa pelistä. Kai se lisää sitä antautumisen määrää eli on psykologinen ja primitiivinen juttu. Ja ajatus siitä, että tässä on ikään kuin perimmäisestä tehtävästä kyse on jotenkin herkullinen. Että voisin raskautua, mutta "saa nyt nähdä". Se, että estää tätä perimmäistä tehtävää edes kierukalla saattaa tavallaan himmentää kokemusta hieman (mutta vain hieman). Tässä varmaan vaikuttaa sekin, että mun mies on aina hokenut haluavansa lapsia kanssani. Jos ois joku lapsikammoinen mies niin en ehkä olis yhtä luottavainen ja nauttiva.

Vierailija
35/36 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minälin haluan mieluummin paljaana mutta omalta mieheltä.

Kaksi syytä:

1. Olen aina kiihottuneena hyvin kostea ja haluan että mies tuntee sen ja ihastelee hyvää keliä.

2. Haluan lopussa pursua ja valua miehen nestettä, se on ihanaa.

Sinänsä en moiti kumia oman tuntemukseni takia muuten, kyllä se liukkaassa luistaa ja muuta, mutta nuo kaksi asiaa ovat tärkeitä

Vierailija
36/36 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisenakin kiihottavalta tuntui olla täysin ilman ehkäisyä, varmaan jokin alkukantainen suojattomuus ja luonnon armoilla olemisen tunne. Sääli ettei vakituisessa suhteessakaan olla voitu tätä kovin pitkiä aikoja harrastaa, koska oon tullut raskaaksi aina melko heti kun on niin toivottu. Tosin sekin miten nopeasti on onnistunut minut raskaaksi samaan on tuntunut olevan miehelle tärkeää ja kiihottavaa (ihan kun olisi pelkästään hänestä kiinni, mutta pitäköön ilonsa ;) )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi