Millainen seksi on ollut mielestäsi parasta ja kenen kanssa?
Mulla mun tämänhetkinen ihastukseni, ehdottomasti paras. Tunne häntä kohtaan on niin voimakas, hän on niin syöltävän ihana. Seksi on rajua. Hän läpsii ja repii, puristaa kovaa, puree. Se on taivaallista. Saan orkkuja toisensa jälkeen. Molemmat ollaan ihan märkiä hiestä, silti ei malteta lopettaa. Välillä hän työntää sormia sisääni, välillä vaan painitaan. Niin ihanaa, voi apua.
Kommentit (17)
Exäni oli monipuolinen, taitava ja pystyvä rakastaja, mutta valitettavasti nämä taidot eivät riittäneet pitämään avioliittoamme elossa. Tämä asia onkin ainoa, jossa nyxäni ei pärjää exälle.
että vaikka en ole koskaan mitenkään erityisesti pihtaillut seksinmäärässä/kumppanien määrässä, ei seksielämäni ole ollut pullollaan mitään ihan järisyttäviä kokemuksia.
Hyvä seksi on ollut aina lähinnä parisuhteen alussa, sekä irtisuhteissa. Pidemmässä parisuhteessa seksi on tylsistynyt, himo ehkä laantunut..
Parasta seksiä taisi olla erään täysluuserikundin kanssa, joka ei erityisemmin osoittanut kiinnostusta mua kohtaan, eikä ylipäätään seksiä kohtaan. kun siltä sitten harvoin seksiä sain, niin se oli orkun paikka joka kerta. _Ihan_ joka kerta tulin, ja mielettömän nopeesti, kai sit jotenkin osui tavarat kohdilleen.
Himoa on ollut eniten varmaan muutama viikko sitten kun kännipäissäni touhustin työkaverin kanssa, vaikkei koskaan sänkyyn asti päästykään, en muista milloin oisin halunnut jotain ihmistä niin totaalisen hirveästi.
Nyt eronneena pitkästä suhteesta odotan innolla uusia yhden yön juttuja ja sitä että saa sängyssä taas revitellä oikein olan takaa. Avioliitossa ei miehen kanssa halut kohdanneet, tai mies ei mua tainnut haluta kun haki seksinsä muualta. 11 vuotta yhdessä sinniteltiin enkä voi sanoa koskaan nauttineeni seksistä hänen kanssaan. Mutta avioliitto olikin paljon muuta kuin pelkkää seksiä.
Mä en muuten koskaan ole sisäistänyt ajatusta siitä että jos nainen tahtoo, sen pitää pihdata. Jos mä haluan jotain miestä, sen sille kerron kylä.
törmäsin baarissa hyvännäköseen mieheen, lähdettiin melkein samalta istumalta vessan puolelle, aivan mieletön mies oli kyllä. Myöhemmin illalla toistettiin tekoset vielä puistossa.
Törmäsin tyyppiin muutama kuukausi sen jälkeen ja hommikshan se meni silloinkin, mies silloin mainitsi käyttäneensä meikäläistä mielikuvaharjoitteissa ja samaa tein minäkin, teen muuten vieläkin jos omaa kivaa pidän :D
Siis ihan mahtavaa seksiä ja aivan ihana mies. Sillä oli tyttöystäväkin, onnentyttö ku saa tommosen kotiin joka ilta :)
On mullakin nyt ihana mies ja hyvää seksiä, eritavalla toki.
Tavattiin päivää ennen rannalla, seuraavana iltana syömään ja sieltä sitten jonkun tuntemattoman veneeseen ja hän oli kyllä mieletön tapaus. Vieläkin kaipaan :( Hän sai sellaisia orkkuja, etten ole koskaan kohdannut samanlaista, pää pyöri puolelta toiselle ja sanoi jälkeenpäin, ettei muista koko hommasta oikein mitään. Otti loman jälkeen yhteyttä ja tarjosi lomamatkaa hänen silloiseen kotimaahansa Aasiaan, mutta perhe-elämä vei voiton sillä kertaa.
T: mies
mielellään mielisairaalassa mielettömän mielitietyn mieliksi!
ehdottomasti mies jolla oli aika hyvä varustus. Se oli ensimmäinen plussa. sen lisäksi osasi liikkua tosi hyvin, En tiedä onko mitään tekemistä asian kanssa, että kyseinen mies osaa tanssia, joten lantio liikkuu aika kivasti sängyssäkin. Intohimoa meidän välillä oli tosi paljon, se ei sinäänsä ole miehestä kiinni, sillä jonkun kanssa sitä vain on ja jonkun kanssa ei. Toiselle naiselle se intohimo löytyy jonkin toisen kanssa. Komea, urheilullinen, tämä mies on myös. Pitää huolen sängyssä, että myös minä saan tyydytyksen. Ei ole mikään muutaman minuutin mies vaan seksi kestää mukavan kauan hänen kanssaan. Ottaa ohjat sängyssä, asennot vaihtuu ja uutta tulee usein.
Ja tämä mies on onnekseni myös kanssani naimisissa!
oli paras ikinä. Vehje nyt ei ollut suurin kohdalle osunut, mutta hyvää keskikokoa. Muuten taidot aivan omaa luokkaansa. Vahinko vaan, että niistä pääsi nauttimaan muutkin naiset.
Suuseksi! Olemme seksin suhteen aika estottomia ja nautimme molemmat suuseksistä todella paljon. Mikä ihaninta, niin naisystävälleni se on automaatio. Hän ottaa minulta omasta aloitteestaan suihin ja saan tulla suuhun ja hän nielee sen hyvin mielellään.
Minä taas nuolen hänen pimpsaa ja voimakas orgasmi on taattu. Tykkään myös välillä panna ja sitten jatkaa nuolemista. Olen myös nuollut uuden orgasmin heti pimpsaan laukeamisen jälkeen. Juu, luit oikein! Ei se ole mikää ällö juttu! Sitä voi kielellä lipoa vain emättimen aukon yläpuolelta. Olen nuollut myös välilihaa.
Paras seksikertani oli viimeviikonloppuna. Kaksi ja puolivuotta seurusteltu. Mentiin siis ihan kuin teinit baariin ja kotiin tullessamme pikkupäissämme harrastettiin estotonta seksiä kuin teinit ja ei muuten säästelty. Jälkeenpäin mietittynä sen anaalin kokeilun olisi voinut jättää toiselle kerralle koska siemenesteet peräsuolessa tuntuu kuin ripuli tekisi tuloaan.
Parasta seksiä ollut todella kauniin Venäläisen neidon kanssa. On vähän vieläkin ikävä.
Kiihkeät pyllypanot Virpin kanssa
Kyllä parasta seksiä on ollut oman vaimoni kanssa. Jokainen seksikerta on ollut ihana.
Toiseen ketjuun jo kirjottelin, mutta näin meillä ja tykkään ihan hulluna...
Markon kanssa niin että hän makaa ihan kiinni, suudellaan, näkee silmistä miten hän nauttii ja hän näkee saman minusta. Pientä, lyhyttä nopeaa liikettä lantiot yhdessä lyhyissä sarjoissa, pidetään pieni tauko ja taas uudestaan kiihdytetään. Tulee tavallaan monta loppukiihdytystä ja minulle saattaa tulla useita ihania orgasmeja. Hän sanoo että nauttii siitä kun käy monta kertaa ihan lähellä syöksyä, ja taas uudestaan niin kauan, ettei hänkään enää malta ja vie nautintonsa loppuun asti... Joka kerta niin ihanaa.
Hyvännäköisen miehen kanssa. Oli kemiaa ja halusin tuota miestä. Jos on rumempi mies, ihan sama minkälaista seksi on, jos en halua häntä, ei seksikään tunnu miltään.
Noin viikko sitten oman ukon kanssa. Painoi mut patjaan, naulitsi ranteet pään yläpuolelle ja käski levittää haarat niin levälleen kuin mahdollista. Levitin, ja ensin mies liu'utti kullinnuppia vaossa ja rupesi sitten dippailemaan sisään pikkuhiljaa, työnsi pari senttiä sisään, vähän enemmän, vähän vähemmän. Osui kaikkiin noihin toosan herkkiin ulkokappaleisiin. Vikisin kuin eläin.
Lopulta käänsi mut ympäri ja siinä olin, perse pystyssä ja naama patjassa, ja kiskas mua oikeen kunnolla.
Paljon hyviä muistoja on myös exästä joka olis nuollut piparia vaikka maailman tappiin. Siitä saa joku muu vielä hyvän miehen.
Itse en tajua tota läpsimistä, mutta makuasioita :)