Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasta tapaamani mies teki yhdyssanavirheen viestissään -- ei kiinnosta enää

Vierailija
14.02.2015 |

En voi tälle mitään, mutta oikeinkirjoitusvirheet ovat minulle aivan totaalinen turn off. Eri asia jonkin vaikean sanan kohdalla, mutta jos kirjoittaa erikseen ''viikonloppu suunnitelmat'', en kykene kiinnostumaan. 

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti voin myöntää olevani samanlainen kuin ap. Ellei hallitse oikein kirjoitus taitoa, alkaa ärsyttää ajastaan kovin.

Vierailija
102/105 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet noin nuori ja tietämätön varmasti yhdistät sinua miellyttävät asiat aina positiivisiin mielikuviin. Sinusta se on älykkyyttä vaikka se voi kertoa ylikriittisyydestä. Itse on todella huono yhdyssanoissa mutta se tarkoittaa vain ja ainastaan sitä että luonnostaan en ole äidinkielessä parhain tia mahtavin ja en ole myöskään kokenut asiaa itselleni tärkeäksi joten en ole sitä harjoittanut. Nuoren ikäsi vuoksi et osaa ymmärtää tai halua hyväksyä ihmisten erilaisuutta ja kumppaniksi haluat jonkun joka on sinun kanssasi samanlainen tai ainakin samaa mieltä.

Minä haluan aina miettiä asioille syytä, selitystä, tarkoitusta ja vaihtoehtoista ratkaisua kun taas poikaystäväni ei. Hänelle riittää että maailma pyörii ja sillä sipuli. Silmissäsi en ole älykkö koska en ole kiinnostunut äidinkielestä, ja teet tämän päätöksen vain yhdellä arviointitavalla, taidatko sittenkään tietää mitä muuta tapaa maailman pyöriä kuin sinun näkökulmasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on maailman totuus selvinnyt. Kaiken ja ainoan älykkyyden mittari on äidinkielentaito. Kiitos sinä nuori lukiolainen selvitit sen mihin ei tohtorit eikä mitkään tietäjät ole kyenneet. Olet niin fiksu ja selkeästi todella älykäs kun mielestäsi yhdellä taidolla voidaan määrittää koko yhdyskunnan arvoasteikko. Mitä sinä vielä lukiossa teet äkkiä nyt sitä väitöskirjaa tekämään!! Muistathan näyttää koulussakin tämän keskustelun näin takaat vierellesi vain yhtä alykkäitä ihmisiä kuin sinä. Jäät yksin koska kukaan ei siedä sinunlaista ihmistä mutta sehän ei haittaa koska ''minä minä minä minä minä :)''

Vierailija
104/105 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 11:42"]

Nyt on maailman totuus selvinnyt. Kaiken ja ainoan älykkyyden mittari on äidinkielentaito. Kiitos sinä nuori lukiolainen selvitit sen mihin ei tohtorit eikä mitkään tietäjät ole kyenneet. Olet niin fiksu ja selkeästi todella älykäs kun mielestäsi yhdellä taidolla voidaan määrittää koko yhdyskunnan arvoasteikko. Mitä sinä vielä lukiossa teet äkkiä nyt sitä väitöskirjaa tekämään!! Muistathan näyttää koulussakin tämän keskustelun näin takaat vierellesi vain yhtä alykkäitä ihmisiä kuin sinä. Jäät yksin koska kukaan ei siedä sinunlaista ihmistä mutta sehän ei haittaa koska ''minä minä minä minä minä :)''

[/quote]

Sinunkin kannattaisi harjoitella kirjoittamista. Pilkkujen puute tekee vastauksesi lukemisen todella raskaaksi.

Vierailija
105/105 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia osaa oikeinkirjoituksen, mutta tää mun android-tabletti ei. Lumiassa jää sanat muistiin, mutta tää ryökäle ei niitä toistekaan tunnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi