Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun kaveri käyttää ph-suojia JOKA PÄIVÄ

Vierailija
13.02.2015 |

Siis me valiteltiin kaverin kanssa aikamme kuluksi sitä, miten miehillä ei kulu rahaa siteisiin ja pikkuhousunsuojiin jne. Siinä samalla kävi sitten ilmi, että tämä kaverini käyttää "hygienian vuoksi" pikkuhousunsuojaa joka ikinen päivä! Siis MITÄ? Onko tuo normaalia?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole normaalia.

Vierailija
2/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan sitten vaihda pikkareita usein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, aina kun poistun kotoa. Kotonq otan sen sitten pois.

Vierailija
4/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ph:n pitäminen iholle sopivana on hyvä juttu.

Vierailija
5/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:12"]

Siis me valiteltiin kaverin kanssa aikamme kuluksi sitä, miten miehillä ei kulu rahaa siteisiin ja pikkuhousunsuojiin jne. Siinä samalla kävi sitten ilmi, että tämä kaverini käyttää "hygienian vuoksi" pikkuhousunsuojaa joka ikinen päivä! Siis MITÄ? Onko tuo normaalia?

[/quote]

Mistäs sitä tietää, miten paljon valkovuotoa keneltäkin erittyy. Joten tehköön kukin tyylillään tai olkoon tekemättä.

Vierailija
6/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelunaiheenne on outo.

Vierailija
7/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:17"]Ei varmaan sitten vaihda pikkareita usein...
[/quote]

Mä vaihdan aamuin illoin pikkarit, käytän silti päivittäin pikkuhousunsuojia. Pidätkö sinä pikkuhousunsuojia vain siksi, että voit käyttää samoja pikkuhousuja kauemmin, hyi.

Vierailija
8/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Mä en ole koskaan käyttänyt pikkuhousunsuojia.

Vierailija
9/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin jouduin käyttämään, tuli niin paljon valkovuotoa. Jouduin joskus vaihtamaan sen kesken päivänkin.

Vierailija
10/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi runsas valkovuoto, joten jos en käyttäis pikkuhousunsuojia joka päivä, alkkarit tuntuis koko ajan märiltä ja inhottavilta.

Vierailija
11/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:19"]

Keskustelunaiheenne on outo.

[/quote]

Outo, oudompi, palstamamma

Vierailija
12/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun söin paljon sokeria ja hiilareita, oli mulla tosi paljon valkovuotoa. Lääkkeeksi vähensin sokerit ym. turhat hiilarit minimiin. On ihana tunne, kun pikkarit pysyivät puhtaana. Myös akne parani :) Ja tämä vasta lähes nelikymppisenä.

Vierailija
13/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus kun nro 13! Mä oon kyllä alle 30 vasta :) Paitsi ak ea ei oo ollut. Ja sitäpaitsi phs lisää sitä valkovuotoa vielä... ja rupee haisemaan muutamassa tunnissa yökölle.

Vierailija
14/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäis jos pikkareihin menis ikinä yhtään mitään, edes tippa pissaa tai valkovuotoa, vaikka vain vähän sitäkin on. Siksi käytän joka päivä, eikä tarvii miettiä. Miten kukaan voi kestää sellaista, että pikkareihin ilmestyy jokin tahra - se menee siitä läpi tietty housuihin - koko ihminen alkaa haista?

Vierailija
15/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:33"]

Silloin, kun söin paljon sokeria ja hiilareita, oli mulla tosi paljon valkovuotoa. Lääkkeeksi vähensin sokerit ym. turhat hiilarit minimiin. On ihana tunne, kun pikkarit pysyivät puhtaana. Myös akne parani :) Ja tämä vasta lähes nelikymppisenä.

[/quote]

Minäpä olin niin taitava pidättämään valkovuotoani, ettei siitä ollut ongelmaa edes silloin kun olin lihva. Se johtui varmasti erinomaisista lantionpohjanlihaksistani, joita treenaan viisi kertaa päivässä.

Vierailija
16/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:51"]

Mä en kestäis jos pikkareihin menis ikinä yhtään mitään, edes tippa pissaa tai valkovuotoa, vaikka vain vähän sitäkin on. Siksi käytän joka päivä, eikä tarvii miettiä. Miten kukaan voi kestää sellaista, että pikkareihin ilmestyy jokin tahra - se menee siitä läpi tietty housuihin - koko ihminen alkaa haista?

[/quote]

Ja ajattele, kaikista meistä voi tulla vanhoja, ja voimme saada riesaksemme virtsainkontinenssin. Siinä sitten kaikki palstamammat joukolla turistaan paikallisessa vanhainkodissa ja odotellaan, että josko ne 2015 syntyneet mammat voisivat tulla jo muutaman päivän päästä vaihtamaan vaippamme.

Vierailija
17/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:51"]Mä en kestäis jos pikkareihin menis ikinä yhtään mitään, edes tippa pissaa tai valkovuotoa, vaikka vain vähän sitäkin on. Siksi käytän joka päivä, eikä tarvii miettiä. Miten kukaan voi kestää sellaista, että pikkareihin ilmestyy jokin tahra - se menee siitä läpi tietty housuihin - koko ihminen alkaa haista?
[/quote]

Miksi se eroaa niin paljon siitä että susta vuotaa jotain siihen suojaan? Eikö se limainen suoja ällötä?

Vierailija
18/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaisi opetella sisäsiistiksi.

Vierailija
19/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee kauheen hyvää pimperolle, hiivasienitulehduksen riski on suurempi kun se hankaa siellä housuissa ja hauduttaa. Ymmärrän kyllä ph-suojien käytön, välillä tulee itselläkin valkovuotoa silleen WOOOOOSH-tyyliin, mutta mielummin hetki vähän märillä pikkareilla kuin 24/7 epämukavilla ph-suojin varustetuilla pikkareilla....

Vierailija
20/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin kans, valkovuoto ei ollut oikeastaan runsasta mutta se tunne kun oli tippakin märkää pikkareissa, ihan sietämätöntä. Olin siis koukussa. Sit vaan yks päivä otin sen pois enkä enää laittanut uutta. Muutaman päivän kesti tottua, mutta toimi kun vaihtoi uudet pikkarit vaikka 3 kertaa päivässä. Nyt olen sitten osannut olla ilman :)