Pano CV.ni
Sukupuoli Mies
Ikä 33
Siviilisääty Naimaton
Lapset 1
- Noin 250 eri naista
- Noin 60 perus räpläys/suihinottoa
- 3 neitsyttä
- Ikäero ylöspäin. Minä 31 nainen noin 60
- Ikäero alaspäin. Minä 32 nainen 17
- 8 työpaikkakaatoa (samassa työpaikassa)
- Noin 50 avioliitossa olevan naisen kanssa
- Noin 30 naista saannut elämänsä ensimmäisen
orgasmin kanssani
- lisäksi grans lam (4 eri panoa 4 päivän aikana)
- noin 10 kertaa 2 eri hoitoa 24h aikana
Kommentit (71)
Sukupuoli Nainen
Ikä 33
Siviilisääty Naimisissa toista kertaa
Lapset 3
- 9 eri miestä
- 4 neitsyttä
- lisäksi lapsuuden "lääkärileikit" poikien kanssa, jolloin yritettiin tähdätä pippeliä pimppiin, muttei oikein osattu ja osuttu (n. 8-vuotiaana)
- Ikäero ylöspäin. Minä 19 mies 34
- Ikäero alaspäin. Minä 14 poika 13
- anaalia olen antanut 3:lle, joista se on ollut kivaa ja toistuvaa vain yhden kanssa
- anaalia olen dildolla ja sormin antanut yhdelle miehelle
- olen harrastanut myös suuseksiä, sitomista, roolileikkejä, seksiä villeissä paikoissa, alistamisleikkejä, seksuaalimagiaa yms.
- 3 ulkomaalaista
mies 40v
34 kertaa runkannut tuoretta maksaa rullalle käärittynä enne kuin valmistanut siitä ruo kaa ystävillr.
2 naista molempien kanssa 10 vuotta suhteesssa.
ei yhtään miestä
4 kertaa laittanut sähköjohdot suoraan terskaan ja saanut räjähdysorgasmin
ei isovanhempi
olen nähnyt koiran maaseudulla kerran
en osaa lentää
useimmiten olen helikopteri
33 puristanut finnejä kyrvästä
2 virtsatietulehdusta
1 kukkakaalia kasvoi peräukon ympärille
3 kertaa parsakaalia ravintolass pihvin kanssa
33 valkoviiniä puoli pulloa
enjoy!
Sukupuoli: nainen
Ikä: 21
Siviilisääty: naimaton
Lapset: 0
- 13 eri miehen kanssa yhdynnässä, lisäksi jonkin verran pelkkiä käsi-/suuhoitoja
- 4 poikuutta
- Ikäero ylöspäin: minä 19 mies 36
- Ikäero alaspäin: -
- 4 opiskelupaikkakaatoa
- kahden naimisissa olevan miehen kanssa
Lisää vielä listaan että sulla on:
palkka: 20k€/kk
auto: 3kpl. BMW, Audi ja MB
Nykyine vaimoke: missi ja perijätär
harrastukset: SM:tasolla jääkiekkoa ja soittelen huvikseni Metallica nimisessä bändissä
Hyveeni: VAATIMATTOMUUS ja REHELLISYYS
-olen mies
- Keväällä -98 kokeilin rotaloukkua ja sen jälkeen ollut vähän hiljaisempaa. Sitä ennen oli läheltäpiti tilanne yhden lehmän kans, tätä ei kait olisi pitänyt mainita tähän cv:n....niin ja nyt muistankin kuin joku ukko joskus huusi että nyt jos lähde poraan sua perseeseen.
Ikä: 21
Siviilisääty: avoliitossa
Ei lapsia
12 miestä
2 naista
yhden poikuus
Ikäero ylöspäin: minä 16, mies 42
Ikäero alaspäin: minä 19, POIKA 16
Työpaikkakaatoja (samassa työpaikassa): 3
Kaksi avioliitossa olevaa miestä
Kolmen kimppa: 2n + m, n+ 2m
Minä ja kolme miestä
Spesiaalina mainitsisin pakollisen lentokoneen vessan, avokkini kanssa tosin.
M33
Eronnut
Naisia 35
3neitsyyttä
Ikäero alaspäin n 8
Ylöspäin 10v
Työpaikkapanoja 4
2+2 kimppoja
Kaikki paikat ja asennot n
CV ikä19mies/nuorimies
naisia 26
suikkeleita 17
lapsia 0
seksitauteja 0
persettä ei
ikähaitari 17-23 (aina itseä vanhempi)
baaripanoja 5
Juomiatarjottu 0
[quote author="Vierailija" time="10.08.2010 klo 15:10"]
sitä sopii miettiä kuinka vapaaehtoisesti siihen suostuin 15v:na kossupullon jälkeen..
t: N26
[/quote]
Säälittävää, että viinan takia joku on joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi...
Säälittävää, todella säälittävää...
[quote author="Vierailija" time="19.06.2012 klo 07:00"]
Ootte ihan sairaita elukoita!
[/quote]
Sairasta menoa, jos on osaksikaan totta...
En enää ihmettele, jos Suomi tulee kokemaan uuden rangaistuksen synneistään - Venäjän toimiessa jälleen Jumalan ruoskana:
PROFETIA SUOMEN KANSALLE
"Te olette purkaneet jokaisen käskyn, jonka Minä olen antanut. Kun Minä sanon, älä tee huorin, te teette huorin kaikilla alueilla."
http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm
Useita profetioita aiheesta:
http://www.jouko-piho.fi/211357862
"Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua.
Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt. He väittävät olevansa viisaita mutta ovat tulleet tyhmiksi, ja he ovat vaihtaneet katoamattoman Jumalan kirkkauden katoavaisten ihmisten ja lintujen, nelijalkaisten ja matelijoiden kuviin.
Sen vuoksi Jumala on jättänyt heidät mielihalujensa valtaan sellaiseen saastaisuuteen, että he keskinäisissä suhteissaan häpäisevät oman ruumiinsa. 25 He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa -- olkoon hän ikuisesti ylistetty, aamen.
Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen, ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta yhteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan.
28 Koska he eivät ole antaneet arvoa Jumalan tuntemiselle, on Jumala jättänyt heidät arvottomien ajatusten valtaan, tekemään sellaista mikä ei sovi.
He ovat täynnä kaikenlaista vääryyttä, halpamaisuutta, ahneutta ja pahuutta, täynnä kateutta, murhanhimoa, riitaisuutta, petollisuutta ja pahansuopuutta, he panettelevat ja parjaavat, vihaavat Jumalaa, ovat röyhkeitä ja pöyhkeitä, rehenteleviä ja pahanilkisiä, vanhemmilleen tottelemattomia, ymmärtämättömiä ja epäluotettavia, rakkaudettomia ja säälimättömiä.
Vaikka he tietävät Jumalan säätäneen, että ne, jotka käyttäytyvät tällä tavoin, ovat ansainneet kuoleman, he toimivat itse näin, vieläpä osoittavat hyväksymistään, kun muut tekevät samoin."
--------
"Vaikka te kaiken tiedättekin, tahdon silti muistuttaa teitä siitä, että Herra kyllä ensin pelasti kansansa Egyptistä mutta tuhosi sitten ne, jotka eivät uskoneet. Ja niitä enkeleitä, jotka eivät pitäneet kiinni korkeasta asemastaan vaan hylkäsivät omat asuinsijansa, hän pitää pimeydessä ikuisissa kahleissa suurta tuomion päivää varten.
Niin kävi myös Sodoman ja Gomorran ja muiden sen seudun kaupunkien, jotka samalla tavoin antautuivat siveettömyyden ja luonnonvastaisten himojen valtaan: niiden saama rangaistus on varoittava esimerkki, joka muistuttaa ikuisesta tulesta."
---------------
"Jeesus kutsui taas väkijoukon luokseen ja sanoi: "Kuulkaa kaikki minua ja ymmärtäkää. Ei ihmistä voi saastuttaa mikään, mikä tulee häneen ulkoapäin. Se ihmisen saastuttaa, mikä tulee hänen sisältään ulos."
---
"Ja hän jatkoi: "Se mikä tulee ihmisestä ulos, se saastuttaa ihmisen. Juuri ihmisen sisältä, sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, ja niiden mukana siveettömyys, varkaudet, murhat, aviorikokset, ahneus, häijyys, vilppi, irstaus, pahansuopuus, herjaus, ylpeys ja uhmamieli. Kaikki tämä paha tulee ihmisen sisältä ja saastuttaa hänet."
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 03:29"]
Sairasta menoa, jos on osaksikaan totta...
En enää ihmettele, jos Suomi tulee kokemaan uuden rangaistuksen synneistään - Venäjän toimiessa jälleen Jumalan ruoskana:
PROFETIA SUOMEN KANSALLE
"Te olette purkaneet jokaisen käskyn, jonka Minä olen antanut. Kun Minä sanon, älä tee huorin, te teette huorin kaikilla alueilla."
http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm
Useita profetioita aiheesta:
http://www.jouko-piho.fi/211357862
[/quote]
Irstas sanansaattaja seksipalstalla pörrää.
-Niksu
Mies
57 v
sinkku (tällä hetkellä)
lapsia? elatusmaksuja? kaikkia en oo tunnustanut
450:n jälkeen menin sekaisin laskuissa.
- sisältää 28 miesten välistä: panin sekä annoin persettäni. Lisäksi useita kymmeniä suuhoitoja mm. reikäseinässä tyyliin.
- Poikuuden menetyksiä 1 > oma
- kymmeniä neitsyyden vientejä ja moninkertainen määrä peppuneitsyyden menetystä
- Huippupanot; 3 omaa anoppia, 1 appiukko, 4:n ex vaimon siskot, 1 homo, 1 Norjalainen pitkä ja kaunis leidi.
- gran slam: panin yhdessä illassa, ex-vaimo, vaimon sisko, vaimon mummo ja vaimon serkkutyttö.
- Kimppakivaa; 3 +1, 2 + 1, 2 + 2, 1 + 4. Miesten saunailta 7 miestä, otettiin vuorotellen suihin toisiltamme.
- Lehmä, lammas, ja nuoletus koiralla
- 6 kertaa naimisissa, lukuisia avosuhteita, suhde mieheen x 4
- eri kansallisuuksia viitisenkymmentä, parhaat; Brassit, latinot, Irlantilaiset ja Norjalaiset. Myös ympärileikattu Nigerialainen, useita kertoja.
- 12 x sukupuolitauti; Herpes pysyvänä, tippuri 4, kuppa 2, klamydia 5 , neekerisankkeri ja muita syyliä ja kutinaa.
- Vehkeen pituus 23 cm, halkaisija 7 cm. ympärileikattu. Nahka ei kestänyt moista menoa. Sperman määrä loputon.
- Ennätys 6 laukeamista peräkkäin ilman taukoa (nainen vaihtui kyllä) Kimppakivaa.
- naimisen lisäksi harrastan myös jonkin verran runkkaamista. Se pitää väliajoilla vehkeen kunnossa.
- pienin ikäero 0 v (minä 11 v tyttö 11 v)
- Suurin ikäero alaspäin minä 56, tyttö 16 (siinä ja siinä)
-Suurin ikäero ylöspäin, minä 15 v nainen 72 v
- Miesten väliset erot; ikäerot; minä 57v poika 17 v. Minä 18 v mies 66 v.
- Suurin saamani muna perseeseen 28 cm, pienin 8 cm.
Kyllä elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. Mikä on tärkeintä ja mikä ei.
Hehe. Pakko laittaa oma tänne että tulee vähän väriä:
CV
Ikä: 23
Siviilisääty: Sinkku
Ei lapsia
Neitsyt
Kuka jakorasia tai playeri jaksaa siitä huolimatta kirjoittaa ja muistella tällaista paskaa
Ja tääkö on se tapa millä opetetaan lapsille/nuorille tervettä seksuaalisuutta? Pannaan kaikkee mikä ei karkaa. huh.
Ja tääkö on se tapa millä opetetaan lapsille/nuorille tervettä seksuaalisuutta? Pannaan kaikkee mikä ei karkaa. huh.
Määrittele terve seksuaalisuus ?
En väitä, että panomiehenä elvistely hienoa on, mutta jokainen taplaa tyylillään...
Minä saan toivottavasti pojilleni opetettua, että kokeilevat enemmän kuin yhtä naista ennenkuin lisääntyvät, jotteivat tule puolisokseen seksuaalisesti epäyhteensopivaa naista hankkimaan.
mitä sä naista syytät? Onko sulla pieni meisseli? Taitaa tällä jannulla olla meisseli keskellä kämmentä..
joka on kairannut joka kolossa?
En ainakaan minä.
Sukupuoli Nainen
Ikä 26
Siviilisääty Naimaton
Lapset 3
- Noin 35 eri miestä
- Kolme kertaa naista
- Kaksi kertaa ryhmäseksiä (2 n + 1 m)
- Noin 20:lle antanut suuseksiä
- Kuudelta saanut itse suuseksiä
- Kolmen kanssa peppuseksiä
- kahdeksalta vienyt poikuuden
- yhdeltä vienyt neitsyyden tyttöseksissä
- Ikäero ylöspäin. Minä 15 mies 63
- Ikäero alaspäin. Minä 19 mies 18
- 3 työpaikkakaatoa (samassa työpaikassa)
- yksi myöhemmin kaduttu pano seurustelusuhteessa olevan miehen kanssa
- 2 kertaa 2 eri hoitoa 24h aikana
Ootte ihan sairaita elukoita!