Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei vastaa tekstiviesteihin?

Vierailija
14.02.2015 |

Onko tämä joku uusi tapa? Jos kysyy perään, niin puhelin oli äänettömällä, jäänyt takin taskuun jne. Kun tasan tarkkaan kaverini ja tuttuni säntäävät älypuhelimeensa kiinni aina kun se piippaa. Mikäli ylipäänsä laskevat sen käsistään.

Miksi ei voi sanoa suoraan, kun on kaverista kyse, että en vastaa koska en halua olla tekemisissä NIIN usein kanssasi, vaikka kavereita ollaankin? Koska tämähän se oikea syy usein on.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffaan menoa voisi ehkä ehdottaa pidemmällä varoajalla kuin seuraavalle päivälle? Varsinkin jos sitten ei uskalla toistakaan kaveria pyytää. Itse en esimerkiksi välttämättä edes lue viestejä joka päivä, ja katson että turha vastata enää seuraavana päivänä, että en päässyt leffaan kuten varmaan huomasit. Kannattaa soittaa jos on niin kiireistä asiaa että saman päivän aikana pitäisi vastaus saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina/usein jaksa vastata kysymyksiin, joihin kysyjä voisi itse etsiä vastauksen vaikka netistä. Tyyliin monelta keikka alkaa.

Enkä jaksa aina keksiä vastausta esim. missä kahvilassa nähdään. Toivoisin, että ystäväni olisivat aloitteellisempia ja keksisivät itse ratkaisuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän