Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinut kutsutaan tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?

Vierailija
22.11.2021 |

Minä en. En halua olla alasti saunassa meluavien puolituttujen kanssa, jotka vielä saunan jälkeen kaivavat kiharrusraudat ja meikit esiin. Yäk.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi seisomaan.

Suurin osa suomalaisista naisista on ylipainoisia tai lihavia joten ei kannata...

Vierailija
82/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kisakireää tarjolla? Mikäli on niin kyllä, olen jo tulossa.

Vierailija
84/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi saunailtaan meno edellyttäisi saunaan menoa?

Se on syystäkin nimeltään saunailta. Kaikille epämukavaa, jos yksi porukasta istuu erillään kun muut saunoo, tulee fiilis että pitää kiirehtiä ja tulla pitämään sulle seuraa. Ja poisjäävä miettii mistä jutuista jää paitsi kun istuu odottamassa yksinään. Miksi osallistua saunailtaan jos ei sauno?

Jaa, olen ollut kummallakin puolella, sekä saunassa niin että joku/Jotkut eivät sauno että siellä ei saunovien puolella. Ei mitään hämminkiä kummallakaan puolella.

Outoa sakkia olette.

Miksi osallistut saunailtaan? Voithan liittyä vasta myöhemmin kun saunomiset on ohi?

No kuulepas kun siinä ennen saunomista on jo yleensä jotain ohjelmaa, ruokailua, ulkoilua, joku esittely jne. Mitä milloinkin. Eipä ole sellaista sattunut eteen, että kaikki syöksyvät heti saunaan. Ja miksi en saisi mennä vaikka saunominen olisikin heti, koskaan ei kaikki osallistujat ole saunoneet, meitä on istuskellut pari kolme jutellen mukavia kun toiset saunoo. Ei ole ongelma koskaan ollut kenellekään.

Ahdasmielistä hommaa jos kaikkien pitäisi saunoa, kun iltaan sisältyy aina muutakin.

Vierailija
85/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin.

Vierailija
86/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen menen, terv Matti55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme