Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun kaveri käyttää ph-suojia JOKA PÄIVÄ

Vierailija
13.02.2015 |

Siis me valiteltiin kaverin kanssa aikamme kuluksi sitä, miten miehillä ei kulu rahaa siteisiin ja pikkuhousunsuojiin jne. Siinä samalla kävi sitten ilmi, että tämä kaverini käyttää "hygienian vuoksi" pikkuhousunsuojaa joka ikinen päivä! Siis MITÄ? Onko tuo normaalia?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:51"]Mä en kestäis jos pikkareihin menis ikinä yhtään mitään, edes tippa pissaa tai valkovuotoa, vaikka vain vähän sitäkin on. Siksi käytän joka päivä, eikä tarvii miettiä. Miten kukaan voi kestää sellaista, että pikkareihin ilmestyy jokin tahra - se menee siitä läpi tietty housuihin - koko ihminen alkaa haista?
[/quote]

Miksi se eroaa niin paljon siitä että susta vuotaa jotain siihen suojaan? Eikö se limainen suoja ällötä?
[/quote]
Mäkin tuossa jo ajattelin, että kyllä se rööri enemmän haisee kuin housut. "Koko ihminen" rupee haisemaan vasta sitten, kun hygieniatasossa on jotain selkeästi vialla - ei pelkkä ph-suojien puute.

Vierailija
22/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:33"]

Silloin, kun söin paljon sokeria ja hiilareita, oli mulla tosi paljon valkovuotoa. Lääkkeeksi vähensin sokerit ym. turhat hiilarit minimiin. On ihana tunne, kun pikkarit pysyivät puhtaana. Myös akne parani :) Ja tämä vasta lähes nelikymppisenä.

[/quote]

Minäpä olin niin taitava pidättämään valkovuotoani, ettei siitä ollut ongelmaa edes silloin kun olin lihva. Se johtui varmasti erinomaisista lantionpohjanlihaksistani, joita treenaan viisi kertaa päivässä.

[/quote]

that was supposed to be a joke if you didn't get it... 'suppose twas a bad one...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina pikkuhousunsuojaa, sellaista hengittävää puuvillaista, esim. Vuokkoset Bio Normal 100%. Nykyään tuotteet ovat kehittyneet, eivät ne hankaa eikä haudo. Koskaan ei ole ollut hiiva eikä mitän tulehdusta. Valkovuotoakaan ei ole lähes ollenkaan.

Käytän suojia, siksi että alushousut istuvat paremmin päällä, eivät mene ns. väliin kuten ilman suojaa. Käytän laadukkaita aika ohuesta materiaalista tehtyjä (kalliita) alushousuja, joten en todellakaan pese niitä joka päivä, kun en edes hikoile tai ryve päivittäin mudassa.

En tiedä miten jonkun alushousut likaantuu suojankin kanssa niin, että joutuu yökötellen pesemään...

Huom! suojat on nykyään sellaisia moderneja, että niissä on kuiva pintä aina - eivät muutu limaisiksi ja jos sulla valuu paljonkin tavaraa ph-suojaan, kokeilepa vaihtaa suoja useamman kerran päivässä, niitä suojiahan voi vaikka kuljettaa laukussa mukana ja pitää pakettia työssä. Onpa uusavuttomia, kun pitää itsestään selviä asioita selittää :-)

Vierailija
24/64 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa sitten kun on aina joku suoja housuissa ja mies alkaa kähmiä.

Vierailija
25/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kuullukkaan että joku pitää sidettä joka päivä... Siis mitä helvettiä :D?

Vierailija
26/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:59"]

Kiihottavaa sitten kun on aina joku suoja housuissa ja mies alkaa kähmiä.

[/quote]

Ei pidä olla miehen kanssa, joka "kähmii". Yök.

Vierailija
27/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän pillu haudo, kun on jatkuvasti rätti housuissa? Voisin jopa väittää, että vuotoa erittyy entistä enemmän tuon hautomisen takia.

Vierailija
28/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidät suojien pitäjät haistetaan!

Vierailija
29/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisee  mullakin koko toimisto jos en käytä ovulaation aikaan.

Vierailija
30/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:12"]Siis me valiteltiin kaverin kanssa aikamme kuluksi sitä, miten miehillä ei kulu rahaa siteisiin ja pikkuhousunsuojiin jne. Siinä samalla kävi sitten ilmi, että tämä kaverini käyttää "hygienian vuoksi" pikkuhousunsuojaa joka ikinen päivä! Siis MITÄ? Onko tuo normaalia?
[/quote]

Miksi mietit tuollaisia? Jokaisen oma henkilökohtainen asia.

Vierailija
31/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa kestopikkuhousunsuojia! Ovat parempia pimpille eivätkä aiheuta sellaista jätemäärää kuin nuo kertikset.

Vierailija
32/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pitää ja hyvä, että niitä on, mutta olen yli 60 v ja ihmettelen noita valkovuotomääriä, sillä itsellä on ainoastaan eri sairauksien yhteydessä ollut vähäistä valkovuotoa, joten käykää ihmiset lääkärissä.

Vierailija
33/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:23"]Kyllä mäkin jouduin käyttämään, tuli niin paljon valkovuotoa. Jouduin joskus vaihtamaan sen kesken päivänkin.
[/quote]

Pidätkö sä oikeasti samaa suojaa jonkun 10-12h? Hyi saatana.

Vierailija
34/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte aika hysteerisiltä. Mä vaihdan pikkarit joka päivä ja pesen alapäätäni suihkulla aina kakkosen jälkeen, mutta en nyt veikkonen ala mitään tippaa housuissa pelätä. Ei terve alapää (ei edes valkovuoto) haise.

Vierailija
35/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:23"]Kyllä mäkin jouduin käyttämään, tuli niin paljon valkovuotoa. Jouduin joskus vaihtamaan sen kesken päivänkin.
[/quote]

[/quote]
Mä olen kuule pitänyt menkkasidettäkin kokonaisen työpäivä. Miksi pitää vaihtaa jos on lähes puhdas? Vaihtaako joku myös pikkarinsa parin tunnin välein?

Vierailija
36/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 09:03"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:23"]Kyllä mäkin jouduin käyttämään, tuli niin paljon valkovuotoa. Jouduin joskus vaihtamaan sen kesken päivänkin.
[/quote]

[/quote]
Mä olen kuule pitänyt menkkasidettäkin kokonaisen työpäivä. Miksi pitää vaihtaa jos on lähes puhdas? Vaihtaako joku myös pikkarinsa parin tunnin välein?
[/quote]

Varmaan tuoksui hyvälle kun oikein pääsee hautumaan. Pikkarit sentään hengittää

Vierailija
37/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. Istut pöntöllä, ja toteat, että pikkarit ovat hieman märät. Vedätkö ne oikeasti taas päälle ja jatkat päivää märissä housuissa (työpaikalla)? Itse vaihdan ph-suojaa ja jatkan freessinä. Kotona olen ilman. Siellä kun voi vaihtaa pikkareita mielin määrin.

Vierailija
38/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:51"]Mä en kestäis jos pikkareihin menis ikinä yhtään mitään, edes tippa pissaa tai valkovuotoa, vaikka vain vähän sitäkin on. Siksi käytän joka päivä, eikä tarvii miettiä. Miten kukaan voi kestää sellaista, että pikkareihin ilmestyy jokin tahra - se menee siitä läpi tietty housuihin - koko ihminen alkaa haista?
[/quote]

Miksi se eroaa niin paljon siitä että susta vuotaa jotain siihen suojaan? Eikö se limainen suoja ällötä?
[/quote]
Ehtaa palstamamman logiikkaa, pillu karvattomaksi ja suoja pikkuhousuihin niin ollaan niiiin hygieninen että!

Vierailija
39/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun työssä kostuu usein, niin tarvitsee kuiviketta välttämättä.

Vierailija
40/64 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:37"]

Sama kokemus kun nro 13! Mä oon kyllä alle 30 vasta :) Paitsi ak ea ei oo ollut. Ja sitäpaitsi phs lisää sitä valkovuotoa vielä... ja rupee haisemaan muutamassa tunnissa yökölle.

[/quote]

ak, ea, ei oo ollu phs

Sanskriittia??