Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinut kutsutaan tyttöjen saunailtaan. Menetkö? Miksi tai miksi et?

Vierailija
22.11.2021 |

Minä en. En halua olla alasti saunassa meluavien puolituttujen kanssa, jotka vielä saunan jälkeen kaivavat kiharrusraudat ja meikit esiin. Yäk.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ei kiinnosta katsoa ryyppäämistä ja kuunnella typeriä juttuja.

Vierailija
42/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa saunailloiss jaa on puolituttuja ja kiharretaan hiuksia?

Tyttöryhmissä on aina näitä, jotka eivät pysty suoraan saunasta lähtemään baariin, vaan pitää meikata ja kihartaa. Jo baariin lähtö inhottaa, puhumattakaan meikin länttääminen saunapuhtaaseen ihoon.

Puolituttuja nyt on, jos saunailta on jonkun yhteisön tai harrastuksen tiimoilta, tai jos hlö x on kutsunut kaveteitaan eri elämänalueilta. Ap

Eivät monet miehetkään halua lähteä suoraan baariin naama punaisena ja hiukset märkinä sojottaen. Jotkut kyllä, ja ne ovatkij niitä, jotka sitten päätyvät valittamaan, kun eivät saa naista, kun aina katsotaan ulkonäköä.

Itse en lähtisi saunaillasta baariin jo senkin vuoksi, että en haluaisi kuljettaa mitään märkää pyyhettä ja vaihtovaatteita missään baarissa. Ja todellakaan en lähtisi baariin suoraan saunasta, jotenkin junttimainen ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi mihinkään saunailtaan, peseydyn ihan itsekseni ja en halua nähdä ystäviä, työtovereita tms. alastomana

Vierailija
44/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska mulle tulee saunassa paha olo enkä siksi sauno ikinä. Ja tätä taasen on ihan mahdotonta monien ymmärtää ja sitä jankutusta ja vänkäämistä miksi et muka voi saunoa ja siitähän tulee niin hyvä olo ja kyllä sä nyt ainakin vähän voit ja ei me heitetä kovia löylyjä jadajadajada ei vaan jaksa yhtään.

Ongelmia verenpaineiden kanssa?

En ole tuo, jolta kysyit, mutta itselläni on alhainen verenpaine, ja saunasta lähtiessä voi sen vuoksi alkaa pyörryttää. Itse kyllä tykkään käydä saunassa, mutta pystyn olemaan siellä ehkä 5-10 min.

Vierailija
45/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi saunailtaan meno edellyttäisi saunaan menoa?

Se on syystäkin nimeltään saunailta. Kaikille epämukavaa, jos yksi porukasta istuu erillään kun muut saunoo, tulee fiilis että pitää kiirehtiä ja tulla pitämään sulle seuraa. Ja poisjäävä miettii mistä jutuista jää paitsi kun istuu odottamassa yksinään. Miksi osallistua saunailtaan jos ei sauno?

Vierailija
46/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyisin kohteliaasti koska epäilisin kutsun tulleen vahingossa väärälle henkilölle.

M45

Vierailija
47/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en sauno.

Vierailija
48/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska mulle tulee saunassa paha olo enkä siksi sauno ikinä. Ja tätä taasen on ihan mahdotonta monien ymmärtää ja sitä jankutusta ja vänkäämistä miksi et muka voi saunoa ja siitähän tulee niin hyvä olo ja kyllä sä nyt ainakin vähän voit ja ei me heitetä kovia löylyjä jadajadajada ei vaan jaksa yhtään.

En ole tuo, jolta kysyit, mutta itselläni on alhainen verenpaine, ja saunasta lähtiessä voi sen vuoksi alkaa pyörryttää. Itse kyllä tykkään käydä saunassa, mutta pystyn olemaan siellä ehkä 5-10 min.

Kiitos vastauksesta, uumoilinkin jotain tällaista. Tämähän on vain hyvä tietää jos sattuu käymään jotain, ihan turvallisuussyistä.

Vierailija
49/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseleeko naiset toistensa pimpsoja saunassa?

Vierailija
50/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monchici kirjoitti:

Menen jos ei oteta väkeviä! Inhoan että tiettyihin asoihin kuuluu väkisinkin viinat ja kaljat. 

Kalja ei ole alkoholijuoma eikä olutkaan ole väkevää.

Vierailija
51/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä, mutta saunomisen jättäisin väliin. Etenkin, jos sen jälkeen pitäisi vielä jostain syystä meikata. Rasittavaa.

Vierailija
52/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöryhmissä on aina näitä, jotka eivät pysty suoraan saunasta lähtemään baariin, vaan pitää meikata ja kihartaa. Jo baariin lähtö inhottaa, puhumattakaan meikin länttääminen saunapuhtaaseen ihoon.

Puolituttuja nyt on, jos saunailta on jonkun yhteisön tai harrastuksen tiimoilta, tai jos hlö x on kutsunut kaveteitaan eri elämänalueilta. Ap

Miksi saunasta pitäisi lähteä baariin? 

No koska siellä tyttöjen saunaillassa ei ole saatavilla munaa.

Vierailija
53/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä on. Aina on kaapissa kananmunia, joita saa syödä halutessaan.

Vierailija
54/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi viettää TYTTÖJEN iltaa, jos haluaa munaa? Käsittääkseni tytöillä ei muissakaan olosuhteissa ole munia. 

Vierailija
55/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en sauno myöskään, enkä paljuile. Sanon sen suoraan, kukaan ei ole koskaan kyseenalaistanut, eikä penännyt syytä. Aina on porukkaan silti kutsuttu mukaan.

Sinulla on kummallisia ”kavereita”.

Vierailija
56/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta saan kuumuudesta päänsärkyä ja oksettavan olon pitkäksi aikaa. Siksi vihaan helteitäkin, koska olo on inhottava enkä voi istua auringossa viileämmälläkään kelillä vaan aina pitää valita varjopaikka.

Lisäksi auringonpaiste aiheuttaa usein mulle migreenin eli aurinkolasit on vakiovaruste liki ympäri vuoden.

Vierailija
57/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi saunailtaan meno edellyttäisi saunaan menoa?

Se on syystäkin nimeltään saunailta. Kaikille epämukavaa, jos yksi porukasta istuu erillään kun muut saunoo, tulee fiilis että pitää kiirehtiä ja tulla pitämään sulle seuraa. Ja poisjäävä miettii mistä jutuista jää paitsi kun istuu odottamassa yksinään. Miksi osallistua saunailtaan jos ei sauno?

Jaa, olen ollut kummallakin puolella, sekä saunassa niin että joku/Jotkut eivät sauno että siellä ei saunovien puolella. Ei mitään hämminkiä kummallakaan puolella.

Outoa sakkia olette.

Vierailija
58/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä pitkälti seurasta. Työkavereiden kanssa en ikinä, harrastusporukalla ollaan saunottu monesti ja mukavaa ollut. Kukaan ei ainakaan ääneen sääli makkaroitaan tai mukasellaisia. Ja kaikki kehot mahtuvat joukkoon. Muiden meikkauksesta tai meikkaamattomuudesta en jaksa piitata.

Vierailija
59/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ja tykkään saunailloista. Olen uintiharrastaja ja oppinut jo nuorena, että maailmaan mahtuu kaikenlaisia vartaloita - myös omani - eikä yhdessä saunomisessa ole mitään outoa eikä noloa. Päinvastoin. Saunassa voi jutella ja olla rennosti. Jos on vielä rantasauna tai muu uintimahdollisuus, mikäs sen hauskempaa!

Vierailija
60/86 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä saunailloista, mutta koskaan en ole kuullut keskustelua läskeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme