Sinut kutsutaan tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?
Minä en. En halua olla alasti saunassa meluavien puolituttujen kanssa, jotka vielä saunan jälkeen kaivavat kiharrusraudat ja meikit esiin. Yäk.
Kommentit (86)
Menisin totta kai. Mielummin sekasaunaan, mutta jos vain naisia kutsuttu, niin sit on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saunailtaan meno edellyttäisi saunaan menoa?
Se on syystäkin nimeltään saunailta. Kaikille epämukavaa, jos yksi porukasta istuu erillään kun muut saunoo, tulee fiilis että pitää kiirehtiä ja tulla pitämään sulle seuraa. Ja poisjäävä miettii mistä jutuista jää paitsi kun istuu odottamassa yksinään. Miksi osallistua saunailtaan jos ei sauno?
Jaa, olen ollut kummallakin puolella, sekä saunassa niin että joku/Jotkut eivät sauno että siellä ei saunovien puolella. Ei mitään hämminkiä kummallakaan puolella.
Outoa sakkia olette.
Miksi osallistut saunailtaan? Voithan liittyä vasta myöhemmin kun saunomiset on ohi?
En mene tai en mene ainakaan saunaan. Sauna on minulle rentoutumisen ja hiljaisuuden paikka.
Riippuu ihan seurasta. Omalla kaveriporukalla olisi kivakin idea, mutta tiedän että siellä on myös sellaisia, jotka ei niin tykkää saunoa, joten ennemmin järjestän muuta. Voisin mennä myös niin, jos olisi kaverin kavereista koostuva kiva porukka, eli sellaisia joita tunnen jonkin verran ja tiedän kivoiksi tyypeiksi. Jos olisi tuntemattomia kovinkin monta, niin sit olisi jo vähän outoa. Toki jos sauna olisi vain yksi pieni osa iltaa, niin ei se mikään dealbreaker olisi.
En mä puolituttujen kanssa mene. Kaverit ei pidä saunailtoja, kun suurin osa meistä ei tykkää saunoa. Mutta illanistumisia on ja kun kutsu tulee, niin mä olen paikalla.
En sauno enkä tykkää peseytyä vieraiden ihmisten läsnäollessa. Onneksi omassa kaveripiirissä ei harrasteta saunailtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on syystäkin nimeltään saunailta. Kaikille epämukavaa, jos yksi porukasta istuu erillään kun muut saunoo, tulee fiilis että pitää kiirehtiä ja tulla pitämään sulle seuraa. Ja poisjäävä miettii mistä jutuista jää paitsi kun istuu odottamassa yksinään. Miksi osallistua saunailtaan jos ei sauno?
Miksi kaikkien olisi oltava kaikkien seurassa? Onko ylipäätään missään illanistujaisissa jossa suurempi porukka on koolla niin että kaikki on kaikkien seurassa koko ajan? Osa käy tupakalla, osa ei, osa seuraa esim. jotakin peliä tai pelaa itse osa ei jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, olen ollut kummallakin puolella, sekä saunassa niin että joku/Jotkut eivät sauno että siellä ei saunovien puolella. Ei mitään hämminkiä kummallakaan puolella.
Outoa sakkia olette.Miksi osallistut saunailtaan? Voithan liittyä vasta myöhemmin kun saunomiset on ohi?
Miksi ihan kaikkeen on osallistuttava yhdessä?
Ilman muuta menisin.
Mitähän tytöt tykkäis mun seisokista?
En menisi koska en jaksa mitään ryhmäjuttuja
Miksi joku haluaa alkaa saunan jälkeen meikata ja kähertää? Pikemminkin äkkiä kotiin miehen luo.
Menen, muna pystyssä ja kieli pitkällä. Olisihan epäkohteliasta kieltäytyä kutsusta, enkä ole moukka.
t: Setämies
En menisi.
En kestä niitä kanamaisia juttuja kropasta, tisseistä, meikeistä, kampaajista, botoxista, lapsista, miehistä...
"Siis mä oon niin läski" - Anni 23v, 45 kg, kun vieressä on Tiina 21v, 115kg.
Pelkkä ajatuskin ällöttää. Miehet ovat paljon hauskempaa saunaseuraa.
Riippuu kuka kutsuu, ketä muita siellä on ja sopiiko päivä minulle.
Todennäköisesti menisin. Uimahalleissa ja kylpylöissä saunon tuntemattomen kanssa, kuten useimmat muutkin.:::)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa saunailloiss jaa on puolituttuja ja kiharretaan hiuksia?
Tyttöryhmissä on aina näitä, jotka eivät pysty suoraan saunasta lähtemään baariin, vaan pitää meikata ja kihartaa. Jo baariin lähtö inhottaa, puhumattakaan meikin länttääminen saunapuhtaaseen ihoon.
Puolituttuja nyt on, jos saunailta on jonkun yhteisön tai harrastuksen tiimoilta, tai jos hlö x on kutsunut kaveteitaan eri elämänalueilta. ApEivät monet miehetkään halua lähteä suoraan baariin naama punaisena ja hiukset märkinä sojottaen. Jotkut kyllä, ja ne ovatkij niitä, jotka sitten päätyvät valittamaan, kun eivät saa naista, kun aina katsotaan ulkonäköä.
Itse en lähtisi saunaillasta baariin jo senkin vuoksi, että en haluaisi kuljettaa mitään märkää pyyhettä ja vaihtovaatteita missään baarissa. Ja todellakaan en lähtisi baariin suoraan saunasta, jotenkin junttimainen ajatus.
Koskaan ei ole enempää ollut flaksia kuin sauna-illasta tullessa. Samoin oman miehen kanssa. N51
Olisin siis esiintymässä siellä naisille vai mikä olisi homman juoni?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti menisin. Uimahalleissa ja kylpylöissä saunon tuntemattomen kanssa, kuten useimmat muutkin.:::)
Uimahallissa ei oikeasti tunne niitä ihmisiä yhtään, siellä on mutkatonta käväistä saunassa. Ei tarvitse puhua eikä kuunnella typeriä juttuja ja olla osallistuvinaan keskusteluun. Erilainen tilanne kuin saunaillassa, josta ei pääse edes mitenkään pakoon.
Toteaisin muuttuuneeni yhdeksi tytöistä.
Ja ei kun bailaamaan niin nastanisti!