Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi tuntuu kiihottavammalta ilman ehkäisyä, miksi?

Vierailija
15.02.2015 |

Olen siis mies ja "ongelmana" on se, että mielestäni seksi tuntuu kaikkein parhaimmalta silloin, kun käytössä ei ole mitään ehkäisymenetelmää. Sisään laskeminen on oikeastaan homman kiihottavin osuus kun tiedän siimahäntien lentävän sisään

Ehkäisyttä rakasteleminen olisi tässä tilanteessa kuitenkin todella typerää, koska olen sinkku ja lapsi ei ole tervetullut jos oikeata ei ole löytynyt. Naisia ei asia ihme kyllä kummemmin tunnu haittaavan vaikka hehän minun paljaalla vetelystä tulevat paksuksi pahimmassa tapauksessa.

Kaiketi tässä on joku psykologinen juttu takana, kertokaapa mahdollisia syitä!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Vierailija
2/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on vain sellainen fetissi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmisen tarkoitus on lisääntyä. Ehkä se on joku alkukantainen juttu.

Vierailija
4/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:22"]

[/quote] Ap- näin olen itsekkin asiaa pähkäillyt, pitäisikö vain pariutua ja alkaa tehä muksuja. Toissa viikonloppuna raahasin baarista naisen himaani, nainen ei syönnyt pillereitä, enkä halunnut kortsua käytää tietenkään. Panin kolmesti muijaa ihan kiihkossa ja ruikin sisään. Pistää vaan miettimään koska alkaa pullataikina kohoomaan. 

Vierailija
5/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:41"]

[/quote] Ap- näin olen itsekkin asiaa pähkäillyt, pitäisikö vain pariutua ja alkaa tehä muksuja. Toissa viikonloppuna raahasin baarista naisen himaani, nainen ei syönnyt pillereitä, enkä halunnut kortsua käytää tietenkään. Panin kolmesti muijaa ihan kiihkossa ja ruikin sisään. Pistää vaan miettimään koska alkaa pullataikina kohoomaan. 

[/quote]

Olet keskenkasvuinen kakara. Sinusta ei ole isäksi, koska isyys ei lopu siittämiseen.

Vierailija
6/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:53"]

[/quote]

Olet keskenkasvuinen kakara. Sinusta ei ole isäksi, koska isyys ei lopu siittämiseen.

[/quote] Olenko väittänyt niin? Kysymys ei ollut isyydestä tässä jos luit kysymyksen!

Vierailija
7/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi tulla kalliiksi. Ei ehkä hirveästi motivoi tulevaisuudessa, jos olet vaikka viiden lapsen etäisä ja ruokkojen jälkeen kituuttelet minimitoimeentulolla.

Vierailija
8/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se jännitys mikä kiihottaa. Mutta don't worry, kyllä se jälkikäteen kaduttaa, jos lapsesi äidiksi osuva tuikituntematon nainen osoittautuu idiootiksi. Sen kanssa sun on sitten tehtävä yhteistyötä parikymmentä vuotta.

Vierailija
9/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:20"]

Olen siis mies ja "ongelmana" on se, että mielestäni seksi tuntuu kaikkein parhaimmalta silloin, kun käytössä ei ole mitään ehkäisymenetelmää. Sisään laskeminen on oikeastaan homman kiihottavin osuus kun tiedän siimahäntien lentävän sisään

Ehkäisyttä rakasteleminen olisi tässä tilanteessa kuitenkin todella typerää, koska olen sinkku ja lapsi ei ole tervetullut jos oikeata ei ole löytynyt. Naisia ei asia ihme kyllä kummemmin tunnu haittaavan vaikka hehän minun paljaalla vetelystä tulevat paksuksi pahimmassa tapauksessa.

[/quote]

alkukantaisen kiihottavaa. mies tietää että nainen on antanut hänen tulla sisäänsä ilman kumia, eli niin hyvä mies että kelpaisi siittäjäksi. tekee miehen itsetunnolle alitajuntaisesti helvetin hyvää... ja ihanaa laueta kiimaisen kosteaan himokkaaseen vittuun... 

t. mies 

Vierailija
10/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näin naisena tuosta "siementen laukomisesta" tiedä mitään, mutta kyllähän seksi tuntuu paremmalle ilman kumia. Tosin en lähtisi pelaamaan venäläistä rulettia tuntemattomien kanssa, lapsi tai taudit eivät kumpikaan kuulu suunnitelmiini. Parisuhteessa ehkäisy on vaikeampaa, mutta näin sinkkuna on yksi varma keino: jalat yhteen.

Vierailija
11/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaisi harrastaa seksiä vasta, kun aivokapasiteettisi on riittävän kehittynyt. Jos se koskaan on. Onnea sukupuolitaudeistasi.

Vierailija
12/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt kiihottavaa, tietenkin. Sehän on se luonnollisin tapa olla yhdynnässä, ilman mitään kumia välissä tai hormoneja sekoittamassa luonnollista hormonitoimintaa. Onneksi iso osa ihmisistä ymmärtää, että vaikka se on kiihottavinta, niin ehkäisyä kannattaa käyttää aina, jos ei ole tarkoituksellisissa lapsentekopuuhissa.

Vierailija
13/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on se tietoisuus siitä että mälli on kohta naisen uumenissa. Nainen on siinä tilanteessa miehen haltuunottama täysin, eikä voi muuta kuin ottaa tavaran sisäänsä.

Alkukantaista, eikö totta? Mutta niin kiihottavaa..

Vierailija
14/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden idioottien äpärälapsia sitten höösätään ja yhyeiskunta elättää pahimmillaan koko loppuelämän jos vielä se kohdun kantaja on yhtä tyhmä! Voi saatanan saatana! Naikaa mutta kantakaa sitten vastuu! Kuinka monta heitteillä olevaa lasta Suomesta nytkin löytyy!

Vierailija
15/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitat ilman kumia? Vai latistaako intoa, jos naisella on pillerit.

Mun mielestä seksi on kyllä ollut kivointa silloin, kun on ollut tarkoitus, että tuun raskaaksi. On kyllä tärpännyt aina nopeasti, muuten varmaan into vähenisi nopeasti. Ja tietysti, että on ollut molemminpuolinen halu raskauteen.

Vierailija
16/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on riskit mukana. Elän jatkuvasti riskillä, elämä olisi muuten tylsää. Tiedät, ettei saisi tehdä mutta teet kuitenkin. Kondomi vie tunnon munasta.

Vierailija
17/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksijutut kuuluvat seksi-osioon.
Oppikaa jo!

Vierailija
18/36 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:55"]

Se on se jännitys mikä kiihottaa. Mutta don't worry, kyllä se jälkikäteen kaduttaa, jos lapsesi äidiksi osuva tuikituntematon nainen osoittautuu idiootiksi. Sen kanssa sun on sitten tehtävä yhteistyötä parikymmentä vuotta.

[/quote]

Ai nainen on idiootti, mikä sinä sitten olet? Sinähän tässä olet idiootti, kun tuollaista harrastat. Ota huomioon että sulla voi olla monta lasta eri naisten kanssa ennen kuin asia selviää sinulle. Typerys.

Vierailija
19/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 16:20"]

[/quote]

alkukantaisen kiihottavaa. mies tietää että nainen on antanut hänen tulla sisäänsä ilman kumia, eli niin hyvä mies että kelpaisi siittäjäksi. tekee miehen itsetunnolle alitajuntaisesti helvetin hyvää... ja ihanaa laueta kiimaisen kosteaan himokkaaseen vittuun... 

t. mies 

[/quote] Ap- itsellä ainakin jännitys on se joka kiihottaa. Tuntuu makeelta rauhallisesti naida liukasta pillua ja samalla tuntea miten jokasella työnnöllä paine kasvaa munassa, ennen kun alkaa sykkimään siimahäntöjä pillun perukoille. Rauhassa odottaa ennen kuin kalu pehmenee ja vetää ulos..

Vierailija
20/36 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nainen mutta minustakin seksi on kiihottavinta ilman ehkäisyä. Mennäänkin siksi alku ilman ja lopussa kortsulla. Ei tunnu muuten läheskään yhtä hyvältä ja kiihottavalta kumin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi