Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikä on kuuminta mitä nainen voi esileikissä tehdä?

Vierailija
14.02.2015 |

uusia ideoita hakusessa :)

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen ottaa (puolivelton)kalun rintojen väliin ja hyväilee rintoja siinä samalla. Mielestäni mahtavan näköistä. Samalla rinnat myös tuntuu ihanan pehmeälle vehkeen ympärillä.

Vierailija
42/92 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen peräaukon nuoleminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua miehenä kiihottaa kaikkein eniten aktiivinen, halukas nainen, joka tekee minullekin jotakin ilman pyytämistä, ottaa suuhun alkuun, hyväilee sieltä ja kiihottaa joka puolelta. Sanoo, että haluaa minua. Sitten kun minä teen hän näyttää kiihottumisensa, voihkii ja huohottaa ääneen nautinnosta kun nuolen hellästi, pyytää lisää kieltä ja sitten kun haluaa minut, sanoo että tule jo minuun. Ja sitten ottaa minut päältä tai menee alle odottaen minun kaluani sisään katsoen silmiin. Kun nain, voihkiminen ja lantion edestakainen kiihkeä liike saavat minut kiihottumaan lisää ja lisää...Hän hyväilee minuakin kun nain häntä, puristelee pakaroita jne Ja kun hän laukeaa, kuulen ja tunnen sen varmasti. Se on TOSI  kiihottavaa.

No mutta tuohan on ihan perussettiä! Itse tykkään myös aloitteiden tekemisestä,  mutta nyt en enää uskalla tehdä niitä kovin usein, sillä mies jäätyy täysin eikä näytä pitävän siitä... On turhauttavaa, kun pitää odottaa miehen tekevän aloitteen seksin suhteen!

Vierailija
44/92 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ehdotuksia?

Vierailija
45/92 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää ehdotuksia?

Yks on se että jättää koko esileikin välistä siis jos olet jo itse kiimainen. Pyydät vain panemaan. Itse sytyn siitä kun vaan vetäisee pöksyt nilkkoihin ja työntyy sisään. 

Vierailija
46/92 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää pissaamaan päällensä.

Vierailija
47/92 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaa miehen suuhun

Vierailija
48/92 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kädellä hieroo klittaansa ja toisella peppuaan.

Vierailija
49/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän voi tehdä vaikka ihan varovasti, ettei mies pelästy. Esim. jos olet miehen jalkojen välissä ottamassa suihin, niin välillä runkkaat kädellä, ja nuolet palleja. Nostat sitten miehen jalkoja ylöspäin, ja annat kielesi vaeltaa pallien alapuolelle ja nopeasti annat kielesi koskettaa peräaukkoa. Jos mies pelästyy, tai ei tykkää, niin mitään pahaa ei ehtinyt tapahtua. Jos taas miehesi huokasi tai päästi "uuuuuuh" äänen, niin voit vähän rohkeammin antaa kielesi vaellella peräaukon ympärillä ja päällä. Ei tartte alkaa työntelemään kieltä peräaukosta sisään jos se tuntuu jotenkin ällölltä. Se on sitäpaitsi aika tiukka reikä, ja kielen saaminen sinne sisään ei ole ihan niin helppoa kuin voisi kuvitella.

Itse olen se mies joka huokasi ja päästi sen "uuuuuh" äänen kun se ekan kerran tapahtui.

Vierailija
50/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy päälle kuin se kuuluisa yleinen syyttäjä. Repii multa vaatteet väkivalloin, suutelee niin että huuliin melkein sattuu, kourii rajusti, tärisee kiimasta. Sellanen "sä oot mun ja mä otan sut just nyt ja sulla ei oo siihen mitään sanomista"-asenne.

Vierailija
51/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän voi tehdä vaikka ihan varovasti, ettei mies pelästy. Esim. jos olet miehen jalkojen välissä ottamassa suihin, niin välillä runkkaat kädellä, ja nuolet palleja. Nostat sitten miehen jalkoja ylöspäin, ja annat kielesi vaeltaa pallien alapuolelle ja nopeasti annat kielesi koskettaa peräaukkoa. Jos mies pelästyy, tai ei tykkää, niin mitään pahaa ei ehtinyt tapahtua. Jos taas miehesi huokasi tai päästi "uuuuuuh" äänen, niin voit vähän rohkeammin antaa kielesi vaellella peräaukon ympärillä ja päällä. Ei tartte alkaa työntelemään kieltä peräaukosta sisään jos se tuntuu jotenkin ällölltä. Se on sitäpaitsi aika tiukka reikä, ja kielen saaminen sinne sisään ei ole ihan niin helppoa kuin voisi kuvitella.

Itse olen se mies joka huokasi ja päästi sen "uuuuuh" äänen kun se ekan kerran tapahtui.

Ensi kerta kun pepun nuolemis aiheesta ei itsellä tule "sairasta touhua" ajatukset, vaan "kiihottava ajatus"

Vierailija
52/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää naiskaverinsa mukaan siihen kolmanneksi

Vierailija
53/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytää naiskaverinsa mukaan siihen kolmanneksi

Tuo olisi parasta

Vierailija
54/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä kaarella, pylly pystyssä, suihinotto.

Unelmoida saa, nämä malli-naiset tuntuvat olevan niin kovin estoisia. Kovin vaikeaa tuntuu olevan nautinnon vastaanotto ja sen tuottaminen.

Vierailija
55/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkä kaarella, pylly pystyssä, suihinotto.

Oh yeah

Vierailija
56/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistää, ja riisuu samalla hitaasti housunsa. Antaa katsella, muttei koskettaa. Levittää hitaasti reisiään, ja koko kostea upeus vähitellen paljastuu silmien eteen. Antaa tulla lähelle, vähän nuuhkaista, ja pussailla pakaroita. Siinä vaiheessa vaaditaan äärimmäistä itsehillintää, että pystyy pitämään kivikovan kalunsa vielä housuissa. Menee kontalleen sängylle/sohvalle, ojentaa jalkaansa taaksepäin ja alkaa varpailla kiusoitella etumusta.

Vierailija
57/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asusteet meikki ja keimailu. Sitten mennäänkin jo seksin puolelle.

Vierailija
58/92 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:21"]

Naaman päälle "istuminen" on tosi hottia. Nainen kun siinä oikein vaativana nuolettaa itseään ja nauttii siitä, saa miehen tuntemaan itsensä tosiaan halutuksi.

miehen slaikkaria voi toki vähän kiusata ja hyväillä samalla mutta ei liikaa jotta kummankaan keskittyminen ei karkaa muualle. Ja toisaalta jos slaikkariin ei koske lainkaan on sekin erittäin kiihottavaa. 

Miehelläkin on kaksi erilaista kiihottumista - fyysinen ja henkinen.

Kun uskaltaisi ehdottaa miehelle tuota, että istuisin naamalle.

Tartteeko sitä ehdottaa? Istut vaan. Eiköhän tuo ohjaa pois, jos ei kiinnosta.

Vierailija
59/92 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi oikeastaan määritellä mikä on esileikkiä ja mikä seksiä.

Yleisesti ja tässäkin keskustelussa tunnutaan ajateltavan että paneminen tai yhdyntä on seksiä, ja kaikki muu esileikkiä. Minulle esileikkikin on jo seksiä, ja paljon parempi osa kuin itse yhdyntä, joka on usein liian nopea ja liian itseään toistavaa.

Ennen yhdyntää pidän monista jutuista. Tässäkin keskustelussa on tullut jo esille miehen peppuaukon koskettelu, se on tosiaan kiihottavaa, ja tähän voi lisätä myös kassien ja välilihan koskettelun. Se on tosi hyvän tuntuista. Liian moni nainen vain runkkaa patukkaa, eikä koske muualle.

Kiihottavaa on myös tuhmien puhuminen. Itseäni kiihottaa varsinkin puheet muista miehistä, samalla kun hyväilemme toisiamme. Valitettavasti naiseni ei kovin innostunut ole kertomaan niistä, mutta silloin tällöin on puhunut ja kiihotun äärimmilleni.

Myös naaman päälle istuminen kiihottaa minuakin, samoin 69 asento jos se lasketaan esileikiksi.

Vierailija
60/92 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu naaman päälle ja päästää mojovan räjähtävän pierusarjan suoraan nenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi