Mies, mikä on kuuminta mitä nainen voi esileikissä tehdä?
Kommentit (92)
Työntää anukseen suklaapatukan ja syöttää naaman päällä istuen suklaapatukkaa.
Mahtava tunne.
Kyllä ihanaa on kun nainen nuolettaa pillun.
Muistan vieläkin kun eka kerran kaksi tyttöä laittoivat muthaisteleen pikkuhusunsa.
Oltiin mun autolla juhlimassa, takasin tullessa kun en uskaltanut tehdä aloitetta tytöt tekivät aloitteen.
Mentiin toisen tytön isän mökille, sain eka kerran tutustua pimppiin ja sen makuun.
Eka siemenet multa runkattiin.
Itsevarmana itsensä koskettelu on aina kuumaa. Samoin suora puhe: Haluatko kokeilla kuinka märkänä olen? Jne.
Nainen odottaa sängyllä toinen käsi jalkojen välissä ja toinen hyväilee rintaa. Aah!
Vierailija kirjoitti:
Nainen kasvojen päällä nuoltavana on tosi kiihottavaa minusta. Siinä on jotakin ihanaa kun orgasmi tulee. Kunnollinen penishieronta öljyllä tms hyvin liukastettuna ja oikein tehtynä on myös mahtavaa saada. Sitten yhdyntä tuntuu vielä tavallistakin paremmalle. Kokeilkaa
Ja tämä on ihan huippua seksiä sellaisenaankin. Idea on, että hieronnassa etsitään vauhti jolla iso O lähestyy hitaasti, mutta varmasti ja hieroja ei mitenkään nopeuta ja auta hierottavaa kynnyksen yli, vaan antaa lähestyvän laukeamisen kasvaa minuutteja. Kun se viimein tulee, niin se sitten tuleekin niin että tuntuu vielä päivää myöhemminkin. Ihan parasta ja hierottavan sätkimisen, nykimisen ja sykkimisen katsominen on niin kiihottavaa sekin.
Ihaninta, kun vaimo työntää paljaan pyllynsä tyynylle naaman kiinni ja herättää hellästi hyräillen.
Arvaatte mihin johtaa.
Se kun nainen tekee halukkaana aloitteen. Harvoin sitä ainakin mulle tapahtuu. Exsiä molemmat jotka ovat sellaista tehneet. Ensimmäinen sai sanottua että haluttaisi sänkyyn silleen. Ei tainut olla helppoa hänellekkään kun punastui niin tehokkaasti. Naitiin tietenkin kun halusi.
Toinen oli ylläri kaikin puolin. Nainen otti ja veti housuni alas. Oltiin vähän maistissa ja kesken lauantai iltapäivää hän kävi himona kiinni. Mä olin niin yllättynyt että yleensä aina valmis otti hetken jäykistyä tilanteen tasolle. Hetki oli siis sekuntteja ja nainen kyllä osasi miten jäykistää.
Tämä viimeisin ex on niin ammattilainen kuin voi olla ilman että ottaa jo maksua. Kehuisin häntä selvänäkin. Laitetaan nyt vielä oma kehu haisemaan. Yhdessä oltiin noin 10 vuotta ja jos naisen puheita uskoo niin sänkyhommista oli tosi tyytyväinen.
Loppui siksi että seksiä ei ollut tarpeeksi. Jotenkin naisella vain loppui halut. Se rassasi pahasti. Mä tekisin mitä tahansa suulla, sormilla, leluilla ja munalla jos vain haluaisi. Minähän se lähdin mutta alkaisin sekunnissa uudestaan jos x haluaisi.
Esileikki, pääleikki ja jälkileikkikö? Miksi? Kaikki on seksiä, miksi jaotellaan arvojärjestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä kiihottaa kaikkein eniten aktiivinen, halukas nainen, joka tekee minullekin jotakin ilman pyytämistä, ottaa suuhun alkuun, hyväilee sieltä ja kiihottaa joka puolelta. Sanoo, että haluaa minua. Sitten kun minä teen hän näyttää kiihottumisensa, voihkii ja huohottaa ääneen nautinnosta kun nuolen hellästi, pyytää lisää kieltä ja sitten kun haluaa minut, sanoo että tule jo minuun. Ja sitten ottaa minut päältä tai menee alle odottaen minun kaluani sisään katsoen silmiin. Kun nain, voihkiminen ja lantion edestakainen kiihkeä liike saavat minut kiihottumaan lisää ja lisää...Hän hyväilee minuakin kun nain häntä, puristelee pakaroita jne Ja kun hän laukeaa, kuulen ja tunnen sen varmasti. Se on TOSI kiihottavaa.
Ollaan oltu yli 10 v yhdessä ja tällaista ollut alle 10 kertaa. Suomalaisten naisten kollektiivinen käsitys seksistä tuntuu olevan, että lahnailu on se normi ja muu erityistä panostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua miehenä kiihottaa kaikkein eniten aktiivinen, halukas nainen, joka tekee minullekin jotakin ilman pyytämistä, ottaa suuhun alkuun, hyväilee sieltä ja kiihottaa joka puolelta. Sanoo, että haluaa minua. Sitten kun minä teen hän näyttää kiihottumisensa, voihkii ja huohottaa ääneen nautinnosta kun nuolen hellästi, pyytää lisää kieltä ja sitten kun haluaa minut, sanoo että tule jo minuun. Ja sitten ottaa minut päältä tai menee alle odottaen minun kaluani sisään katsoen silmiin. Kun nain, voihkiminen ja lantion edestakainen kiihkeä liike saavat minut kiihottumaan lisää ja lisää...Hän hyväilee minuakin kun nain häntä, puristelee pakaroita jne Ja kun hän laukeaa, kuulen ja tunnen sen varmasti. Se on TOSI kiihottavaa.
Ollaan oltu yli 10 v yhdessä ja tällaista ollut alle 10 kertaa. Suomalaisten naisten kollektiivinen käsitys seksistä tuntuu olevan, että lahnailu on se normi ja muu erityistä panostamista.
...ja miesten sitten se, että kunhan saa panna. Kuten joku tuolla sanoikin, pääasia että "heppi tykkää".
Sanoo: "Onpa se iso!" Tätä tapahtui joskus nuorena miehenä, kun sattui pääsemään ikivanhan (eli melkein 30-vuotiaan) rouvan kanssa muhinoimaan. Taisivat tietää mitä nuori ujo poikamies halusi kuulla, tai aviomies kotona oli jo kyllästyttävä tai pieni- vai oliko vehkeeni todella suuri? Enpä ole uskaltanut vaimolta kysyä mikä olisi oikea selitys. Hän joskus sanoo samaa rutiinilla, kun olen sitä pyytänyt...
Helppo vinkki, arvon naislukikjat!
Vierailija kirjoitti:
Minua seksuaalisesti aktiivisena naisena ihmetyttää se, että nykyisenä varsin vapaamielisenä aikana ihmiset tyytyvät laimeaan seksielämään. Koeajo on nykyään aivan ok, ja siinä selviää jo monta asiaa ihmisten seksimieltymyksistä.
Miksi tyytyä vähään jos voisi saada kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua seksuaalisesti aktiivisena naisena ihmetyttää se, että nykyisenä varsin vapaamielisenä aikana ihmiset tyytyvät laimeaan seksielämään. Koeajo on nykyään aivan ok, ja siinä selviää jo monta asiaa ihmisten seksimieltymyksistä.
Miksi tyytyä vähään jos voisi saada kaiken?
Samaa mieltä, ja nainen minäkin. Minä haluan jokapäivä ja paljon. Enkä ole nuori, ja pitkä on yhteiselo miehenikanssa.
Vai onko se sitten niin, että vaimomatsku ja kiihkeys sängyssä eivät kovin usein korreloi keskenään. Mies "valitsee hyvän äidin mahdollisille tuleville lapsilleen" ja havahtuu vasta jossain vaiheessa siihen että lakanoiden välissä ei tapahdu juuri mitään. Sitten itketään kun naiset ovat passiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko se sitten niin, että vaimomatsku ja kiihkeys sängyssä eivät kovin usein korreloi keskenään. Mies "valitsee hyvän äidin mahdollisille tuleville lapsilleen" ja havahtuu vasta jossain vaiheessa siihen että lakanoiden välissä ei tapahdu juuri mitään. Sitten itketään kun naiset ovat passiivisia.
No samaa tapahtuu kai toisinkinpäin. Mies muuttuu haluttomaksi ihan yhtä helposti kuin nainenkin kai. Naisella on ehkä sitten enmpi syytä siihen , kun on lapset ja hormonit heittelee ja on väsynyt lapsiarjessa.
Ja mies syyttä vaimoa "lihotit itsesi"... ei se mene sillai. Raskaus tekee sen useimmeille, harva onnellinen ei sillai liho, ei sitä tahallaan kukaan tee.
Tulee sitten katkeria vaimoja vaan,ja kierre valmis.
Erikseen sitten ne itsekkäät miehet, jotak aivan itse aiheuttavat naisen haluttomuuden, kun haluavat vain panna antamatta vaimolle yhtään nautinota.
En taida olla ihan pihakujalla?
Nauttii itsekin, yrittää saada molempia samalle aallonpituudelle/kiihoittumaan. Olo ja nauru sopivat monesti myös mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo: "Onpa se iso!" Tätä tapahtui joskus nuorena miehenä, kun sattui pääsemään ikivanhan (eli melkein 30-vuotiaan) rouvan kanssa muhinoimaan. Taisivat tietää mitä nuori ujo poikamies halusi kuulla, tai aviomies kotona oli jo kyllästyttävä tai pieni- vai oliko vehkeeni todella suuri? Enpä ole uskaltanut vaimolta kysyä mikä olisi oikea selitys. Hän joskus sanoo samaa rutiinilla, kun olen sitä pyytänyt...
Helppo vinkki, arvon naislukikjat!
Eipä tätä voi sanoa ellei se kulli oikeesti oo iso. Tai jos sanoisin tän mun ~14cm miehelle, niin mun äänensävy ois varmaan tosi sarkastinen :D oon sanonut miehelleni kyllä, et sun kulli tuntuu hyvältä, tai tää tuntuu hyvältä yms.
Vaan yhdelle miehelle oon sanonut, et hitto sun kulli on iso, ja sillä kyl olikin iso.
Nainen kasvojen päällä nuoltavana on tosi kiihottavaa minusta. Siinä on jotakin ihanaa kun orgasmi tulee. Kunnollinen penishieronta öljyllä tms hyvin liukastettuna ja oikein tehtynä on myös mahtavaa saada. Sitten yhdyntä tuntuu vielä tavallistakin paremmalle. Kokeilkaa