Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinut kutsutaan tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?

Vierailija
22.11.2021 |

Minä en. En halua olla alasti saunassa meluavien puolituttujen kanssa, jotka vielä saunan jälkeen kaivavat kiharrusraudat ja meikit esiin. Yäk.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi oudolta saada kutsu, kun olen mies.

Vierailija
2/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, koska en ole tyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä jos ei ole pakko mennä saunaan. Yhdessäolo olisi kivaa vaihtelua yksinäisyyteen ja enkä pelkää meikkejäkään.

Vierailija
4/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan seurasta, ketä sinne on kutsuttu. Puolituttujen kanssa tuskin lähtisin.

Vierailija
5/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen, jos ovat ystäviäni. Työporukan tai jonkun harrastusseuran saunailtaan en lähde. Ystävien kanssa on hauskaa ja voi olla oma itsensä, vieraassa seurassa saunominen ahdistaa. Monesti tyttöporukat ovat aika rasittavia.

Vierailija
6/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska mulle tulee saunassa paha olo enkä siksi sauno ikinä. Ja tätä taasen on ihan mahdotonta monien ymmärtää ja sitä jankutusta ja vänkäämistä miksi et muka voi saunoa ja siitähän tulee niin hyvä olo ja kyllä sä nyt ainakin vähän voit ja ei me heitetä kovia löylyjä jadajadajada ei vaan jaksa yhtään.

Vierailija
7/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menen. Olenhan alfa. M47

Vierailija
8/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi, koska en ole tyttö.

Silloinhan juuri on suurin syy mennä, kun kerran kutsuttu on.

Vierailija
9/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saunailtaan meno edellyttäisi saunaan menoa?

Vierailija
10/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä jos ovat nuoria ja nättejä.

Vaimolle ei kyllä kannata kertoa.

M43

Vierailija
11/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kutsuttiin paljuilemaan, menin vasta sen jälkeen kun naisten vuoro oli ohi.

Vierailija
12/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Haluan saunoa rauhassa ja hiljaisuudessa just semmoisissa löylyissä kun itse haluan.

Ja "tyttöjen" saunailtaan kuuluu pakollisena osuutena itsensä haukkuminen ja toisten kommenttien kerjääminen tyyliä "Oon niin hirvee läskiii hyiii, ootte kaikki niin super hotteja ja kauniita ja mä oon tämmönen ihravalasssss DDD;;" ja toiset sitten vieressä hokee samaa ja "et sä ooo! Mä oon! Kato nyt *nipistää vatsanahkaansa* kamala määrä ihraa, pitää olla kolme viikkoa nyt syömättä kun syön tämän viinirypäleen.."

Irvokasta.

Vierailija
13/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin jos sinne olisi tulossa mukavaa ja rentoa porukkaa. Olen ruma ja lihava joten instabeibien kanssa en viitsisi saunoa.

Vierailija
14/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin seurasta. Tuntemattomat puolitutut tai tyypit, joiden kanssa on vain muodolliset välit, ei. Kivat tyypit joo. Minulle meikkaamiset yms on ihan se ja sama. Ryyppääminen koko ajan taas ei ole minun juttu.

Vierailija
15/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mutta meikkailuun ei osallistuisi. Ei tarvi olla edes puolituttuja, Harvoin sinkkumies saa tälläisiä kutsuja.

Vierailija
16/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, jos kyseessä on vapaamuotoinen ilta, eikä uskonnollinen / tuoperware tms. tilaisuus. Saunominen on kivaa ja se on hyvä tilaisuus jutella ihmisten kanssa. Puheenaiheitakin riittää, sillä jos ei muuta keksi niin aina voi puhua saunoista, saunomisesta, kosmetiikasta, saunajuomista jne.

Vierailija
17/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan seurasta, ketä sinne on kutsuttu. Puolituttujen kanssa tuskin lähtisin.

Kuitenkin saunailloissa on usein vaikka 10 henkeä, ja osa on väkisin sellaisia, joiden kanssa on jutellut vain juhlissa. Sitten pitäisi riisua. Ei kiitos.

Vierailija
18/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten saunailtaa voisi harkita, mutta tyttöjen tai edes tätien ei. 

Vierailija
19/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisissa saunailloissa on puolituttuja ja kiharretaan hiuksia?

Vierailija
20/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin saunailloissa on usein vaikka 10 henkeä, ja osa on väkisin sellaisia, joiden kanssa on jutellut vain juhlissa. Sitten pitäisi riisua. Ei kiitos.

Huonoa itsetuntoa pystyy työstämään. Kannattaa aloittaa jo tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan