Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinut kutsutaan tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?

Vierailija
22.11.2021 |

Minä en. En halua olla alasti saunassa meluavien puolituttujen kanssa, jotka vielä saunan jälkeen kaivavat kiharrusraudat ja meikit esiin. Yäk.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan seurasta, ketä sinne on kutsuttu. Puolituttujen kanssa tuskin lähtisin.

Kuitenkin saunailloissa on usein vaikka 10 henkeä, ja osa on väkisin sellaisia, joiden kanssa on jutellut vain juhlissa. Sitten pitäisi riisua. Ei kiitos.

No mä olen käynyt vain joukkueen saunailloissa ja työpaikan saunailloissa, jolloin kaikki ovat tuttuja. Ei mulla ole ikinä ollut sellaisia saunailtakutsuja, joissa olisi enemmältikin puolituttuja.

Vierailija
22/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene. Haluan saunoa rauhassa ja hiljaisuudessa just semmoisissa löylyissä kun itse haluan.

Ja "tyttöjen" saunailtaan kuuluu pakollisena osuutena itsensä haukkuminen ja toisten kommenttien kerjääminen tyyliä "Oon niin hirvee läskiii hyiii, ootte kaikki niin super hotteja ja kauniita ja mä oon tämmönen ihravalasssss DDD;;" ja toiset sitten vieressä hokee samaa ja "et sä ooo! Mä oon! Kato nyt *nipistää vatsanahkaansa* kamala määrä ihraa, pitää olla kolme viikkoa nyt syömättä kun syön tämän viinirypäleen.."

Irvokasta.

En ole ikinä ollut saunaillassa, jossa tapahtuisi tällaista. Yleensä meillä on paljon mielenkiintoisemmat keskustelun aiheet. Omasta kehosuhteestakin osataan puhua ihan avoimesti, ei kerjätä kohteliaisuuksia. 

Nyt olen keski-ikäinen, mutta en kyllä muista tuollaista edes nuoruusvuosilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan en menisi, mutta saunailta ei olisi ongelma. Tosin jos kaikki muut saunovat voi tulla tylsää istua yksin odottamassa, että tulevat sieltä pois. 

Vierailija
24/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen saunaillan ideaa molemmilla sukupuolilla.

Vierailija
25/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä, mutta en saunaan.

Vierailija
26/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunassa on kiva käydä ja kavereiden kanssa on kiva jutella.

Ei nyt lähdetä jenkkiläisen puritanismin linjalle, missä alastoman vartalon näkeminen on syntiä.

Vierailija
27/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelet sitä, että ystävät/kaverit haluavat viettää aikaa yhdessä? Ok. 

Vierailija
28/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa saunailloiss jaa on puolituttuja ja kiharretaan hiuksia?

Tyttöryhmissä on aina näitä, jotka eivät pysty suoraan saunasta lähtemään baariin, vaan pitää meikata ja kihartaa. Jo baariin lähtö inhottaa, puhumattakaan meikin länttääminen saunapuhtaaseen ihoon.

Puolituttuja nyt on, jos saunailta on jonkun yhteisön tai harrastuksen tiimoilta, tai jos hlö x on kutsunut kaveteitaan eri elämänalueilta. Ap

Vierailija
29/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöryhmissä on aina näitä, jotka eivät pysty suoraan saunasta lähtemään baariin, vaan pitää meikata ja kihartaa. Jo baariin lähtö inhottaa, puhumattakaan meikin länttääminen saunapuhtaaseen ihoon.

Puolituttuja nyt on, jos saunailta on jonkun yhteisön tai harrastuksen tiimoilta, tai jos hlö x on kutsunut kaveteitaan eri elämänalueilta. Ap

Miksi saunasta pitäisi lähteä baariin? 

Vierailija
30/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan seurasta, ketä sinne on kutsuttu. Puolituttujen kanssa tuskin lähtisin.

Kuitenkin saunailloissa on usein vaikka 10 henkeä, ja osa on väkisin sellaisia, joiden kanssa on jutellut vain juhlissa. Sitten pitäisi riisua. Ei kiitos.

Huonoa itsetuntoa pystyy työstämään. Kannattaa aloittaa jo tänään.

Olen hoikka, kyse ei ole siitä.

Vierailija
31/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut saunaillassa, jossa tapahtuisi tällaista. Yleensä meillä on paljon mielenkiintoisemmat keskustelun aiheet. Omasta kehosuhteestakin osataan puhua ihan avoimesti, ei kerjätä kohteliaisuuksia. 

Nyt olen keski-ikäinen, mutta en kyllä muista tuollaista edes nuoruusvuosilta. 

Onneksi olkoon, minä olen ollut muutamankin kerran. Tuskin keski-ikäiset tätä harrastaa mutta tervetuloa 18-25 vuotiaiden sekaan. Myös kuntosalien saunoissa/pesutiloissa pääsee ihastelemaan tätä.

Vierailija
32/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyttöjen saunailloissa saunota, kun kaikki on just meikannut ja laittanut hiukset. Nyt vähän yritystä näihin miesten tekemiin aloituksiin naisista.

Vierailija
33/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä menoa tyttöjen saunaillassa on vain miehiä.

Vierailija
34/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi saunasta pitäisi lähteä baariin? [/quote

Kiitos, tämä minuakin ihmetyttää. Mutta enemmistö päättää. Ap

Vierailija
35/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen jos ei oteta väkeviä! Inhoan että tiettyihin asoihin kuuluu väkisinkin viinat ja kaljat. 

Vierailija
36/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tyttöjen saunailloissa saunota, kun kaikki on just meikannut ja laittanut hiukset. Nyt vähän yritystä näihin miesten tekemiin aloituksiin naisista.

Ap on nainen. Ap

Vierailija
37/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua, mikä idea on yhteissaunomisessa. Jos on paljon ihmisiä, koko ajan joku jonottaa suihkuun, ja saunassa ei jaksa kauan olla kun alkaa pyörryttää. Ihan hyvinhän voisi olla vain illanvietto, jossa syödään, juodaan ja jutellaan. Ja ihmiset tykkäävät niin erilaisesta saunalämpötilasta, että ei minusta mitkään yhteissaunat toimi muutenkaan. En tajua tuollaisen pointtia. 

Vierailija
38/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska mulle tulee saunassa paha olo enkä siksi sauno ikinä. Ja tätä taasen on ihan mahdotonta monien ymmärtää ja sitä jankutusta ja vänkäämistä miksi et muka voi saunoa ja siitähän tulee niin hyvä olo ja kyllä sä nyt ainakin vähän voit ja ei me heitetä kovia löylyjä jadajadajada ei vaan jaksa yhtään.

Ongelmia verenpaineiden kanssa?

Vierailija
39/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ei ole tarvetta esiintyä alasti eikä nähdä muiden alastomuutta, olivat tuttuja tai eivät.

Vierailija
40/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu seurasta, mutta saunomaan en menisi, koska en halua olla alasti muiden nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi